Bygg Vvs El Sverige AB

7 omdömen om Bygg Vvs El Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Mattias L
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

BVEAB gav oss ett bra bemötande, levererade en attraktiv offert snabbt och var flexibla med mötestider. Arbetet utfördes enligt plan och när det uppstod problem löstes de för det mesta smidigt. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och vårt nya badrum godkändes av besiktningsmannen utan problem.

Christina M
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

Vi är fantastiskt nöjda med BVEABs renovering av våra badrum. De var lätta att ha att göra med, lyhörda och kunniga och gjorde alltid det lilla extra för oss. Det kändes också tryggt att ha en tillmötesgående och lösningsorienterad arbetsledare med hela vägen. Jag kan varmt rekommendera dem som proffsiga o prisvärda och kommer själv anlita dem vid nästa renovering här hemma. Tack BVEAB!

Monica G
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

Vill starkt rekommendera Bygg Vvs El Sverige AB för deras fantastiska arbete med vår lägenhetsrenovering. Arbetet utfördes noggrant och effektivt. Badrummet överträffade våra förväntningar och fick en lyxig känsla med uppmärksamhet på detaljer. De hade ett bra upplägg med en chatt för frågor och beslut som fungerade utmärkt. Fick även tips om tex. armaturer, samt bilder skickade till oss på deras framsteg i lägenheten. Även eftervårdsservice har funkat jättebra. Sammantaget var det en smidig och trevlig upplevelse att arbeta med dem.

Alexander D
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

Mycket kompetent och professionel service. Mycket bra utfört arbete och håller tiderna som de lovar. Rekommenderar starkt!

Carl Oliver K
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

Bästa byggfirman i stan. Arbetat med Bygg Vvs El Sverige AB i flera projekt och är alltid lika nöjd, lätta att kommunicera med, snabba och klara före tidsplan men ändå noggranna med detaljerna! Rekommenderar starkt!

Cornelia B
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

Vi har totalrenoverat ett badrum och en toalett rum. Bra pris och bra kvalitet. Vi är super nöjda och rekommenderar .

Raffi K
Skrev om Bygg Vvs El Sverige AB

Vi anlitade företaget Bygg Vvs El Sverige AB för att renovera två badrum åt oss. Vi är väldigt nöjda med resultatet och processen. Byggaren som gjorde den största delen av jobbet med rivning och uppbyggnad var väldigt effektiv och ordningsam. Alltid städat och snyggt i slutet av dagen och ett väldigt fint resultat. Tydlig offert och inga överraskningar på slutfakturan. Vi rekommenderar.