Byggaktör Karlstad AB

Byggaktör Karlstad AB

byggaktor.com
  • Badge2023

Välkommen till Byggaktör Karlstad AB, din pålitliga partner för alla dina byggbehov. Som auktoriserade montörer åt Eksjöhus Modulbygg och Mockfjärds kan vi även erbjuda våra tjänster till samarbetspartners över hela Sverige. Vad gör oss unika? För det första, vår höga kvalitet. För det andra, vår personliga kontakt. Vi tror...

11 omdömen om Byggaktör Karlstad AB

Jan L
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Bra på alla sätt. Bidrar hela tiden för bästa resultat. De ”snickare” som hjälpt mig är proffsiga. De koordinerar arbetet med andra leverantörer väldigt bra. De är mer än snickare.

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Hej Jan L, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och uppskattar din feedback. Extra kul att höra att du tycker vi är "mer" än snickare. Ska framföra de fina orden till grabbarna. Glad påsk!

Inger J
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Anlitade Byggaktör för att montera ett IKEA kök. Ägarna Emil och Martin är otroligt trevliga och tillmötesgående, de håller tisplanen de lovat och har mycket duktiga och trevliga snickare som sina anställda. Johan som var hos oss löste alla små problem som kan uppkomma under byggets gång. Tveklöst anlitar jag Byggaktör nästa gång det blir något byggprojekt / Stefan

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Tack så mycket, Stefan! 🛠️ Vi är glada att du valde oss för ditt IKEA-köksprojekt och uppskattar ditt omdöme. Det gläder oss att du upplevde vårt team som trevliga, tillmötesgående och att vi höll tidsplanen. Johan är en stjärna när det gäller att lösa små problem. Ser fram emot att arbeta med dig igen vid nästa byggprojekt! 😊✨

Jan Ove Anders A
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Bra bemötande som vanligt. Samma höga kvalitet på material och utförande som tidigare. Bytte hängrännor och stuprör. PS Lär Johan prata svenska:-).

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Tack för det positiva omdömet! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och ser fram emot att fortsätta leverera hög kvalitet. Haha, Johan ska få en extra språklektion av Emil! ;) Tack igen! 🛠️🏡😊

Johan S
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Är supernöjd med Byggaktör! Bytte fönster, dörrar och lite annat småfix och resultatet blev precis som önskat. Hela processen har varit felfri, allt från besök, punktlighet, offert, projektplan, resultat och kostnad. Alla på Byggaktör är trevliga, serviceinriktade, lyhörda och har kunden i centrum. Kommer använda dem för framtida projekt. /Johan

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Tack så mycket, Johan! 🙌 Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och resultatet! Att höra att du upplevde vår personal som trevlig, serviceinriktad och lyhörd värmer. Att ha dig som kund i centrum är det vi strävar efter att uppnå, och det gläder oss att vi lyckades :D Vi ser fram emot att få arbeta med dig igen på framtida projekt och tackar för förtroendet. Om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att höra av dig. Tack igen för ditt fina omdöme! 🛠️🏡✨

Tomas A
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Lyhörda och samarbetsvilliga. Helt nöjd med deras utförande.

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Hej Tomas, Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete. Att vara lyhörda och samarbetsvilliga är grundläggande för oss, och det betyder mycket att våra insatser har uppskattats. Vi strävar alltid efter att skapa en smidig och positiv upplevelse för våra kunder. Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med eller om du har framtida projekt, är vi mer än glada att vara till tjänst. Tack igen för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela din feedback! Med vänlig hälsning, Oss på ByggAktör

Carl Roger J
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Supersmidiga att ha att göra med, bra kundkontaktperson genom hela arbetet. Snabba och effektiva och resultatet blev supersnyggt. Jag beställde takbyte i april och allt var klart, inkl solceller efter 2-3 veckors jobb och då hade de ändå hunnit med ett panelbyte på fasaden också som spontanbeställdes. Byggaktör rekommenderas å det varmaste!

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Stort tack Carl Roger J för ditt omdöme, det glädjer oss att du är glad över vårt arbete och visst har vi fantastiska snickare. Va roligt att du är så nöjd med resultatet, jag ska hälsa det vidare till teamet. Det blir en fin start på veckan! :D Varma hälsningar gänget på ByggAktör Karlstad AB

Mats P
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Trevligt och professionellt bemötande hela vägen från offert till installation av vårt fönster.

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Hej Mats! Va roligt att höra ni är nöjda med arbetet. Tack för feeedback och välkommen att höra av dig igen vid nästa byggprojekt :-)

Fredrik G
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Prisvärt, snabba och mycket enkel kontakt!

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Tack för ditt omdöme, Fredrik! Va roligt att höra att du är så nöjd! Det betyder mycket för oss :)

Peter P
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Mycket trevliga och kompetenta medarbetare.

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Hej Peter! Tack för fin feedback! Ser framemot att se slutresultatet av utbygget! :)

Lisa G
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Seriösa, bra dialog, bra planerat projekt och de gör det lilla extra!

Svar från Byggaktör Karlstad AB

Hej Lisa, Tack för de fina orden om oss! Va glada vi blir att höra att du tycker vi gör det lilla extra :-)

Ulf K
Skrev om Byggaktör Karlstad AB

Trevliga, kunniga och väldigt engegerade snickare!!!

Byggaktör K gillar detta
Svar från Byggaktör Karlstad AB

Hej Ulf, Tusen tack. Va roligt att du är nöjd med våra snickare!:-)