Byggbolaget Borlänge AB

Byggbolaget Borlänge AB

byggbolagetborlange.se
  • Badge2020

Välkommen till Byggbolaget Borlänge AB! Med oss på Byggbolaget Borlänge AB slipper du mellanhänder och andra byggfirmor vid renoveringar och byggprojekt. Oavsett om det handlar om att bygga en altan eller lägga golv. Det är både praktiskt och tidseffektivt att anlita en byggfirma som hanterar alla moment i ett byggprojekt....

18 omdömen om Byggbolaget Borlänge AB

Sedan starten hos Reco 2020

Andreas A
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Galant service och kundbemötande! Visade engagemang för att utföra jobbet på ett överenskommet sätt. Återkommande avstämning med kund samt flexibla och öppna för ändringar under jobbets gång.

Håkan Ö
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Byggbolaget i Borlänge AB överträffar mina förväntningar! Kvalité och service i världsklass . Kunniga och trevliga medarbetare . Ägare och ledning som är både trevliga , innovativa samt kreativa. Nöjd och stolt kund till Byggbolaget i Borlänge AB Håkan Östlund VD och Ägare av Göthes koncernen i Falun

LISA B
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Har anlitat Byggbolaget för att renovera badrum samt att bygga inglasat uterum med tillhörande altan. Är supernöjd med resultatet och samarbetet med bolaget. Allt har gått väldigt smidigt och både hantverkare från Byggbolaget och deras underleverantörer har varit väldigt duktiga på sitt yrke.

Dan Johan Ingemar D
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Anlitade Byggbolaget för en utbyggnad av huset. Ett ganska stort projekt och en del detaljer hade vi inte tänkt på själva. Vi fick förslag på hur man kunde göra under projektets gång och vi är löjligt nöjda med resultatet. En del småproblem dök upp, vilket inte är så konstigt i ett sånt här projekt, och de löstes alltid på ett mycket smidigt och kundfokuserat sätt. Oerhört trevlig och kompetent personal. Samma gäller för de underleverantörer som anlitades. Skulle varmt rekommendera Byggbolaget Borlänge AB!

KRISTIAN S
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Anlitade Byggbolaget vid nybyggnation av villa. Seriöst företag som var väldigt smidiga att samarbeta med. Flexibla, kundfokuserade och bra kvalité redan från planering och hela vägen till färdigt jobb.

LARS-GUNNAR L
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Byggde till vårt hus, mycket speciallösningar. Mycket kompetent och yrkeskunnig personal. Rekommenderas.

Sven Tommy J
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Jag har anlitat Byggbolaget för mitt företags räkning ett flertal tillfällen. Vid alla dessa ombyggnationer har vi alltid fått ett otroligt bra bemötande och väl utförda arbeten. Snabba svar och hjälp med olika lösningar, de gör det svåra lätt. Jag kan rekommendera Byggbolaget till alla som är i byggtankar!!

Diös F
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

bra och enkla att ha att göra med. vi kom inte längre än till anbudsförfarandet då intressenten valde att kliva av. samarbetet fram till detta fungerade dock klockrent med snabba och tydliga svar på frågor.

Yngve G
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Köpte markskruvar av olika utföranden, efter accepterat anbud, arbetet utfördes enl. mina önskemål , och enl. önskad tid.

Robin E
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

snabbt, smidigt och prisvärt.

Lotta N
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Punktliga och mycket trevliga hantverkare. De gjorde ett superbra jobb i vår källare.

Svar från Byggbolaget Borlänge AB

Vi tackar så mycket och hoppas att ni trivs med ert nya badrum

Jonna T
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Levererade verkligen men topp resultat på det som gjordes med allt från utbyggnad, kök, vardagsrum och inglasat uterum. Höll tidsplanen! Kom med smarta och genomtänkta idéer som jag själv aldrig kommit på! Har stort förtroende och skulle gärna anlita dom igen!

Jan Ö
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Vi har köpt massor av jobb från Byggbolaget, dom må vara inte så snabba att komma men gör ett utmärkt arbete av duktiga och kunniga medarbetare. Inte många byggare med kunnigt folk längre. Speciellt Isak är suverän

Lena L
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Tog in offert på ett jobb och det var snabbt och smidigt i kontakten med Byggbolaget, bra service!

Björn @ Byggbolaget i Borlänge gillar detta
Johannes S
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Snabba och effektiva. Har gjort många mindre jobb i mitt hus. Bra kommunikation med arbetsledare och slutpris enl offert

Håkan W
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Pålning och anbläggning av brygga förra året. Beställt renovering av bjälklag nu. Upplevs som trevliga, kunniga och proffessionella Förra årets jobb var utmärkt utfört och innehöll även förmåga på lösningsorientering vilket man visade prov på. Det jobb som nu beställts kan jag inte bedöma ännu men återkoppling om tider kan bli bättre

Henrik Ö
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Jag har haft med Byggbolaget i Borlänge att göra flera gånger och de ger alltid ett professionellt och bra bemötande. Väldigt bra att ha att göra med och fantastiskt duktiga.

Jan-Erik Elis M
Skrev om Byggbolaget Borlänge AB

Varning! Oseriöst företag. Vi anlitade detta företag för att renovera vårat kök. Vi står nu med fuktskada och en faktura på 57 000:- för att de åtgärdat fuktskada som de själva orsakat. Vi har innan betalt 66000:- för renoveringen de gjort. Väldigt hotfull företagsägare.

Eric Elis M gillar detta
Svar från Byggbolaget Borlänge AB

"Hej Jan-Erik, vi beklagar verkligen det du beskriver även om vi har två olika bilder av vad som är orsakat era besvär. Ibland är man inte överens eller har olika åsikter men det som är oerhört viktigt och allvarligt för oss är hur vi uppfattas. Ingen person som representerar Byggbolaget i Borlänge AB, eller någon av våra underentreprenörer, har uttryckt sig hotfullt mot er eller någon annan kund. Jag vet det eftersom det går emot våra värderingar för hur vi vill jobba med våra kunder och där kundnöjdhet är en viktig del i vår företagskultur."