All Städ Malmö AB

All Städ Malmö AB

allstadmalmo.business.blog
  • BadgeThreeYears
4.3

Välkommen till All Städ Malmö AB! Vi är städbolaget som erbjuder alla typer av tjänster inom städ. Låt någon som är proffs på städ ta hand om din bostad eller ditt kontor. Vi ser till att städa så att du kan se till att lägga tiden på annat som du tycker om. Vi är lyhörda för dina önskemål som kund och anpassar oss efter dina...

122 omdömen om All Städ Malmö AB

Louise J
Skrev om All Städ Malmö AB

I det stora hela var städningen väl utförd och det som behövde åtgärdas gjordes snabbt. Däremot är punktlighet inte en policy företaget upplevs ta på så stort allvar. De var 45 minuter sena och det var jag som kund som behövde höra av mig för att fråga vart de blev av. På frågan om varför de var sena fick jag som svar ”jag vet inte, jag bara jobbar”. Företaget upplevdes inte till en början som seriöst, men de åtgärdade det som behövdes och köparna till huset var nöjda med städningen.

Jan-Eric B
Skrev om All Städ Malmö AB

En väl genomförd flyttstädning till mycket bra pris. Det finns inget att anmärka på!

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med flyttstädningen och att priset var till belåtenhet. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Om du har några framtida behov eller frågor är du välkommen att kontakta oss när som helst. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden!

Greta S
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket nöjd med flyttstädningen. Kan verkligen rekommendera!

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du är mycket nöjd med vår flyttstädning. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden om behovet uppstår. Ha en fortsatt trevlig dag!

Robert N
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket bra flyttstädning, nya ägare blev nöjd.

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår flyttstädning. Vi uppskattar din kommentar och ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster i framtiden.

Niklas S
Skrev om All Städ Malmö AB

Hade inga större förväntningar då jag aldrig anlitat företaget innan. Jag blev positivt överraskad med både bemötande samt städresultat!

Svar från All Städ Malmö AB

Det är fantastiskt att höra att du blev positivt överraskad! Vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar och det glädjer oss att höra att du är nöjd både med vårt bemötande och städresultatet. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att anlita vårt företag. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster i framtiden.

Naoko Y
Skrev om All Städ Malmö AB

Ovärderlig hjälp. Packning, tömning och städning av lägenhet. Mycket bra på alla sätt.

Svar från All Städ Malmö AB

Det gläder oss att höra att du uppskattade vår hjälp och att du är nöjd med alla delar av vår service, från packning och tömning till städningen av lägenheten. Vi tackar för din feedback och förtroendet att få vara till hjälp. Om det är något annat vi kan göra för dig i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde våra tjänster!

Christer Å
Skrev om All Städ Malmö AB

Trevligt bemötande från första kontakt. Anlitade dem.för flyttstäd av lgh. Då städ kom 30min försent så skönt bedömningen. Fint städat, fina putsade fönster, synd att deras golvmoppar lämnade luddpå golven. Blev kompenserad för väntetiden så i det stora hela är jag nöjd med företaget.

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din feedback och för att du valde våra tjänster för flyttstädningen av din lägenhet. Vi beklagar för förseningen och eventuella besvär det kan ha orsakat. Det är glädjande att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet, den fina städningen och de putsade fönstren. Vi noterar din kommentar om golvmopparnas ludd och kommer att vidta åtgärder för att förbättra kvaliteten på vår service. Vi är glada över att du blev kompenserad för väntetiden och att du överlag är nöjd med vårt företag. Vi uppskattar...

Leif H
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket bra flyttstädning blev med berömd av besiktningen med.

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din feedback och för att du delar din upplevelse med oss! Det gläder oss att höra att flyttstädningen blev mycket bra och även blev godkänd av besiktningen. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och är glada att höra att du är nöjd med resultatet. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att ha möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden.

Hans N

Fungerade bra. Inga problem. Trevlig personal. Mvh Dan

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din feedback, Dan! Vi är glada att höra att allt fungerade bra och att du uppskattade vårt trevliga och professionella team. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en problemfri upplevelse. Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp igen i framtiden.

Karolina A
Skrev om All Städ Malmö AB

Trevliga och effektiva fick hjälp snabbt . rekomenderas!

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som trevlig och effektiv. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet, och det är alltid glädjande att höra att våra insatser uppskattas. Om du någonsin behöver vår hjälp igen är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig utmärkt service i framtiden.

