Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Ring 08-509 240 15 botkyrkalas.se

Botkyrka Lås är ett låssmedsföretag för alla. Vi tillhandahåller service och skräddarsydda lösningar för privatpersoner, företag och bostadsbolag. Oavsett om du som beställare har kunskaper inom lås och säkerhet sedan tidigare vill vi att du känner dig trygg med oss och vet att vi levererar ett väl utfört arbete enligt de...

17 omdömen om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Aleksei R
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Fick hjälp med byte av låscylinder. Väldigt nöjd

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Dunya A
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Mkt nöjd bra bemötande och snabb service

Ann N
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Behövde hjälp med att laga ett lås. Trevligt bemötande och ett proffsigt utfört arbete. Han levde upp till mina förväntningar

Storstadens Lås
4.6/5 i betyg av 27 omdömen 4.6 av 27 omdömen

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt.

Håkan M
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Alltid väl bemött, gör ett bra jobb och har bra priser.

Rolf O
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Montering av spärr för garageportar. Snabb bedömning av åtgärd med kostnadsförslag och efterföljande montering. Mycket nöjd med insatsen och rekommenderar gärna bolaget.

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Siang H

Toppen service och kundvänlighet . Vi är nöjda med leveransen . Rekommenderar

Sture S
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Vi köpte fönsterlås och tittöga till ytterdörren plus montering. Vi är jättenöjda med det utförda arbetet och dom kom snabbt och gjorde jobbet. Vi är nöjda med bemötandet från dom.

Hellen K
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Byte av måttbeställd espanjolett till altandörr. Väldigt snabb återkoppling och hembesök. Trevligt och proffesionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda med hur arbetet utfördes och bemötandet från montören. Vi kan helhjärtat rekommendera detta företag!

Emanuel A
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Ni bytte mitt lås, och ni har varit otroligt snälla och trevliga.

Fastighets A
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

cylindrar beslag låskistor och så beställer jag olika jobb av dom ex utbyte ellås hur bra som helst utmärkt utmärkta 5 av 5 jag har inte haft någon bättre låsfirma sen jag började jobba i Stockholm

Maj-helene B
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Får oftast en snabb återkoppling från dem men ibland dröjer det lite för länge. Trevliga och kunniga hantverkare som ger bra tips och förslag på hur man kan lösa saker.

Abax D

Hjälp med inkoppling Alldeles utmärkt Höga och dom levererade enligt ÖK

Betina N
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Har tidigare med bra resultat kontaktat företaget för att få hjälp. Vände mig därför till samma igen. Denna gången behövde vi en offert på att byta samtliga låscylindrar i hela huset. Fick som tidigare ett otroligt trevligt bemötande i telefonen. Fick ganska snabbt en offert och att boka in en tid som passade och att få jobbet utförd, funkade smidigt. Kan blott säga, alltid ett trevligt bemötande, kompetent personal & förslag på, hur & vad som rekommenderas för att uppfylla ett behov.

Dvix A
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Vi har bland annat beställt/köpt hänglås och nycklar. Mycket snabb leverans. Professionellt och tryggt bemötande.

Åsa N
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Alldeles för omfattande fråga att besvara. Verkar vara en hel uppsats att skriva. Sammanfattningsvis är jag och styrelsen mycket nöjda med det arbete som utförts. Proffsigt, trevliga och alltid anträffbara för frågor. Super. Skulle absolut rekommendera företaget till andra.

Anders J

Bra bemötande, snabb leverans😊

Patrik J
Skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

fin butik , bra personal och utmärkt service, rekommenderas varmt.