Bodana AB

Bodana AB

www.bodana.se
  • Badge2022

Välkommen till Bodana AB! Alltid professionell och prisvärd service av hög kvalitet hos oss på Bodana AB. Vi har ett brett utbud av tjänster som vi kan hjälpa med. Om det så handlar om att bygga altan, renovera kök eller större dräneringsarbeten. Våra tjänster sträcker sig inom kategorierna: Markarbeten, vatten & avlopp,...

44 omdömen om Bodana AB

Sedan starten hos Reco 2020

Deq Abdullahi A

Anlitade Bodana för ett snickeriarbete som behövde utföras och deras exceptionella expertis inom bygg samt deras kommunikationsförmåga är något jag uppskattar väldigt mycket. Trevlig personal som var lyhörd för våra önskemål samt Emil som ledde arbetet var väldigt service inriktad mot mig som kund. Jag kan varmt rekommendera Bodana för alla som behöver hjälp med bygg!

Udo G
Skrev om Bodana AB

Reparation och omläggning av stödmur samt terassplattor. Trevlig ägare och partner. Lätt att komma överens med och lyssnar på vad vi vill ha. Value for money! Toppen arbete utfört med ögon för detaljer. Skulle verkligen rekommendera Bodana!

Christer L
Skrev om Bodana AB

Emil och hans medarbetare breddade vår infart och lade en gång och uteplats i Ölandssten. Arbetet utfördes snabbt och friktionsfritt och till vår belåtenhet. Vi kan uppriktigt rekommendera Bodana!

David M
Skrev om Bodana AB

Omfattning: stenläggning av uppfart och uteplats, bygga stentrappa och stenmur. Bra bemötande och bra förslag från deras sida. Genomgående hög kvalitet på arbetet. Tyvärr drog tidplanen iväg, och bortforslingen av verktyg och material tog lång tid innan det genomfördes. Annars är vi mycket nöjda.

Magnus B
Skrev om Bodana AB

Kommunikationen med Emil var bra, pragmatisk och konstruktiv. Vi fick det vi blev lovade, kvalitetsmässigt, tidsmässigt och kostnadsmässigt.

BJÖRN S
Skrev om Bodana AB

Jag har haft nöjet att vara en återkommande kund hos Bodana när det gäller stensättning, och jag kan med glädje säga att min erfarenhet har varit helt fantastisk. Bodana levererar alltid högsta kvalitet och erbjuder samtidigt mycket konkurrenskraftiga priser. Det som verkligen imponerar mig mest med Bodana är deras dedikation till att göra varje projekt perfekt. Deras expertis inom stensättning är uppenbar i varje detalj, och de tar sig alltid tid att lyssna på mina önskemål och idéer för att säkerställa att resultatet...

Arne S
Skrev om Bodana AB

Bodana har i tid utfört plattläggning med skiffer enligt offert. Arbetet har utförts på ett skickligt sätt med löpande avstämning och rådgivning. Duktiga arbetare. Kan rekommenderas.

Anders F
Skrev om Bodana AB

Vi behövde byta vår gamla mur i trädgården. Bodana gjorde ett bra jobb, jobbade kontinuerligt så att jobbet blev gjort på rimlig tid. Städat snyggt och prydligt efter jobbet.

Sarah S
Skrev om Bodana AB

Det är andra gånger vi anlitar Bodana. Det första arbetet var en stor uppfart och entre- ett arbete vi är otroligt nöjda med. När vi nu planerade att göra omfattande tomtarbete så det var ett självklart val för oss att Bodana även skulle få utföra det. Ett väl utfört, mycket omfattande arbete med såväl terrassering i tre nivåer med naturstensmur och enastående arbete med att jämna ut stora ytor av svår kuperad terräng med stora stenar och rötter. God kommunikation med arbetsledningen genom hela arbetet. Vi rekommenderar varmt Bodana!

