Bröderna Siljendahl Måleri AB

Bröderna Siljendahl Måleri AB

www.siljendahls.se
4.5

Siljendahls Måleri är ett måleriföretag med anor tillbaks till 1962 då Ingvar Siljendahl fick sitt gesällbrev. Idag består bolaget av nästan 80 målare, 5 arbetsledare, en kalkylator samt VD och ekonomi. Bröderna Siljendahls Måleri har bas i Hägersten och våra målare utför arbeten i hela Stockholm. De vanligaste uppdragen handlar...

8 omdömen om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Ulf Mikael P
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Ett bra bemötande av kunder samt en yrkeskunnig personal.

Annelee K
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Målarentreprenör med kvalitet! Alltid ett professionellt bemötande. Med en bred kunskap och ett gediget hantverk kan man inte bli besviken.

Anders R
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Jag har jobbat med Siljendahls måleri i ca.20 år som beställare. Jag har aldrig under alla år haft något att klaga på, väldigt kunnig personal, bra arbetsledning. Om det uppkommit något så är dom väldigt lyhörda på uppkommen detta. Jag jobbar som förvaltare över 900 läg. det jag beställt från dom är underhållsmålning av lägenheter.

Mariane Ö
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Snabbt på plats vid beställningar, bekräftar ganska direkt att de har mottagit vår beställning i Vitec och när de är klara noteras Utfört. Trevligt bemötande, aldrig fått några klagomål från våra hyresgäster. Vi köper löpande målning tapetsering av lägenheter och har även haft större projekt som trapphus målning

Mesut T

Daniel A
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Jag kan verkligen rekommendera Siljendahls måleri! Väl utfört måleri till våran Brf på söder när det gäller trapphus och fönster. Tack från styrelsen

kim p
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Riktigt usla på att hålla kontakt och följa upp uppdrag. Helt omöjligt att få tag på någon via telefon. De som fixade hemma var duktiga, det är ju inte deras fel att cheferna inte verkar veta hur en telefonlur fungerar. Jobbet blev i alla fall gjort, men inte utan att det gått mig på nerverna avseende hur lång tid det tog.

Therese a
Skrev om Bröderna Siljendahl Måleri AB

Jag kan verkligen rekommendera Siljendahls måleri för trevligt bemötande och väl utfört arbete. Proffsig personal och bra råd Toppenbetyg Rekommenderas Therese