Bålsta Car Center AB

Bålsta Car Center AB

www.xn--blstacarcenter-lib.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Bålsta Car Center! På Sköldvägen 3 i Bålsta hittar du Bålsta Car Center. Det är alltid du som kund som står i fokus hos oss då vi vill att du ska känna tillit till oss. Behöver du finansiell hjälp så har vi klart marknadens bästa förmånliga lån med 0kr i kontantinsats eller med kontantinsats. Hos oss på Bålsta...

185 omdömen om Bålsta Car Center AB

Sedan starten hos Reco 2020

Tom H
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevligt och sakligt bemötande. Är nöjd med mitt köp!

Svar från Bålsta Car Center AB

Tack själv för en trevlig affär Tom! 🤝 du är välkommen tillbaka när det är dags för en ny bil igen!

Roger L
Skrev om Bålsta Car Center AB

Snabb smidig affär, och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas å de varmaste.

Svar från Bålsta Car Center AB

Tack för din fina rekommendation till oss Roger!🙏

Pontus N
Skrev om Bålsta Car Center AB

Mycket trevlig och kunnig personal. Snabbt och smidigt att sälja bilen till dem. Pengarna kom in på kontot samma dag. Rekommenderar starkt Bålsta Car Center.

Hej Pontus! Trevligt att läsa att du blev nöjd med affären! 👍

Abdullah B
Skrev om Bålsta Car Center AB

Personalen var mycket professionella. Jag fick hjälp med alla mina frågor och köpte bilen. Positivt överraskad av ett trevligt och proffsigt bemötande till rätt pris. 🙂

Svar från Bålsta Car Center AB

Tack själv för en smidig och lättnad affär Abdullah! 😊 Vi strävar efter kundens önskemål och hjälper med allt och lite mer så gott vi kan för kunden. 👍

Anna E
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bra bemötande. Flexibla och tillmötesgående.

Tack för din fina omdömen Anna! 😊

Ali A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Riktigt bra kundbemötande av hög klass. Snabbt, enkelt och tydliga. Kände mig väldigt omhändertagen. Kan starkt rekommendera Bålsta car center!

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Ali! Vi tackar dig, tack för en trevlig och snabb affär! Hoppas du blir nöjd med köpet, kör försiktigt! :)

Vahideh R
Skrev om Bålsta Car Center AB

Toppen bemötande och snabb affär. Kunniga och tillmötesgående anställda

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Vahideh! Vi tackar dig, tack för en trevlig och snabb affär! Hoppas du blir nöjd med köpet, kör försiktigt! :)

Rositsa N
Skrev om Bålsta Car Center AB

Tack Jag är mycket njöt och personalen är mycket trevliga Stort tack Rekommenderar

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Rositsa! Tack så mycket, hoppas du blir nöjd med bilen. :)

Isabella K
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bra service bemötande och syntes att de visste vad de höll på med. Besvarade alla frågor så gott som de kunde. Är otroligt nöjd med denna bilfirma.

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Isabelle! Stort tack för ditt förtroende. Vi önskar dig många fina mil med din nya bil. :)

Felix F

Snabb och smidig affär, Inge krångel på plats! Mycket nöjd!😊

Michelle L
Skrev om Bålsta Car Center AB

Köpte en Mazda 3 ifrån Bålsta car center häromdagen. Jättetrevlig personal som inte försökte köra något bilförsäljarsnack! Enkel affär och en bra upplevelse överlag från den första provkörningen. Hoppas på att denna bil ska rulla ett bra tag framöver.

Carin B
Skrev om Bålsta Car Center AB

En liten brist bara, man har missat att informera om att min köpta bil pratar bara Franska. Hoppas det går att återställa till Svenska för min skol Franska r lite rostig

Alexander G
Skrev om Bålsta Car Center AB

Snabb och smidig affär. Prutade ner priset en del men det får man acceptera om man vill ha en snabb affär.

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Alexander! Tack för en trevlig och smidig affär.

Nihad V
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bilförsäljare var ung men han visade kunnande bemötande på en hööööög nivo. Bravooooo. TACK försätta på samma spår!!!