Cassandra S
Skrev om All Städ Malmö AB

Dålig svenska så förstod knappt vad dom sa… otroligt dåligt utfört jobb måste städa toaletten själv gör dom är helt jävla efterblivna och kan absolut inte utföra flyttstädning… behöva betala för deras skit var det sämsta detta året men hoppas dom går i konkurs så anställa dessa idioter gör man inte mer än 1 gång… Dålig chef som enbart skriker på en usch väldigt dåligt behandlad som kund

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Tråkigt att höra att du upplevde det på de visset. Enligt dina sms konversationer mellan dig och Tina så blev din besiktning godkänt av besiktnings mannen. Så det är märkligt att du fått städa toaletten själv. Men det var fakturan i sig du hade något emot, fast det är du som kund som godkänner allt till en början. Hoppas du får en trevlig dag.

Johan O
Skrev om All Städ Malmö AB

Väldigt bra upplevelse, kommunikation, kvalitet och flexibilitet.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Johan, Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en positiv upplevelse med vår tjänst. Kommunikation, kvalitet och flexibilitet är alla viktiga för oss, och det är fantastiskt att vi kunde leverera en service som uppfyllde dina förväntningar. Vi uppskattar verkligen din feedback och ser fram emot att få betjäna dig igen i framtiden. Om det är något specifikt du skulle vilja lyfta fram eller om det finns något vi kan förbättra, tveka inte att låta oss veta. Tack igen för...

Gun L
Skrev om All Städ Malmö AB

Bra bemötande Fick säga till om att visa saker inte var gjort , sedan åtgärdade man det snabbt. På det stora hela nöjd

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Gun, Tack så mycket för din feedback och att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi beklagar om det fanns några brister i vårt arbete initialt, men är tacksamma för att du påpekade det så att vi kunde åtgärda det snabbt. Vi uppskattar din förståelse och är glada att du överlag är nöjd med resultatet. Vi strävar ständigt efter att förbättra våra tjänster och kommer att använda din feedback för att säkerställa att framtida upplevelser blir ännu bättre. Om det är något specifikt du vill ta upp eller om...

Camilla S
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket trevlig personal. Jag hoppas dom nya ägarna är nöjda med städningen.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Camilla Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster. Din feedback betyder mycket för oss och inspirerar oss att fortsätta leverera hög kvalitet. Vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. Tack och ha en underbar dag!

Niklas W
Skrev om All Städ Malmö AB

Perfekt städning! Fastighetsskötaren hade aldrig sett en så välstädad lägenhet vid slutbesiktningen.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Vi är glada att höra att du är nöjd med vår städning och att fastighetsskötaren noterade den exceptionella standarden vid slutbesiktningen. Tack för att du valde våra tjänster. Vi strävar alltid efter att leverera en högkvalitativ upplevelse för våra kunder. Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp i framtiden är du välkommen att höra av dig. Tack igen och ha en fantastisk dag!

Marzena T
Skrev om All Städ Malmö AB

Vilka stjärnor 🌟 🌟 Snabba, effektiva, punktliga och trevliga. Lägenheten sken som en sol efter städningen. Behöver ni tömma, flytta eller städ rekommenderar jag varmt all städ Malmö AB.👍🏼

MEHRUDIN N gillar detta
Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för din vänliga rekommendation! Vi på All Städ Malmö AB är glada att höra att du är nöjd med vår service och att lägenheten sken som en sol efter städningen. Vi strävar alltid efter att leverera snabb, effektiv och trevlig service till våra kunder. Tack igen för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden om behovet uppstår! 🌟🌟👍🏼

Maja K
Skrev om All Städ Malmö AB

Första bemötandet var bra När jag inspekterade städningen på eftermiddagen möttes jag av skitigt golv, en golvbrunn som var öppen och ej tagen. Kunde inte kolla noggrannare då jag hade en trött bebis i famnen och de garanterade att resterande skulle vara bra. Sa även "Ni inte klaga, nya ägarna klaga". Dagen efter kollade jag i lugn och ro, fler avlopp var ej tagna, mer skit på golv och dammigt i klädskåp. Skrev ett mejl och skickade bilder på felen. Gick snabbt innan två personer kom som var arga och irriterade. De...

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Jag beklagar djupt de problem och besvär som du upplevde med vår städservice. Det är långt ifrån våra vanliga standarder, och jag vill att du ska veta att vi tar ditt missnöje på största allvar. Jag ber om ursäkt för den olägenhet och irritation som detta har orsakat. Vi kommer att ta omedelbara åtgärder för att undersöka och förbättra våra rutiner för att säkerställa att sådana händelser inte upprepas i framtiden. Vi värdesätter din feedback och ser detta som en möjlighet att lära och växa som ett företag. Om du...

