AstraEnergi

AstraEnergi

www.astraenergi.se
  • Badge2023

Dyra elräkningar blir ett minne blott! Vill du göra ditt för miljön och samtidigt spara en peng? Vi på AstraEnergi hjälper dig med en skräddarsydd lösning för er nya solcellsanläggning med nyckelfärdiga solceller till ett fast pris. Alla fastigheter är unika, av den här anledningen börjar vi med att vår sakkunniga personal...

13 omdömen om AstraEnergi

Anders O
Skrev om AstraEnergi

Väldigt snabba. Seriösa, service inriktade med bra säkerhets tänk. Tydliga och väldigt hjälpsamma killar, från början till färdigställande.

Svar från AstraEnergi

Tack för omdömet Anders! Jo, arbete flöt på bra trots att vi fick lite regn på oss. Nu ser vi fram emot en solig höst så det blir lite produktion. Mvh Dan

Allt i bygg
Skrev om AstraEnergi

Solcellsanläggning m batteri. Snyggt o proffsigt utfört!

Hej Janne Tackar för omdömet! Alltid lika roligt med feedback. Mvh Dan

Mikael J
Skrev om AstraEnergi

Köpte en anläggning på 20,5Kw med batteribank. Är kanonnöjd med hela installationen från start till mål. Skrev på kontraktet i slutet av Februari 2022 och började producera el den 14 April 2022. Har varit några små fel i mjukvarorna under gångna året men detta har AstraEnergi supportat och löst på ett mycket föredömligt vis. Valde att uppgradera batteribanken efter ett år och självklart fick AstraEnergi uppdraget att utföra även detta.

Svar från AstraEnergi

Hej Micke Tack för det fina omdömet. Det uppskattas!

Toni L
Skrev om AstraEnergi

Är supernöjd med anläggningen på 11kw. Allt fungerade klanderfritt, bra kommunikation, snabbleverans. Riktigt proffsiga.

Svar från AstraEnergi

Kul med riktigt nöjda kunder och tack för omdömet!

Andreas B
Skrev om AstraEnergi

Installation av solcellsanläggning på ca 5kW på landet i Norrtälje. Bra kommunikation och tydlig offert. Installationen gick smidigt på en dag, allt ser proffsigt ut i installationen. Paneler i jämn nivå, kablar dragna på ett bra sätt. På det hela väldigt nöjd. /Andreas

Svar från AstraEnergi

Hej Andreas Jo det gick smidigt och det var skönt att installationen klarades av på 1 dag, då det var lite långt för oss att åka. Tackar för omdömet! Mvh Dan

Dan A
Skrev om AstraEnergi

Proffsigt och bra bemötande redan vid första kontakten med deras säljare, stort plus att de kom ut och tittade på vårt hus innan de gjorde offerten, så inga otrevliga överraskningar uppstod. Installationen gick smidigt och på utsatt tid. Är jättenöjd med allt och kan verkligen rekommendera andra att köpa från dem.

Albert S

Trevligt personal och kunniga

Jens D
Skrev om AstraEnergi

Mkt bra upplevelse och kommunikation ifrån Offererat pris och leveranstid till driftsättning. Kan varmt rekommendera AstraEnergi för den som önskar kontakt med en seriös leverantör av hela systemet med kvalitet och utförande.

Svar från AstraEnergi

Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme, det uppskattas mycket!

Tony S
Skrev om AstraEnergi

Snabb med att komma ut och göra en offert! Snabb leverans och allt gick jätte smidigt! Snabba och trevliga! Kan varmt rekommenderas

Svar från AstraEnergi

Hej Tony Jo det gick snabbt, har aldrig varit med om så snabbt handläggande från Vattenfall, både med föranmälan och färdiganmälan. Tack för ditt fina omdöme!

Dick G
Skrev om AstraEnergi

Snabb leverans och bra utförande.

Dan A gillar detta
Erik E
Skrev om AstraEnergi

Av fem potentiella leverantörer av solceller jag kontaktade var det bara AstraEnergi som bokade tid för att kontrollera förutsättningarna. Övriga skickade standardofferter med illa dolda luckor och reservationer. AstraEnergi har skött hela processen från offert till överlämnande professionellt, engagerat och trevligt. Bokade tider har hållits och engagemang har lagts ner på att leverera en bra anläggning anpassad efter våra behov.

Dan A gillar detta
Svar från AstraEnergi

Tack för omdömet, det uppskattas!

Amir N
Skrev om AstraEnergi

Proffsigt, informativt och trevligt! De höll vad de lovade och gjorde en kanonfin installation. Kan varmt rekommendera Astra Energi. Vi ska sätta solpaneler på stugan och valet av leverantör är självklart!

Svar från AstraEnergi

Tack för det positiva omdömet. Det blev en fin installation som passar ditt fina hus! Mvh, Dan

Magnus T
Skrev om AstraEnergi

Integrerad solpanelsanläggning och komplett utbytt tak på sommarstugan. Allt snyggt och proffsigt installerat. Bra dialog både före, under och efter installationen.

Svar från AstraEnergi

Tackar för det fina omdömet Magnus! Jag håller med om att det blev riktigt snyggt med integrerade solcellspaneler på ditt hus. Hälsningar, Dan