Albregs städ & flytt AB

Albregs städ & flytt AB

www.albregsstad.se
  • Badge2023
4.5

Letar du efter en komplett lösning för din flytt och städning? Då har du hittat rätt företag för jobbet. Vi på Albregs Städ & Flytt ser till att din flytt blir bekymmersfri och städningen i hemmet eller på kontoret blir skinande rent. Våra tjänster stäcker sig från flytthjälp och packning till transport och flyttstädning. Vi...

61 omdömen om Albregs städ & flytt AB

Mikael L
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Fick två starka killar som tydligen är två gånger starkare än vad man kan tro, fick tom be dem *andas* tack :) möblerna flög upp till tredje våningen :) En för mig väldiigt viktig grej är ju att man kan kommunicera och lösa det som behöver lösas, och där kan jag ju säga att denna chefen verkligen vill att allt ska fungera och att kunderna blir nöjda, evenuella oförutsedda "problem" ska gå att lösas heter det, trevlig människa jag gärna ber om flytthjälp med Igen när det är dags. Tack! och hela gänget! :)

Mustafa S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jag anställde dem för flyttstädning. Blev väldigt nöjd med båda städningen och bemötandet. De var väldigt flexibla med tiderna samt priset (då jag är en fattig student). Dessutom var kommunikationen väldigt bra då de var snabba på att svara. Min hyresvärd godkände inte vissa delar av städningen och då kom städfirman direkt vardagen efter in och åtgärdade det. Det enda som kan förbättras är att det ska vara lite mer tydligt vem man ska ringa för jag hade flera telefonnummer och hade svårt och veta vilken av de jag ska kontakta,...

Joakim P
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Bra och effektiv flytt, inget som gick konstigt. Även bra flyttstäd, godkänt av kontrollant.

Muhannad S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Det är väldigt smidigt kund support. Fixade deras job på väldigt bra sätt, snabbt och fick godkänt från första gången. tack

Basel B
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Utmärkt företag. Exakta datum. bra jobbat . Trevlig kommunikation .Bästa städfirma i Kristianstad

Basel B gillar detta
Edlire L
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väldigt duktiga, noggranna och professionella. Haft regelbunden städning/ månad och kommer fortsätta med deras tjänster!

Andreas O
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Resultatet av flyttstädning blev sådär. Ugnen, kaklet i köket, golven samt rester av spindelnät i tak som inte var ordentligt städad vilket jag löste själv på 30 min. Jag påpekade detta till företaget. När fakturan kom så fanns där 10% rabatt, antar det är för att det fanns missar. Hyresvärden godkände städningen.

Kerstin M
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Mycket bra trevligt bemötande som gör allt för kunden. Kanon resultat!!!

Ba P
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jag hade en mycket bra serviceupplevelse.

Åberg C
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väl bemött vid förfrågan och bokningen var smidig med bra information angående slutstädning inför flytt. Kan varmt rekommenderas det var skinande rent och godkänt direkt vid slutbesiktning.

Marie L
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Städ och sanering av lägenhet. Bortforsling av en massa bråte. Trevligt bemötande, rimligt pris. Bra kontaktvägar. Proffsigt utfört

Maria G
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Tagit sönder möbler och inte flyttat allt som skulle flytta. Fakturan kommer bestridas.

Josefine S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Vi bokade flyttstäd och vi är otroligt nöjda! Personalen var väldigt noggranna! När vi skulle slutbesiktiga vår lägenhet var hyresvärden väldigt imponerad över resultatet. Vi kommer definitivt anlita er igen. Tack för hjälpen :)

Saadallah A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Tack så mycket för flytthjälpen allt gick bra och jag rekommendera Albregs flytt!

Stig B
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Vi blev mycket 3vligt bemötta! Flytten gick fort med möbler och kartonger. Det trista är att flyttkillarna inte va försiktiga med en del . Soffan är skavd på ovansidan av skinnet, en spegel är sprucken, en svart pall är mittii itu, och vi har inte packat upp allt. Inte så kul men de hade väl bråttom till nästa. Trevliga va dom men måste va mer försiktiga nästa flyttning dom gör.

