Bilhallen i Mölnlycke AB

Bilhallen i Mölnlycke AB

3 omdömen om Bilhallen i Mölnlycke AB

Mohammad Youssef M
Skrev om Bilhallen i Mölnlycke AB

Grym service proffesionellt hantering med 100% ärlighet, rekommenderar denna bilfirma starkt Tack återigen ! Mvh/ supernöjdkund / xc60

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Petter E
Skrev om Bilhallen i Mölnlycke AB

Köpte idag en MB E-klass 350 4matic -15 från Bilhallen i Mölnlycke. Det hela var en otroligt snabb och smidig affär, säljaren var väldigt trevlig och kunnig på bilen och bilar i allmänhet. Bilen var rätt prissatt initialt men jag fick pruta några kronor till ingen kohandel utan raka rör. Kan varmt rekommendera denna firma före andra större och mer etablerade handlare runt om i landet kanon bemötande från första telefonsamtalet till avslutad affär. Tack för en enkel och schysst affär Billhallen i Mölnlycke👍

Jörgen H
Skrev om Bilhallen i Mölnlycke AB

Jag hjälpte hustrun att köpa en Audi Q3 från Bilhallen i Mölnlycke i Januari 2018 och är mycket nöjd med personalens bemötande och hur de hanterade vår affär. Bilhallen har relativt små lokaler om man jämför med de stora jättarna. I samband med provkörningen kollade vi upp företagets omsättning och ekonomi via Ratsit och då vi tyckte det såg seriöst ut vågade vi slå till. Priset låg bra till i jämförelse med andra bilar vi tittat på och bilens skick har i efterhand visat sig överensstämma helt enligt säljarens beskrivning...

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.