Bröderna YB Flytt & Städ AB

Bröderna YB Flytt & Städ AB

brodernayb.se
4.3

Bröderna YB Flytt & Städ AB För alla i livets olika skeden kan behovet av flytt- och städtjänster variera, men oavsett situationen står vi på Bröderna YB redo att hjälpa till. Vi har en enkel filosofi: där alla förtjänar en smidig flytt och ett skinande rent hem eller kontor. Detta gäller oavsett om du är en student som flyttar...

18 omdömen om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Kicki A
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Mycket bra flyttkillar. Noggranna och försiktiga. Bra pris på tjänsten. Supernöjd!

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi uppskattar verkligen din feedback och är glada att du är nöjd med våra tjänster. Det är alltid trevligt att höra att våra kunder är nöjda och vi ser fram emot att fortsätta att leverera en högkvalitativ service till dig. Tack igen för att du valde oss och för att du delade din upplevelse med oss! Bröderna YB Flytt & Städ AB

Erol B
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Jag kan verkligen rekommendera bröderna som hjälpte mig med flytten dom kom i tid och det gick supersnabbt att flytta hela hemmet kanon killar

Tack för ditt fina omdöme! 🤝 MVH Josef Bröderna YB Flytt&Städ AB

Kristin Z
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Packade nogrannt o bra. Körde försiktigt.

Tusen tack för ditt positiva feedback! MVH Josef Bröderna YB Flytt&Städ AB

Tomas O
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Ringde återbud samma dag de skulle komma. Till fel nummer. De lovade att komma dagen efter, och det gjorde dom. 1,5 timme sent. Grabbarna som städade gjorde nog sitt bästa utifrån de förutsättningar som dom givits. Men flyttstädning av en 5 rums villa på 2 timmar av 3 personer? Det här är inte ett företag jag kan rekommendera.

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Hejsan! Vi ser inte att du hade bokat flyttstädning av oss MVH Bröderna YB Flytt&Städ AB

Joakim S

Starka och snabba flyttgubbar

Tack för ditt fina omdöme! MVH Josef Bröderna YB Flytt&Städ AB

Viola B
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Trots kort framförhållning från mig lyckades Bröderna YB Flytt &Städ ordna packning, flytt, flyttstäd och magasinering. Allt inom endast ett par dagar. Toppenbra!

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss enormt att höra att du är nöjd med vår insats. Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Ha en underbar dag! Vänliga hälsningar! Josef Bröderna YB Flytt & Städ AB

Bindu K
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

I booked moving and cleaning. Everything went good. The price was also resonable. No damaged items while moving. No remarks with regards to cleaning inspection. Everything went smooth and I recommend Bröderna YB Flytt & Städ AB. Keep up the good work :) and all the very best

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Thank you for your nice review! We are extremely pleased to hear that you are satisfied with our efforts. We always strive to deliver the highest quality and look forward to helping you again in the future. Bröderna YB Flytt&Städ AB

Anna N
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

De kom inte, och jag fick akut lösa flytt och städ själv.

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Tack för ditt feedback vi har berättat våran situation och informerat dig på rätt tid 🙏

Olga K
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Mycket duktig och Trevlig personal som hjälpte till med flytten Kan rekommendera deras servis

Tusen tack 🙏 Du är en del av Bröderna YB Flytt&Städ AB 🤝

Tomas H
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Enkelt bokat och bra utfört. Supernöjd.

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Tusen tack för ditt positiva feedback! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med hur din flytt hanterades. Vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och det känns fantastiskt att veta att vi uppfyllde dina förväntningar. Vi ser fram emot att möjligen hjälpa dig igen i framtiden. Ha en underbar dag! Med vänliga hälsningar,

Barvan K
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Mycket bra och trevlig personal men saknar lite grejer som de har inte hämtat det jag vill bara säga

Ali P

Bröderna YB hjälpte oss med flytt & städ I en lägenhet, de gjorde det bra. Tack

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är verkligen tacksamma för din feedback och uppskattar att du delade med dig av din erfarenhet. Det är alltid värdefullt för oss att höra vad våra kunder tycker, det hjälper oss att förbättra vår service och uppfylla våra kunders förväntningar ännu bättre. Tack igen och vi ser fram emot att kunna betjäna dig på bästa möjliga sätt i framtiden.

Therese M
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Mycket nöjd med flyttstädningen, fick godkänt direkt vid städbesiktningen!

Nellie S
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Mycket proffsigt och smidigt. Familjeföretag när det är som bäst! Rekommenderar starkt!

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Kära kund, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme till oss. Vi uppskattar verkligen din feedback och värdesätter ditt stöd. Ditt omdöme har verkligen glatt oss och vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Det betyder mycket för oss att veta att vi har kunnat tillgodose dina behov på bästa sätt. Vi arbetar alltid för att erbjuda enastående kundservice och högkvalitativa produkter/tjänster, och ditt omdöme är ett stort erkännande för oss. Vi kommer att fortsätta sträva efter att leverera...

Mehdi F
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Flyttstädning var väldigt bra! Rekommenderar starkt, smidigt och prisvärt.

Tack! För ditt kommentar ☺️Bästa kund 🤝✅

My J
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Toppen bra! Är jättenöjd! Trevliga, snabba och professionella! Jag rekommenderar varmt

Tack ! 🙏 Lycka till med din nya lägenhet ✅

Mattias E
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Mycket bra service. Trevliga och väldigt flitiga. Rekommenderas varmt.

Tack ! Vi här för att hjälpa dig och alla andra våra kunder 👍

Magnus O
Skrev om Bröderna YB Flytt & Städ AB

Bra samarbetspartner som alltid ställer upp!

Svar från Bröderna YB Flytt & Städ AB

Tack för din fint kommentar! Vi är alltid här och hjälper till