IBRAHIM S
Skrev om Bodana AB

Vi på Sandell Bygg & Entreprenad Storstockholm AB anställde Bodana AB för badrumsrenovering! Det har gått bra och kommer att vända oss till Bodana vid fler badrumsrenoveringar!

Peter B
Skrev om Bodana AB

Snabbt och bra genomfört. Tog lite tid att få bort det material som blev över men Bodana gör ett bra jobb och är noggranna. Priseffektiva :)

Sandra E
Skrev om Bodana AB

Kom i kontakt med Bodana via Offerta i samband med att vi skulle göra i ordning vår uppfart/parkering. Gillade verkligen att Bodana kom med olika lösningsförslag samt kommunikationen inför accept av avtal - allt kändes väldigt professionellt. I slutändan har vi också fått en väldigt fin, stenlagd uppfart, men det tog lite längre tid än utlovat och kommunikationen svajade lite under tiden. Skulle dock kunna tänka mig att anlita dem igen!

Debanjan G
Skrev om Bodana AB

Good Builder. Delivered on time.

INGER S
Skrev om Bodana AB

Jag har anlitat Bodana AB för arbete med min uteplats som är 22 kvm stor. De lade om hela min uteplats med mina gamla plattor som är ca 20-30 år gamla. De gjorde ett fantastiskt fint arbete med mycket duktiga medarbetare. Kommunikationen var utmärkt från offert till arbete med både den ansvarige och hantverkarna. De reparerade också en mur med befintliga stenar längst min tomt. Där är också mina grannar imponerade. Jag kan ge dom de bästa rekommendationer man kan ge, och behöver jag mera hjälp vet jag vem jag ska anlita. Inger S

TIRUMALAIAH P
Skrev om Bodana AB

I had got backyard work and they are the best at work.

Svante P
Skrev om Bodana AB

Bodana hjälpte oss att stensätta en terass på över 100 kvm till ett herrgårdsliknande hus i skärgården. Vi är mycket nöjda med hur de utförde arbetet och den kommunikation vi hade. Vår positiva erfarenhet gäller hela processen från arbetet med offerten till att arbetet slutförts. Vi kam med nöje rekommenderar Bodana till stora komplicerade byggnadsarbeten.

Sandra-Maria P

Vi anlitade Bodana för gräs och trädgårdsanläggning och upplevde ett mycket proffsigt bemötande, väldigt bra utfört arbete och snabb leverans. Vi har tagit in fler offerter från Bodana och planerar fler markarbeten som asfaltering och stensättning då vi är mycket nöjda med deras arbete.

RIKARD K
Skrev om Bodana AB

Anlitade Bodana för stensättning utanför entrén. Bra och lyhört bemötande och tydlig offert. Arbetet utfördes snabbt, resultatet blev jättefint, och kostnaden blev som överenskommet. Rekommenderas! /Rikard

EMIL S
Skrev om Bodana AB

Anlitade familjeföretaget Bodana till ett relativt omfattande arbete förra året med schaktning/markarbete för en större asfalterad parkering, plattsättning och konstruktion av stentrappa. Planeringen och förarbetet utfördes med löpande dialoger utan anmärkning. Här visade både Emil och Ali stora kunskaper med en lösningsorienterad inställning och vilja till att leverera en bra slutprodukt vilket det också blev. Bodana har en ärlig och kunskapsbaserad dialog med dig som kund och för oss resulterade det i flera positiva förändringar...

Marie J
Skrev om Bodana AB

Jag är väldigt nöjd med både stenläggning av uppfart och altanbygge på min baksida. Bodana var mycket noggranna i sitt arbete och det blev väldigt snyggt. Även bra pris.

THOMAS N
Skrev om Bodana AB

Vi är mycket nöjda med det arbete Bodana gjorde hos oss. Vi har nu en gedigen parkeringsplats för våra bilar och ser fram emot att anlita Bodana i vår igen.