Sami M
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jag är jätte nöjd med detta förtaget dom fixade m lgh o jag fick godkänt med städning. Tack för allt och för att du hjälper till med städningen Bra jobbat ❤️❤️❤️

Shatha E
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Snälla och flexilba personal Behöver vara mer uppmärksamma när det gäller kök och badrum

Ola K
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Trevliga och professionella personal. Fantastisk service! Jag rekommenderar dem starkt

Svar från Albregs städ & flytt AB

Hej Ola, vad roligt att höra, tack för ditt omdöme. Ha en fin dag och välkommen åter i framtiden!

Iyad K
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Well…..professional team, They helped me to move outside the country and it was amazing service. Keep going guys, you are the best 👍

Svar från Albregs städ & flytt AB

Happy to help, good luck with the move! Thank you.

Roula A

Trevliga och professionella personal. Hög rekommenderas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack så hjärtligt! Välkommen åter.

Marcus N
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Lite intrimning så ska det nog bli bra till slut. Väldigt trevlig tjej på kundtjänst.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Hejsan Marcus! Alltid bra med feedback, nästa gång blir det inget annat än 100 %. Tack, vad roligt att höra :)

First-Name L
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Super nöjd på flytt städ. Jag rekommenderar starkt Albregs Städ. Bra jobbat!

Svar från Albregs städ & flytt AB

Vad roligt, tack för ditt omdöme! Välkommen åter.

Suzana M
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jag har flyttat många gånger men aldrig så snabbt och smidigt som med Albregs flytt och städ. Otroliga killar, snabba och supertrevliga. Rekommenderar varmt

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack Suzana M för ditt fina omdöme! Välkommen åter att boka med oss igen i framtiden. Med vänlig hälsning Albregs städ och flytt AB

Sanna K
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Fantastisk god snabb och god service! Proffesionellt bemötande. Framför allt från Liza! Tusen tack! Kommer att rekommendera er!

Svar från Albregs städ & flytt AB

Fantastiskt roligt att höra! Det får du gärna göra, det uppskattas! Återkom om du vill boka hemstädning framöver. Tack!

Sara H
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jättenöjd med städningen! Lite strul med bokningen men allt löste sig på bästa sätt, trevligt bemötande rakt igenom.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Hej Sara! Tack för ditt omdöme, och vi ska sträva efter att det ska bli en smidigare bokning framöver. Men roligt att du var nöjd med själva tjänsten via oss :) Ha en fin dag och välkommen åter!

Marlene J
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väl utfört arbete till bra pris, hörde av sig om det var något vilket också var bra. Höll dock inte tiden som utlovat och utförde ett jobb som skulle ta 1-2.dagar på 3 dagar.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Hejsan Marlene. Vad bra att du blev nöjd annars förutom tiden som du nämner. Eftersom det blev lite missförstånd med antal byggnader som m2 var för så blev det lite konstigt.. Men det är något vi tar till oss, att uppmärksamma exakt vad det är vi ska flyttstäda. Ha en fin dag och välkommen åter.

Carl L
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väldigt bra gjort! Är super nöjd! Allting var verkligen superfin inget alls att klaga på! Väldigt nöjd kund från hanaskog.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Vad roligt att du är så nöjd! Välkommen att boka igen :)

Raedah A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

De jätte duktiga jag tacksam till de och jag recomendera de

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för en fin kommentar. Välkommen att kontakta oss igen.

Hassan A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jättebra upplevelse, allt gick bra, killar hjälpte mig till att flytta och allting är på plats nu.. glad nu

Svar från Albregs städ & flytt AB

Vad roligt att höra! Återkom gärna igen om du behöver hjälp i framtiden.

Fredrik G
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Har köpt flytt o städ Företaget kom med för liten bil för att få med allt. En muntlig beskrivning av flyttgodset gjordes per telefon flera veckor innan, ingen okulär kontroll av firman utfördes innan flytt för att komma med tillräckligt stor bil. Meddelade innan flyttdagen att visst flyttgods skulle tillkomma. Detta medförde att TV och hela förrådet blev kvar att flytta som jag fick lösa själv. Vid framkomsten fanns flera skador på matbord och stolar Kontroll efter flyttstädningen visade en nedfallen gardinstång som ej...

Svar från Albregs städ & flytt AB

Hej Fredrik! Vi är ledsna att det har blivit sådana missförstånd, därav kompensationen. Saker har helt enkelt inte hanterats som dom ska från alla parter. Men tacksam för att du delat med dig av din åsikt och jag hoppas att vi kan få göra det bra till 100 procent en annan gång. Ha en bra fortsättning.

