Annalena Blomberg salong

Annalena Blomberg salong

• BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0589-20 12 89 Dela

Välkommen till Annalena Blomberg salong, en oas av avkoppling och expertis. Vi är mer än bara en massagesalong. Vi är din plats för fantastiskt skön massage. Vi ger alltid dig soim kund ett proffsigt bemötande. Vårt engagerade team är inriktat utifrån dina behov, vilket garanterar en trygg och träffsäker behandling med gott...

52 omdömen om Annalena Blomberg salong

Lina A
Skrev om Annalena Blomberg salong

Annalena är väldigt duktig och en avslappnande miljö.

Gunilla A
Skrev om Annalena Blomberg salong

Annalena är en proffsig, inspirerande och tillmötesgående yogalärare, massör, samtalspartner och kunnig i frekvensterapi. Annalena kan varmt rekommenderas till alla.

Maud J
Skrev om Annalena Blomberg salong

Mycket trevligt bemötande och man blir lyssnad på. Anna-Lena har stor kunskap om de behandlingar hon utför. Jag har fått hjälp många gånger och ör supernöjd.

Maria P
Skrev om Annalena Blomberg salong

Efter ett trevligt och familjärt mottagande fick jag ta emot en härlig och välgörande massage

Susanne B
Skrev om Annalena Blomberg salong

Mjuka muskler är ett mycket trevligt ställe. Jag fick en trevlig och skön massage stund.

Eva H
Skrev om Annalena Blomberg salong

Varmt bemötande och kunnig i behandlingen med frekvensanalys.

Birgitta H
Skrev om Annalena Blomberg salong

Trevligt bemötande, och intressant behandling, fick bra information under hela behandlingen. Funktionsmedicin.

Julia M
Skrev om Annalena Blomberg salong

Super trevlig och proffsig på det hon gör, blir flera besök och kan varmt rekommendera Anna-Lena!

Lena G
Skrev om Annalena Blomberg salong

Hon bemöter varje kund som att man är viktig. Anna-Lena är så kunnig på det hon gör, jag litar helt på henne. Det är en aha upplevelse varje gång jag är här. Tack för att du finns🙏🏼

Maria P
Skrev om Annalena Blomberg salong

Fick vad jag förväntade mig vilket var mycket glädjande!

Emma F
Skrev om Annalena Blomberg salong

Lugn och skön miljö. Grundlig undersökning som anpassas efter behov. Känner mig helt trygg. Jag brukar kunna känna mig ”lurad” som att de ska säljas på fler behandlingar eller att problemen är större än de är men på Mjuka Muskler finns kunskapen och en genuin omtanke om individen. Hon har ett brett kunskapsområde och många utbildningar så det ökar mitt förtroende. Att hon vet vad hon jobbar med och hur de ska användas.

Anneli B
Skrev om Annalena Blomberg salong

Trevligt bemötande och stor kunnighet vid både massage och hälsoanalys.

Henrik E
Skrev om Annalena Blomberg salong

Snabb och proffsig service! Olika typer av behandlingar beroende på vad som orsakat symtom eller skada.

Charlotta P
Skrev om Annalena Blomberg salong

Alltid trevligt bemötande, hon vet vad man behöver.

Jörgen M
Skrev om Annalena Blomberg salong

Trevlig lokal smidigt att komma i kontakt med Anna-Lena och behandling som gjorde nytta extra plus att man kan få behandling redan kl 06:30 på morgonen

Madelene B
Skrev om Annalena Blomberg salong

Fantastiskt massage och så bra bemött.

Maud L
Skrev om Annalena Blomberg salong

Jag upplevde att Annalena var väl insatt i människokroppen och kunde avgöra hur hon skulle behandla mina problem.

Åsa W
Skrev om Annalena Blomberg salong

Mysig o varm miljö hos världens bästa massör!

Ingrid P
Skrev om Annalena Blomberg salong

Bra bemötande och välkomnande, mysig miljö. Och bra hjälp.

Patrik J
Skrev om Annalena Blomberg salong

Väldigt bra bemötande och lösnings kunnig. Proffisionel på alla vis. Kan varmt rekommendera till andra.

Sirpa P
Skrev om Annalena Blomberg salong

Blev positivt och proffsigt bemött. Kände mig sedd av Annalena. Mina förväntningar uppfylldes till fullo.

Ann N
Skrev om Annalena Blomberg salong

Anna-Lena lyssnar o ser mej.Hon är flexibel i sitt arbete Masserar mej på ett välbehövligt sätt.Har bokat in flera tider.Fin miljö där massagen o dyl.utövas.Skön atmosfär.Känner mej hemma o omhändertagen.MVH.Ann i Arboga.

Lotta A
Skrev om Annalena Blomberg salong

Hej!Fick massage Axlar nacke rygg var behövligt. Sen körde hon lite laserbehandling. Det känns bra.

Solveig K
Skrev om Annalena Blomberg salong

Bra o proffsigt bemötande. Trevlig lokal.. Har provat Bioressonans behandlingen o tänker prova flera gånger. Fick presentkort för att prova.