Malin O
Skrev om Bodana AB

Bodana gjorde ett helt fantastiskt jobb med vår uteplats och mur runt tomten. De tog tillvara på vår gamla röda Ölandssten och lade om både uteplats, trappa och mur. De var lyhörda för våra önskemål, trevliga att ha kontakt med och skickliga hantverkare. Vi är jättenöjda och tvekar inte att rekommendera dem!

John K
Skrev om Bodana AB

Ännu en gång ett snyggt och väl utfört arbete av Bodana AB. Jag har anlitat Bodana vid ett flertal tillfällen under det senaste året för markarbeten såsom stenläggning av infart, byggande av stödmur och uppsättande av staket, samt ett klinkergolv inomhus. Den här gången bestod arbetet i anläggande av trädgårdsgång med marksten. Lite knepiga förutsättningar p g a träd som inte får fällas, men tack vare god kommunikation, smarta och väl genomtänkta lösningsförslag från deras sida, kontinuerlig återkoppling under arbetets...

ANDERS L
Skrev om Bodana AB

Vi anlitade Bodana för mark- och stenläggningsarbete på ca 60kvm. Professionellt bemötande och kommunikation under hela offertprocessen. Lyhörda för våra behov och de levde definitivt upp till våra höga krav på arbetet. Slutresultatet blev otroligt bra och de höll dessutom offerten trots specifika önskemål längs vägen. Kan verkligen rekommendera Bodana, vi kommer anlita dem vid nästa tillfälle igen. Anders Hässelby

MARTIN W
Skrev om Bodana AB

Vi anlitade Bodana för att lägga marksten på vår uppfart samt gjuta en ramp vid garagedörren. Vi är mycket nöjda med resultatet - perfekt utfört, allt genomfört inom utsatt tid och med stor lyhördhet för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Bodana!

KATJA B
Skrev om Bodana AB

Vi är så nöjda med arbetet som Bodarna har gjort hos oss. Snabbt, smidigt och mycket bra kommunikation genom hel arbetet. Slutresultatet blev perfekt, precis som vi ville ha det! Rekommenderas starkt!

YUWEI Z
Skrev om Bodana AB

Vi anlitade Bodana för att sätta marksten och en stentrappa. De är lyhörda, proffiga och utfört allt som vi önskade och lite mer. Resultaten blev jättebra.

Erik E
Skrev om Bodana AB

Bodana ordnade stenläggning med stora skifferplattor hos oss och byggde även en planteringslåda. De följde våra önskemål men kom också med flera bra förbättringsförslag under arbetets gång. Resultatet blev väldigt bra! Arbetet var proffsigt utfört och i tid. Kommunikationen flöt hela tiden på bra!

Camilla A
Skrev om Bodana AB

Vi anlitade Bodana för att anlägga sten och mur på vår framsida. Emil som var vår kontaktperson var väldigt hjälpsam, lyhörd och kunnig. Vi fick ett bra pris och väldigt tydliga offerter på vad allt skulle kosta. Arbetet skulle tagit ca 10 dagar men tog endast 5 arbetsdagar och vi blev extremt nöjda! Blev så fint :) De somanla stenen var jätteduktiga, noggranna och effektiva. Kan varmt rekommendera Bodana :)

Andreas S
Skrev om Bodana AB

God och enkel kommunikation. Serviceinriktade. Levererade mer värde än vi betalade för. Rekommenderar dem för vänner och familj

Magnus A
Skrev om Bodana AB

Bra raktigenom från offert till färdigställande. Mycket bra ledning.

Per-Erik S
Skrev om Bodana AB

Bemötandet gav ett mycket ambitiöst och trevligt intryck. Förväntningarna infriades över förväntan. Kostnaden och genomförandet får högsta betyg, bra kommunikation ledde till att resultatet blev utmärkt och arbetet genomfördes löpande samt färdigställdes enligt tidplan. Städning och bortforslande av schakt och gammalt material utfördes utan anmärkningar. Jag rekommenderar därav Bodana AB det bästa.

