Björneröd Solskydd AB

Björneröd Solskydd AB

www.bjornerods.se
  • Badge2024

Björneröds Solskydd - Er Partner för heltäckande solskyddslösningar Sedan 1971 har Björneröds Solskydd varit en pålitlig aktör inom skräddarsydda solskyddslösningar. Vår långa erfarenhet och breda kompetens utgör grunden för vårt engagemang för kontinuerlig utveckling och innovation. Varje projekt är en möjlighet för oss att...

18 omdömen om Björneröd Solskydd AB

Sedan starten hos Reco 2024

Emma H
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Lätt att få hjälp och beställa genom hembesök. Snabb respons och trevligt bemötande. Även när det inte blev helt rätt vid monteringen fick vi snabb hjälp och åtgärd. Väldigt nöjda med resultatet dessutom! Snygga solskydd som gör det de ska!

Tommy A
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Stort tack! Vi är så nöjda med allt från säljare till montörer!

Jan E
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Allt fungerade bra genom hela processen från offert, hjälp i butiken till leverans!

RONNY E
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Helt ok bemötande, däremot är det ett kompletterande jobb med elektriker som inte hört av sig

Svar från Björneröd Solskydd AB

Hej! Ronny! Ursäkta för detta. Vad vi har fått till oss från El så skall det vara bokat nu. Stämmer detta? Annars kontakta din säljare så får vi ta tag i det igen. Mvh Björneröd Solskydd

Nils-Ove S
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Mycket bra bemött , hade stora förväntningar eftersom vi handlat där förut och är nöjda. Vi har en liten ”reklamation ” på en persienn som vi hoppas dom löser . Annars nöjda . Köpte persienner till två våningar i vårt hus både till fönster och dörrar med mörkläggningspersienner i sovrum inkl . installation . Vi är nöjda exkl. det jag beskrivit enl . ovan . Nils-Ove Stahre

Gunilla J
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Kunniga och bra service oavsett om det gäller mörkläggningsgardiner med komplicerad form på stång eller markiser.

Christina 0
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Vänligt och professionellt bemötande vid köp och montering av terrassmarkis . Helt som förväntat, då jag anlitat företaget flera gånger tidigare.

Tony W
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Trevlig personal och prisvärda snygga produkter, rekommenderar företaget i sin helhet

Bo L

Mycket proffsiga , bra kvaliteter , trevlig personal

Effk L

Mycket bra kundmotagande (.Kicki) Bra montage Helt nöjd Leon kanter

Karin Elisabeth E
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Bra koll, seriösa och vänligt mottagande

Lars R
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Bra bemötande både avseende leverans/montage och support

Neus R
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Jag blev väldigt nöjd från första kontakten med er och fick precis vad jag önskade alla medarbetare har varit trevliga och vänliga.

Magnus W
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Kunnigt o proffsigt. Fixa min markis och det gjorde de. Fungerade bra från beställning till leverans

Peter 0
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Mycket Kompitenta, och dem säger när dem ska komma så håller dem det 🏒⚽️

Thomas S
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Mycket trevlig och kompetent personal

Bo L
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Vi köpte utanpåliggande lamellpersienner av plisétyp, som gjorde det möjligt att täcka valfri del av fönstret. Vi fick snabbt bra hjälp vid besök hos deras utställning. Installationen gick också bra.

Martin L
Skrev om Björneröd Solskydd AB

Nöjd med kundbemötande och lösningförslag på automatiskt reglerade markiser, kan rekommendera Björneröds.

Anders gillar detta