Badrumsstudio

Badrumsstudio

badrumsstudio.se
  • Badge2023

Välkommen till Badrumsstudio! Din drömpartner för badrumsrenovering i Stockholm! Vi stoltserar med att förverkliga kundernas visioner genom kommunikation, planering och verkställande. Vår strävan? Att alltid tillfredsställa kundernas önskemål! Att renovera kan vara både roligt och nervöst, men med Badrumsstudio behöver du...

18 omdömen om Badrumsstudio

Anneli R
Skrev om Badrumsstudio

Veselka hjälpte oss översätta våra skisser och tankar till ritningar som gjorde att teamet kunde införliva våra högt ställda förväntningar. Det blev precis så bra som vi hade hoppats! Hon hjälpte också till med att beställa allt material vi behövde till vårt badrum och kom med värdefulla tips och råd som hjälpte oss i våra val. Vi kände oss hela tiden uppdaterade med leveranstider och faktiska leveranser. Veselka är dessutom en otroligt härlig person och man blir alltid glad när man pratar med henne. Vi är jätteglada att hon var med i projektet!

Anna C
Skrev om Badrumsstudio

Tryggt och proffsigt bemötande av Veselka på Badrumsstudio. Hon hjälpte mig igenom processen med design av badrummet och val av kalkel och material, var mycket lyhörd och kom med bra förslag och idéer. Efter vårt möte på Badrumsstudion hade vi kontakt ett flertal gånger, alltid med hög servicenivå och stort engagemang. Jag är mycket nöjd både med samarbetet och servicen från Badrumsstudio. Tack Veselka!

Evgeny G
Skrev om Badrumsstudio

Good service, planning and advisory on the options

Ingrid B
Skrev om Badrumsstudio

Det jag sett på bild ser fint ut skall ner snart o se det!

Elin T
Skrev om Badrumsstudio

Vi är nöjda! Veselka hade bra koll och förstod hur vi ville ha det :)

Brf F
Skrev om Badrumsstudio

Bra engangemang och mycket noggrann. Lämnade inget åt slumpen. Rak o ärlig kommunikation. Allt är levererat och nu hoppas vi att det blir så bra utlovats

Ove S
Skrev om Badrumsstudio

Totalrenovering av tvättstuga om 7 kvm. Hela projektets tidsplan och budget fungerade utmärkt från första början med uppstartsmöte, konsultation och komplett designritning till kakel/klinkers beställning och arbetets genomförande. Projektarbetet uppdaterades dessutom kontinuerligt via what’s up! - Vi är supernöjda med genomförandet och resultatet!

Andréas D
Skrev om Badrumsstudio

I'm thrilled to share my experience with Badrumsstudio, who crafted an exceptional bathroom design. Their creativity and attention to detail resulted in a space that surpassed my expectations. Badrumsstudio listened to my ideas, understood my budget and collaborated effectively. The end result is a beautiful and functional bathroom that perfectly reflects my style. Thank you for making my design dreams a reality!

Karl S
Skrev om Badrumsstudio

Över förväntan på allt...hitintills :-)

Katarina P
Skrev om Badrumsstudio

När jag påbörjade min renovering av mitt badrum hade jag ingen aning om att det var så mycket val att göra. Mitt första möte med Veselka på badrumstudion var så välkomnande, varmt och jag kände mig trygg direkt. Hon tog reda på hur jag hade tänkt mig mitt nya badrum och hjälpte mig med planering, design/ritningar och gav förslag på olika inredningsdetaljer. Vi hade en rak fin kommunikation genom hela renoveringsprojektet och jag är så nöjd och tacksam att det var just Veselka som hjälpte mig. Hon var snabb med återkoppling...

Isabell D
Skrev om Badrumsstudio

De som renoverar vet att när man ber om hjälp med planering, materialval, planering och beställning så vill man bli lyssnad på utifrån ens egna behov. Detta var precis vad första kontakten med Badrumsstudio handlade om. Veselka ställde frågor om vårt behov, vår vardagssituation och vår vision om vårt nya badrum. Utifrån det trollade hon fram en väldigt tilltalande, smart och lyxig lösning på de kvadratmeter som vi trodde var begränsat till ”tråkigare” val. Badrumsstudio är ett mycket proffsigt, kunnigt och serviceinriktat...

Karl J
Skrev om Badrumsstudio

Vi fick hjälp att rita upp badrummet och förslag på vad vi kunde få plats med och hur vi skulle tänka. Vi köpte det som såg ut att vare prisvärt här och övrig i andra butiker (ca 50%) Det levererades hem till oss i rätt tid Åke

Margareta K
Skrev om Badrumsstudio

Professionellt bemötande som visade på stor kunskap och erfarenhet av badrumsbranschen.

Jens N
Skrev om Badrumsstudio

Mycket väl bemött med hög service och många goda förslag . Vi genomförde renovering "på distans" då vi inte var i landet under renovering av källare inklusive badrum och tvättstuga, men det löstes bra med hjälp av telefon/vidosamtal.

Hamdo M
Skrev om Badrumsstudio

Från dag 1 fick vi ett jätte bra bemötande från Veselka. Hon förstod exakt vad vi ville ha och hur vi ville förverkliga vårt dröm SPA. Hon gav oss jätte bra inputt, visade oss olika material och såg till att vi kännde oss trygga i de val vi gjorde. Hon var med från början till slut. Snabb på att svara både på telefon och mail. Vart det något fel så såg hon till att ordna med det på en gång. Vi kännde oss jätte trygga med henne och hennes breda kunskap kring både val av färg, disagne osv. Vi skulle absolut kunna tänka oss...

Kumar G
Skrev om Badrumsstudio

Badrumsstudio has given Exceptional services from end to end. Veselka Tzanova was very helpful and supportive in planning, design and providing good suggestions. Execution was very good as per the planned design. Thanks again to Veselka and strongly recommend Badrumsstudio!!

Blagica K
Skrev om Badrumsstudio

Mycket proffsigt bemötande och tillgänglig samt kunnig personal. Vi fick en ritning på badrummet, vilken senare verkställdes också. Vi fick snabbt svar på alla frågor vi hade och kände oss trygga under hela renoveringen. Tack Badrumsstudio för all hjälp och stöd!

Simon G
Skrev om Badrumsstudio

Kan stark rekommendera Badrumsstudio/Byggest. Mycket bra kommunikation med whatapp grupp samt bra upplägg med planeringen utav 2st badrumsrenovering.