Ahmad G
Skrev om Bålsta Car Center AB

Jag är jätte glad och lycklig med er jätte bra person och förtag och jag fick prata med honom men får svar och hjälpa direkt jag vill tacka er och spsial som fick prata med honom bästa vän Jag kommer alltid köpa av er Tack så jättemycket för allt 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💙💙

Yanniel C

snabb och smidig! Tack! 👍👍👍

Adrian K
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevligt bemötande från start, sålde min bil till BCC, gick väldigt smidigt dom stod för för sitt bud inget prutande och krånglande på plats, dom gjorde en kontroll på plats och sedan var det klart, dom skjutsade tillbaka mig hem sen efter jag lämnat min bil hos dom viket var enormt uppskattat

Joel Åke H
Skrev om Bålsta Car Center AB

Toppservice som alltid och suveränt bemötande av personalen.

Rasmus L
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevligt bemötande! Snabb och smidig affär utan krångel och prutande när de köpte min bil!

Ibrahim A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Jag sålde bilen och det var bra bemötande. En seriös och snabb värdering av bilen på plats utifrån marknadsläget kombinerat med en individuell bedömning av bilens brister. Snabb betalning enligt överenskommelse. Så som man vill att det ska fungera. Rekommenderas.

Ida G
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bra och trevligt bemötande av Bålsta Car Center.

Markus H
Skrev om Bålsta Car Center AB

Smidig affär. Efter enkel kontroll av bilen så köpte de bilen till överenskommet pris. Kan absolut rekommenderas.

David S
Skrev om Bålsta Car Center AB

Det gick fort, smärtfritt, hade bilen efter ett par timmar med gratis hemleverans. Den var finare än vad bilderna visade.

Svar från Bålsta Car Center AB

Tack för det David och stort grattis till din nya bil, hoppas på många fina mil med bilen! 😊

Erik R
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bra bemötande från start inga. det var inga bekymmer med att komma på en söndag, väldigt nöjd.

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Erik! Skönt att höra att du blev nöjd med din bil. Du är varmt välkommen tillbaka. 😀

Kirsi S
Skrev om Bålsta Car Center AB

Super nöjd med servicen. Trevlig personal.

Mensur B
Skrev om Bålsta Car Center AB

Funkade utmärkt. Jag fick dessutom pengarna dagen innan och dom kom o hämta bilen. Jag är nöjd med försäljningen av min bil till dom. Allt funkade utmärkt som sagt. Jag rekommenderar dom till fler! 😊

Gabriel K
Skrev om Bålsta Car Center AB

Personalen var inte bara professionell utan också otroligt vänlig och hjälpsam. De tog sig tid att lyssna på mina frågor och förklarade varje steg i processen på ett tydligt och tillmötesgående sätt. Det var uppenbart att de verkligen brydde sig om att skapa en positiv och personlig upplevelse för sina kunder. Jag kände mig trygg med att min bil var i händerna på kompetenta och pålitliga personer. Det som verkligen imponerade på mig var det extra jobbet de gjorde för att säkerställa min fulla tillfredsställelse. ...

Enes K
Skrev om Bålsta Car Center AB

Jag har under åren köpt ett par bilar på BCC och alltid vart nöjd med affären. Riktigt bra bemötande, superfina bilar i lager, samt priser och professionella på sitt jobb. Respekt! Rekommenderar starkt

Svar från Bålsta Car Center AB

Tack så mycket för förtroendet! Vi uppskattar det verkligen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka vid nästa bilköp. 😊

Ernes K
Skrev om Bålsta Car Center AB

Super professionella killar, jag har köpt

Svar från Bålsta Car Center AB

Vi önskar dig många fina mil med bilen. Tack så mycket! 😊

Pilisne Nagy A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevliga människor, bra och snabb administration, bra priser. Jag rekomenderar!

Svar från Bålsta Car Center AB

Vi tackar för det fina orden!

Jonny E
Skrev om Bålsta Car Center AB

Tack för en Snabb och smidig affär👌

Nadir A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Vädligt proffesionell personal visade mig allt om bilen villiga att samarbeta med mig om priset och kreditansökan och allt gick väldigt snabbt och effektivt

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Nadir! Skönt att höra att du tycker så om oss det uppskattas, vi önskar dig många fina mil med din nya bil!