Jari W
Skrev om Bodana AB

Mycket känsligt bra bemötande De levererade helt efter vårt önskemål. Genom ömsesidigt, obruten dialog med företaget undviker man fel i byggprocessen.

AMANDA S
Skrev om Bodana AB

Bodana har byggt staket och renoverat balkong samt räcke och vi är väldigt nöjda med resultatet. Emil som är kontaktperson har hela tiden varit behjälplig och kommit med tips och ideér. Allt har fungerat perfekt!

Helena N
Skrev om Bodana AB

Jättebra och duktiga. Bra dialog under hela arbetet. Arbetade effektivt och snabbt.

Johan B
Skrev om Bodana AB

Helt suveränt utfört arbete! Bra service, pris, tidsplaner och kvalitet på arbetet.

Johan A
Skrev om Bodana AB

Vi är mer en nöjda! Förutom att de gav det bästa priset var att dom föreslog förbättringar som inte påverkade priset. Vi har redan anlitat dom till andra uppdrag.

Aslan S
Skrev om Bodana AB

Vi är jättenöjda. De är noggranna, proffsiga och fixar allt som lovade. Vi beställde ck 35m2 stenläggning inkl material och arbete på en gångväg och resultatet var utmärkt. Rekommenderas starkt!

Renas Hadje A
Skrev om Bodana AB

Altanbygge Vi anlitade BODANA AB för att bygga vår altan med plast tak. Efter en vecka stod en jättesnygg altan på plats. Bra , kompetenta och snabba snickare. De var ansvarsfulla och lyhörda. Emil var mycket lätt att samarbeta med under projektets gång. Han lyssnade på mina synpunkter och engagerade sig i jobbet.

Jonas A
Skrev om Bodana AB

Bra bemötande, bra kompetens och goda råd. Bra flexibilitet i själva bygget när vi gjorde mindre ändringar/påpekanden utan att ändra fasta priset. Utmärkt resultat som ser fint ut än så länge (efter ca en månad). Hjälpte även till med inköp, returer och transporter.

John O
Skrev om Bodana AB

Stenläggning Vi anlitade Bodana för stenläggning samt montering av smidesgrind. Arbetet krävde stort kunnande eftersom oregelbundet formade kalkstensblock skulle pusslas ihop på en relativt stor yta. Bodana levererade och utförde ett utomordentligt arbete. Vi är överhuvudtaget mycket nöjda: professionellt och trevligt bemötande under hela processen, stor noggrannhet vad gäller utlovade arbetstider, kontinuerlig återkoppling under arbetes gång samt noggrant, effektivt och fackmannamässigt utfört arbete. Ett seriöst företag...

Bjarne K
Skrev om Bodana AB

Vi är väldigt nöjda med det utförda arbetet avseende 200 kvm stensättning. Arbetet har utförts effektivt och med hög kvalitet. Vi är också mycket nöjda med kontakten vi haft med Bodana. De tar ansvar och har varit lyhörda för våra synpunkter och har genomgående under arbetets gång haft stort fokus på att vi som kunder ska bli nöjda!

Freja S
Skrev om Bodana AB

Bodana gjorde stenläggning på vår innergård. Vi tog in fyra offerter och Bodana gav bäst pris och kändes väldigt seriösa vid vårt första möte. Emil var väldigt bra att ha att göra med, lätt att kommunicera med och tog våra funderingar på allvar. Killen som la sten var väldigt noggrann och vi får super-mycket kommentarer från grannarna om hur fint det blev. Kändes tryggt med uppföljning ett par veckor senare. Rekommenderas!

Astrid Rakhorst W

Vi lät Bodarna göra klart vår stenläggning som vi påbörjade. Det gick snabbt och smidigt och de hjälpte oss tänka kring formen som var lite speciell. Bra uppföljning och snyggt resultat!