Pia N
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket vänligt bemötande av All städ. Positiva och duktiga starka killar genomförde flyttningen med högsta betyg. En glas skål gick i sönder under flyttningen och All flytt stod för den kostnaden. All flytt städade min lägenhet och de får också det högsta betyget. Inget alls att anmärka på. Jag rekommenderar den här firman till andra! Förmånligt pris var också ett stort plus!

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Pia W, Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Det gläder oss att höra att ni är mycket nöjda med vårt arbete och att lägenheten överträffade era förväntningar. Vi strävar alltid efter att leverera en högkvalitativ service och är glada att vi kunde möta era behov. Ett stort tack för era positiva ord och för att ni rekommenderar oss. Om ni någonsin behöver våra tjänster igen, är ni varmt välkomna att kontakta oss. Tack och önskar er allt det bästa! Vänliga hälsningar, All Städ Malmö AB

Pia W
Skrev om All Städ Malmö AB

Vi gav All-Städ ett väldigt tufft flyttstädningsuppdrag. Vi trodde inte att det skulle vara möjligt att få lägenheten i tillräckligt bra skick, men lägenheten blev som ny - eller ännu bättre. Ett trevligt och professionellt bemötande från start till mål. Vi kunde inte vara mera nöjda och ger våra allra bästa rekommendationer. //Pia W (vänligen skriv inte ut hela namnet!)

Elly F
Skrev om All Städ Malmö AB

Anlitade All Städ till flyttstäd av min lägenhet. Blev mycket bra bemött och fick snabba svar via mail vid frågor. Väldigt nöjd med städningen också. Något litet damm/väv kvar i tak men väldigt nöjd med framför allt kyl/frys, spis och ugn samt badrum. Kan varmt rekommendera All Städ!

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår bemötande service och snabba svar via e-post. Dessutom är det fantastiskt att du är nöjd med städresultatet, även om det fanns några små detaljer. Vi värdesätter din rekommendation och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en underbar dag! Vänliga hälsningar, All Städ AB

Jonathan B
Skrev om All Städ Malmö AB

Trevligt bemötande och bra pris. Flyttstäd av 130kvm villa blev gjort bra. Ett litet avdrag för att de var lite sena på städdagen och inte ringde och dubbelkolla att allt var ok några dagar innan.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi är glada att höra att du upplevde ett trevligt bemötande och att flyttstädningen av din 130 kvm villa blev bra. Vi ber om ursäkt för förseningen och för att vi inte dubbelkollade några dagar innan. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att se till att förbättra våra rutiner för att undvika liknande situationer i framtiden. Tack igen för din förståelse och för att du valde våra tjänster. Vi ser fram emot att fortsätta betjäna dig. Vänliga hälsningar, Allstäd Malmö AB

Hanna B
Skrev om All Städ Malmö AB

Väldigt bra service och väldigt bra städning, de kom tillbaka samma dag och fixade det minimala som fastighetsförvaltaren påpekade.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och städning. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och att möta våra kunders förväntningar. Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med eller om du har ytterligare feedback, tveka inte att låta oss veta. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig en utmärkt service. Bästa hälsningar, All Städ Malmö AB

Stefan B
Skrev om All Städ Malmö AB

Perfekt städat! Fint bemötande bra pris

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Stefan, Stort tack för ditt vänliga omdöme och ditt förtroende för All Städ Malmö AB! Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster och att du uppskattade det perfekt städresultatet, vårt fina bemötande och det bra priset. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativa städtjänster, och det glädjer oss att veta att vårt arbete har motsvarat dina förväntningar. Tack för att du valde oss, och om det finns något annat vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot...

Urim K
Skrev om All Städ Malmö AB

Väldigt positivt bemötande, både vid beställning och vid genomförandet. Snabba med återkoppling och ett utomordentligt genomförande av uppdraget. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde ett positivt bemötande både vid beställningen och genomförandet. Snabba återkopplingar och ett utomordentligt genomförande är vårt mål, och vi är tacksamma att du uppskattade det. Vi är här för att hjälpa till när du behöver oss och ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. Tack igen och ha en underbar dag! Vänliga hälsningar, Allstäd Malmö AB

Lars R
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket bra flyttstädning. Helnöjd.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är helnöjd med vår flyttstädning. Det betyder mycket för oss att veta att du uppskattade våra tjänster. Om det är något annat vi kan göra för att förbättra eller om du har ytterligare feedback att dela med dig av, tveka inte att låta oss veta. Tack igen för att du valde våra tjänster. Vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. Vänliga hälsningar, Allstäd malmö AB

Thomas D
Skrev om All Städ Malmö AB

Punktliga, trevliga och noggranna. Rekommenderas!