Matthias N
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevligt och proffessionellt bemötande och hjälpsam personal. När jag väl bestämde mig för vilken bil jag ville ha så gick allting väldigt smidigt både med inbyte av min gamla bil och köpet av den nya bilen

Svar från Bålsta Car Center AB

Stort tack för förtroendet och grattis till din nya bil! :) Varm välkommen åter när det är dags. Med vänliga hälsningar Personalen Bålsta Car Center

Sandra K
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevlig, snabb och smidig försäljning! Jag fick det jag ville för bilen och kan inte vara annat än nöjd!

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Sandra! Skönt att höra att du blev nöjd med affären! :) Med vänliga hälsningar Personalen Bålsta Car Center

Paul A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Dom sålde mig en bil med fel vinterhjul och tog inte ansvar för att skicka nya. Dom ignorerar mina samtal och mail. Väldigt oprofessionell firma. Dessutom skyhög vinstmarginal. På min bil tjänade dom 18 000kr.

Svar från Bålsta Car Center AB

Hej Paul. Tyvärr stämmer inte din beskrivning att hjulen inte passar bilen. Du har monterat vinterhjulen på bilen och det går att köra bilen utan några problem. Det som störde dig mest var att det stod V70 på hjulen istället för V50 fast att dom ändå passar bilen då vi har själv konstaterat att dom passar och att vi gick igenom bilen med en varudeklaration som du fick med bilen. Vi har besvarat alla dina samtal samt mejl som finns fortfarande kvar. Tråkigt av dig att du inte rekommenderar oss.

Irmeli O
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bra och snabb affär av mitt bilköp. Bra och proffsigt bemötande och snabbt svar på alla frågor. T o m fri hemkörning av bilen! Tack!

Max M
Skrev om Bålsta Car Center AB

Sålde min Peugeot till Bålsta Car Center.Enkel och smidig affär, pengarna på kontot. Trevligt bemött, inga konstigheter 👍🏻

Thomas J
Skrev om Bålsta Car Center AB

Bra affär trevlig försäljare.Trevlig personal och bra kommunikation

Lennart E
Skrev om Bålsta Car Center AB

Hos Bålsta Car Center AB köpte jag en Peugeot Partner.. Bilen var i ett mycket bra skick. Säljaren var en mycket trevlig person, lugn, saklig och hade ett berömvärt tålamod med mig, då det datatekniska delarna till en början inte ville fungera vid betalningen ( p.g.a. mig inte på grund av säljaren eller företaget ). Kaffe serverades och vi hade ett trevligt samtal under hela processen av försäljningen. Jag hade inga särskilda förväntningar inför besöket vid Bålsta Car Center, men blev klart överraskad över den trevliga...

Nils Gustav Mathias H
Skrev om Bålsta Car Center AB

Uppfriskande med en mindre bilhandlare som verkar väldigt måna om sitt rykte. Raka puckar och inte en massa säljsnack från killen som tog hand om oss gjorde att det blev affär.

Leif O
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevlig, kunnig och vänlig personal. Inga konstigheter vid min bilaffär, jag kan rekommendera dom.

John N
Skrev om Bålsta Car Center AB

Saklig försäljare som inte forcerar fram för att göra affär.

Nasser S
Skrev om Bålsta Car Center AB

Upplevat väldigt bra kundmottagning.

Mikael S
Skrev om Bålsta Car Center AB

Positivt överraskad av ett trevligt och proffsigt bemötande. Inget ”bästa kompis pris” som vi alla är rätt trötta på, utan vi kom snabbt överens om ett skäligt pris vilket va rättvist för båda parter.

Erik C
Skrev om Bålsta Car Center AB

Har köpt bil av Bålsta Car Center AB, Snabb och smidig affär och väldigt trevlig personal.

Susanne E
Skrev om Bålsta Car Center AB

Supersmidig hantering av hela affären och en bra dialog. Rekommenderas! 👍🏻

Liam L
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevliga grabbar seriösa för bästa service. Kan absolut bli mer bilköp därifrån.

Sim L
Skrev om Bålsta Car Center AB

Jag blev kontaktad och fick bra och trevligt bemötande direkt. Så jag fick en bra känsla av att göra affärer med Bålsta Car. Fick en snabb och smidig affär utan konstigheter då jag sålde min bil. Toppbetyg :)

Tarek A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Det var perfekt , hjälpsamma personal

Saher A
Skrev om Bålsta Car Center AB

Trevlig bemötande, under tiden trevliga personal