Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Nathalie Jensen är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Nathalie Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Nathalie Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Jensen har haft 26 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-04

52 omdömen om Nathalie Jensen

Christin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Kristineberg

Trevlig och mkt lyhörd till mina önskemål . Erfaren och som känner till bostadsområdet med dess möjligheter.

Junjie
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Kristineberg

It's been a perfect experience to buy an apartment with Nathalie. She is professional, efficient and always willing to support.

Jean-pierre K
Östermalm - Gärdet

Nathalie överträffade återigen alla mina förväntningar, försäljningen gick snabbt och skedde innan visningen till ett betydligt högre pris än jag hade förväntat mig. Det var andra gången det skedde, och i olika stadsdelar i Stockholm. Jag kan inte tänka mig att använda en annan mäklare framgent och vill varmt rekommendera Nathalie som är professionell, lyhörd och inkluderande i processens alla steg.

Oscar H
Kungsholmen - Fredhäll

Allting med försäljningen gick väldigt bra och vi var supernöjda med priset vi fick och processen som helhet. Nathalie var alltid tillgänglig och var väldigt bra på att hålla eventuella köpare "varma" innan budgivningen, samt bra på att förhandla fram en bra budgivning.

Oscar H
Kungsholmen - Fredhäll

Vi är supernöjda med hanteringen av köpet av bostad, Nathalie var en bra punkt att bolla med och var väldigt snabb i att meddela mellan oss och säljaren. Rekommenderas!

Lisa A
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie var mycket professionell mot mig som köpare i sitt förmedlingsuppdrag. Genom tydlighet, förståelse och positiv energi kände jag mig trygg genom hela processen!

Charlotte W
Östermalm - Gärdet

Mycket hjälpsam med att utreda frågor som vi hade, snabb återmatning och vänligt bemötande. Vi är jättenöjda!

Jonas N
Östermalm - Gärdet

Trevligt bemötande med starkt servicefokus!

Siri D
Kungsholmen - Fredhäll

Jag köpte min första lägenhet och tyckte jag fick väldigt bra bemötande och hjälp. Nathalie svarade väldigt snabbt på frågor man hade och gjorde det som krävdes för att det skulle bli en sån bra och smidigt lägenhetsköp och möjligt👍🏽

Ulrika S
Kungsholmen - Kristineberg

Det är andra gången Nathalie säljer något åt oss och andra gången hon levererar på högsta nivå. Vi kommer aldrig använda någon annan mäklare så länge Nathalie finns tillgänglig. Supernöjda!