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår punktlighet, trevliga service och noggranna städning. Vi uppskattar din rekommendation! Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver våra tjänster. Ha en fantastisk dag! Med Vänliga Hälsningar, Laura

Desiree P
Skrev om All Städ Malmö AB

Städningen inte klar på utsatt tid trots att jag nämnt att jag hade besiktning av lägenheten klockan 13.30 och skulle flytta ut samma dag. Den ena städerskan var 30 minuter sen (dock var det mycket snö så det var förståeligt) och hennes kollega kom aldrig så hon som kom fick städa hela lägenheten själv. När jag kom för att kolla läget 13.15 var lägenheten långt ifrån klar. Personen som skulle besiktiga lägenheten fick komma tillbaka nästa dag då golvet, dörrramar och annat fortfarande var smutsigt. Städerskan var väldigt...

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Desiree Tack så mycket för att du delar din upplevelse med oss. Först och främst, jag ber verkligen om ursäkt för de besvär du upplevde i samband med städningen av din lägenhet. Vi beklagar djupt att städningen inte var klar på utsatt tid, särskilt när du hade en besiktning och flytt inplanerad. Vi inser att det är frustrerande och beklagligt när våra kunder ställs inför sådana situationer. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att använda den för att förbättra vår service och se till att detta inte händer...

Ellen A
Skrev om All Städ Malmö AB

De skulle komma kl.8 enligt överenskommelse, ingen dyker upp eller ringer. Äntligen vid 9 tiden ringer de och säger att tjejen är på väg. När hon kommer då ringer de från företaget och skickar henne till omstädning. Väntar på att 2 andra ska dyka upp, de kommer vid 10 tiden. Berättar åt de att väggarna är viktiga att ta. Städningen var försenad och väggarna fick jag åter igen påpeka om på slutet. Väldigt långsam och logistiken verkar inte funka på företaget när man inte håller tider samt när man skickar om personalen så man starttiden var mycket försenad med 2 timmar.

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så mycket för att du delade med dig av dina synpunkter. Vi beklagar djupt att upplevelsen inte motsvarade dina förväntningar, och vi är tacksamma för att du tar dig tid att berätta om din erfarenhet. Vi förstår att tidspunkten var ett bekymmer och vi beklagar för eventuella förseningar som kan ha inträffat. Det är vår önskan att du ska känna dig nöjd med vår service, och vi är angelägna om att förbättra och lära av varje feedback vi får. För att kunna ta itu med detta på bästa sätt, skulle vi vilja ha mer information...

Christer J
Skrev om All Städ Malmö AB

Både vi och de som flyttade in efter oss var jättenöjda med arbetet ni gjort. Så om vi flyttar någon gång mer kommer vi att utnyttja er igen. Så ett stort tack för ett väl utfört arbete. Mvh Christer och Janet Jeppsson Billinge

Svar från All Städ Malmö AB

Hej Christer och Janet Jeppsson, Tack så mycket för era vänliga ord! Det gläder oss att höra att både ni och de som flyttade in efter er var nöjda med vårt arbete. Det är alltid vår målsättning att leverera högkvalitativ service och göra flyttstiden så smidig som möjligt. Vi uppskattar verkligen ert förtroende och ser fram emot att eventuellt få hjälpa er igen om ni bestämmer er för att flytta i framtiden. Om ni har några frågor eller om det är något annat vi kan bistå er med, är ni välkomna att höra av er när som helst....

Carlos G

Ett riktigt bra resultat. Rekommenderas

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för din rekommendation! Det gläder oss att höra att du är nöjd med resultatet av vår tjänst. Vi sätter alltid kundnöjdhet i fokus och är glada att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Om det är något mer vi kan göra för dig eller om du har ytterligare feedback att dela med dig av, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du valde våra tjänster. Vi ser fram emot att betjäna dig igen vid behov. Vänliga hälsningar, Allstäd Malmö AB

Anna F
Skrev om All Städ Malmö AB

Bästa bemötandet. Kundorienterade. Köpte tjänst för flyttstädning för 4 rum o kök, de gjorde en noggrann städning med fönsterputsning. Jag hade inte något att klaga på. Bovärden hade bara ett litet som företaget åtgärdade ett par dagar senare.