Åsa V
Skrev om Annalena Blomberg salong

Hade inga förväntningar. Glatt överraskad, att hon kunde se så mycket. Väldigt trevligt bemötande. Funktionsmedicin - hälsoanalys. Bokat ny tid.

Jessy E
Skrev om Annalena Blomberg salong

Trevligt o personligt bemötande och spännande möte. Fick hjälp på vägen med det jag bokade besök för.

Anette J
Skrev om Annalena Blomberg salong

Som alltid ett mycket trevligt bemötande. Anna-Lena är väldigt kunnig och hjälpsam.

Yvonne T
Skrev om Annalena Blomberg salong

Trevligt bemötande och väldigt duktig. Fått hjälp många gånger med onda armar/axlar.

Eva R
Skrev om Annalena Blomberg salong

Bra och proffsigt utfört arbete. Lyhörd och behjälplig på alla sätt. Kan verkligen rekommendera Mjuka Muskler.

Carina G
Skrev om Annalena Blomberg salong

Har gjort en bioresonans-behandling. Annalena är alltid proffsig när hon jobbar. Jag fick veta vilka brister jag hade i kroppen och fick råd på vad jag behövde köpa för att kunna få ordning på mitt mående.

Andreas L
Skrev om Annalena Blomberg salong

Helt fantastiska behandlingar, hon tar hand om en som kund på ett väldigt bra sätt.

Johanna P
Skrev om Annalena Blomberg salong

Super bra! Fantastiskt skön massage och en trevlig pratstund!

Peter W
Skrev om Annalena Blomberg salong

Proffsigt bemötande och kunnig.

Majvor B
Skrev om Annalena Blomberg salong

Du får ett vänligt o engagerat bemötande som är inriktat utifrån dina behov. Hon har en lång erfarenhet inom sitt område vilket ger dig en trygg o träffsäker behandling med gott resultat. Jag ger henne de varmaste rekommendationer.

Solbritt F
Skrev om Annalena Blomberg salong

Välkomnande, inkännande, avslappnande och resultat.

Alhan A
Skrev om Annalena Blomberg salong

Det var första besök och det känns bra och jag ska försatt jag har tid nästa vecka också det känns bra

Göran R
Skrev om Annalena Blomberg salong

Snabbt och proffsigt mottagande trots kort varsel.

Anna L
Skrev om Annalena Blomberg salong

Det är en fröjd för kropp och själ att bli behandlad av Anna -Lena. ❤️ Hon tar sig alltid tid och m sin långa erfarenhet och hungern efter nya kunskaper så försöker hon hitta lösningar och hjälp för att man ska må så bra man kan. Rekommenderar henne verkligen m hjärta ❤️

Inger H
Skrev om Annalena Blomberg salong

blev bemött på ett trevligt och glatt sätt.Första besöket hade jag fått en hälsokontroll i present så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Har nu på börjat behandlingar av borrelia ,parasiter och svampinfektioner. Jag känner ett förtroende för Anna-Lena då hon har erfarenheter av bla.borrelia och sköldkörteln där sjukvården inte har kunskap. i

Diana B
Skrev om Annalena Blomberg salong

Mycket trevlig och bra. Trevlig miljö på lagom avstånd från där jag bor.

Eva-Lena O
Skrev om Annalena Blomberg salong

Jättebra , mår bättre och fått en vettig koll på kroppen.

Anette L
Skrev om Annalena Blomberg salong

Hon kan allt jag har stort förtroende för henne

Eva V
Skrev om Annalena Blomberg salong

Har varit där 1 gång, har inte märkt någon skillnad än av den behandling jag fick. Ska prova 1 gång till.

Barbro A

Positivt o trevligt bemötande

Ann-Marie K
Skrev om Annalena Blomberg salong

Fick en tid snabbt. Vänligt o proffsigt bemötande

Per-Åke L
Skrev om Annalena Blomberg salong

Med ett trevligt bemötande, lång erfarenhet och en gedigen utbildningen är en behandling av Mjuka muskler en fullträff!

Yvonne Vogt V
Skrev om Annalena Blomberg salong

Jag tycker det är fantastiskt att få behandling av Annalena. Hon är så trevlig, kunnig och professionell och man känner sig så väl omhändertagen under behandlingen. Jag känner verkligen hur kroppen svarar positivt på behandlingen som hon ger mig. Det har överträffat alla mina förväntningar!

Martin H
Skrev om Annalena Blomberg salong

Annalena har med hennes kunskap och teknik hjälpt mig att bli av med borrelia, något som den vanliga sjukvården inte klarat av.

Britt Ö
Skrev om Annalena Blomberg salong

Alltid glad och positiv Och upplevs väldigt proffsig

Yvonne B
Skrev om Annalena Blomberg salong

Jättetrevligt bemötande. Jag har fått bort smärtor som ens läkare och sjukgymnaster har kunnat fixa.