Muna E
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Så hjälpsamma och trevliga folk

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för att du valde oss, Välkommen åter.

Ildiko A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Trevlig person som städade. Städningen utfördes snabbt och grundligt. Har redan rekommenderat firman till mina två döttrar till fönsterputsning resp flyttstäd. Ildiko Eva

Svar från Albregs städ & flytt AB

Stort tack! Vad roligt att du berättat om oss till dina döttrar. Hoppas vi kan göra dom lika nöjda. Ha en fin dag.

Saeed A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Det var jättekul tack så jättemycket för hjälpen 🙏🏻

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack detsamma för det fina omdömet. Ha en fin dag

Hala Ebrahim Wahdan A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Jag älskade att städa. Och punktlighet. Och artig hantering. Tack för detta trevliga sällskap.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Kul att du är nöjd, välkommen att boka oss igen. Ha en fin dag

Taha Mustafa M
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Ett bra företag, deras arbete är mycket precist och rent, och jag är glad och nöjd med att hantera dem. Jag rekommenderar dem till alla.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för en fin kommentar! Roligt att ni blev så nöjda.

Carl U
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Bra kommunikation! Mycket hjälpsamma och duktiga. Fick en liten(!) anmärkning på städningen av vår hyresvärd, men albregs löste det utan krångel dagen efter.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Stort tack Benjamin för omdömet! välkommen åter!

Reza H
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Allt var fint och rätt både med städ och flytt

Svar från Albregs städ & flytt AB

Stort tack Reza för omdömet! välkommen åter

Sarha N
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Anlitade dom för min flytt i augusti, mkt trevliga flyttkillar, var snabba och effektiva har bara bra att säga. Rekommenderar verkligen denna firma 😊

Svar från Albregs städ & flytt AB

Stort tack Sarha för det fina omdömet, välkomna åter!

Nell S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Super trevligt bemötande! Och ett väl utfört jobb!

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för det fina omdömet Nell!

Astrid N
Skrev om Albregs städ & flytt AB

mycket bra snälla och trevliga

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack Astrid, välkommen åter närsomhelst!

Omar A
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Mycket bra upplevelse och mycket nöjd med deras tjänster. 100% rekommenderas.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Stort tack Omar, välkommen åter!

Lars S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Anlitade dem för flyttstädning. De dök upp när de skulle och gjorde ett väldigt bra jobb.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack Lars för det fina omdömet!

Jan H
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väldigt positiv upplevelse av detta företag. Trevligt bemötande, väldigt snabba och effektiva både med packning flytt och städning. Allt jag hade var mycket väl packat och de gjorde vad de kunde för att göra det bättre när den firma som skulle städa den lägenhet jag flyttade till inte hade gjort sitt jobb. Dessutom blev det väldigt billigt!

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Jan, Välkommen åter!

Kim B
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Billigt & bra. Flyttstädning av min lägenhet på 55 kvadrat. Frågade min kollega som jag sålde till, han hade ingenting att klaga på.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Kim, Välkommen åter!

Charlotta S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Snabbt att komma i kontakt med, god service och en mycket noggrann och bra gjord flyttstädning. Jag är mer än nöjd.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Charlotta, välkommen åter!

Per-Ola O
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Ett mycket väl utfört arbete. Bra service, lätt att få kontakt och god dialog från start till mål.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet P-O, välkommen åter!

Kent Å
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Bra bemötande, kom i tid, väl kompetenta och noggranna.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Kent, välkommen åter!

Emma F
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Vi blev jättebra bemötta, fick snabb hjälp och slutresultatet blev köparna nöjda med

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Emma, välkommen åter!

Jan Z
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Mycket bra,lite smutsiga mattor pga.ostädad lastbil,blev informerad om detta innan flytten,så helt ok.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Jan, Välkommen åter!

Nabil S
Skrev om Albregs städ & flytt AB

Väldigt rekommenderad AB Dem är väldigt hjälpsamma och omtänksamma kring bemötandet samt så har dem väldigt bra priser som passar alla. Har super koll på tiden och kommer i tid. Dem gjorde hemmet super deluxe. Jag flyttade från västerås till Hässleholm med hjälp av Albergs städ och flytt AB.

Svar från Albregs städ & flytt AB

Tack för omdömet Nabil, Välkommen åter!