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att städningen mötte dina förväntningar. Kundnöjdhet är av högsta vikt för oss, och vi är glada över att du hade en positiv upplevelse med vår flyttstädning. Om du någonsin har ytterligare frågor eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är du välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde Allstäd malmö AB. Vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. Vänliga hälsningar, Allstäd malmö AB

Mikael K

Hyresvärden hade inga anmärkningar

Svar från All Städ Malmö AB

Hej, Tack så mycket för att du delar detta med oss! Vi är glada över att höra att hyresvärden inte hade några anmärkningar efter vår städning. Kundnöjdhet och kvalitet i våra tjänster är av största vikt för oss. Om du har ytterligare feedback eller om det är något annat vi kan göra för att förbättra vår service, är du välkommen att låta oss veta. Vi uppskattar din återkoppling och ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. Tack igen för att du valde Allstäd malmö AB. Vänliga hälsningar, Allstäd malmö AB

Dennis A
Skrev om All Städ Malmö AB

Nöjd hela vägen från offert till genomförande och betalning.

Svar från All Städ Malmö AB

Vi vill ta tillfället i akt att uttrycka vår djupaste tacksamhet för att du har varit vår kund. Det har varit en sann glädje att få betjäna dig och vi uppskattar verkligen förtroendet du har visat oss.

Rose-marie M
Skrev om All Städ Malmö AB

Slarvig personal och inte välstädat vid slut kontrollen har kontakt med chefen som ska åtgärda detta

Siv R
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket bra. När man kom in i lägenheten så luktade det så gott. Vi är mycket nöjda.

First-Name L
Skrev om All Städ Malmö AB

Noggrann o bra flyttstädning till ett bra pris

Frida L
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket bra städat och trevlig personal!

David H
Skrev om All Städ Malmö AB

De hade glömt bort att de skulle städa hos mig. Fick ringa och väcka dem...

WOW DAVID /VILKEN KONSTIG KÄNSLA EFTER EN UTMÄRKT FLYTTSTÄDNING

Alexandra E
Skrev om All Städ Malmö AB

Köpte flyttstäda å den blev jätte bra. Slapp att städa själv var skönt

Eva R
Skrev om All Städ Malmö AB

Snabba svar på frågorna jag hade, bra utfört jobb.

Henrik Å
Skrev om All Städ Malmö AB

Trevliga, bra service och bra pris. Flyttstädningen blev inte godkänd av bovärden men då kom de tillbaka utan att tveka.

Waltraud O
Skrev om All Städ Malmö AB

Snabbt och bra utfört arbete med att tömma huset och städningen blev vi väldigt nöjda med

Referens M
Skrev om All Städ Malmö AB

Väldigt fint bemötande. Tina är super trevlig. Allt funkade perfekt.

Svar från All Städ Malmö AB

Tack så hemskt mycket det var trevligt att jobba med er /Lycka till med allt..

Joel J
Skrev om All Städ Malmö AB

Helt perfekt. Både vi och hyresvärd var nöjd med städningen

Sylvie A
Skrev om All Städ Malmö AB

Var jätte nöjd med städningen. Proffesionellt bemötande, professionell team som har städat. Inga problem under besiktningen alls. Rekommenderar starkt!

Shifteh A
Skrev om All Städ Malmö AB

Mycket trevlig personal, och perfekt städning. Rekommenderas varmt.

Henrik S
Skrev om All Städ Malmö AB

Verkade först blivit ett missförstånd vad som förväntades göras under flyttstäden, men slutresultatet blev mer än bra!

Michaela O
Skrev om All Städ Malmö AB

Miss i städningen och luckan till tvättmaskin ligger på arbetsbänken ovanför tvättmaskinen troligen trasig! Trots att städerskan träffade min sambo nämnde hon inget om det! Mail kontakt med företaget om det inträffade och fråga om ansvar?? Ingen återkoppling trots önskemål om det

Vibeke P
Skrev om All Städ Malmö AB

Trevligt bemötande och bra kundservice

Vlora M
Skrev om All Städ Malmö AB

Super nöjd, trevligt personal bästa service

Svar från All Städ Malmö AB

Tack Vlora du är en stor kund hos oss och vi verkligen trivs med dig.. och är glada varje gång vi är hos dig