Byggstöd

Byggstöd

byggstod.com
  • Badge2023

Välkommen till Byggstöd - Med vår expertis och gedigna erfarenhet inom branschen, kan vi erbjuda dig trygghet och pålitlighet i alla projekt, stora som små. När du anlitar oss, kan du lita på att du får en engagerad och kompetent samarbetspartner. Vi förstår att du, när du planerar ett renoverings- eller nybyggnadsprojekt,...

27 omdömen om Byggstöd

Fredrik F
Skrev om Byggstöd

Jättebra ställning. Smart packad på en trailer. Enkel och trevlig service. Bara att hämta, använda och lämna tillbaka. Jag kommer att använda tjänsten igen.

Janna B
Skrev om Byggstöd

Kan starkt rekommendera dessa killar. Vi gjorde ett fönsterbyte i hela huset. Bra kommunikation från första början. Passar tider , håller rent och snyggt omkring sig och framför allt gör riktigt snygga jobb.

Gustav W
Skrev om Byggstöd

Smidig kommunikation, väl utfört arbete! Riktigt proffsigt företag!

Eva L
Skrev om Byggstöd

Fick snabb återkoppling och sen väl utfört jobb.

Marcus L
Skrev om Byggstöd

Byggstöd renoverade vår gästtoalett. De gjorde ett jättefint jobb och blev klara på utsatt tid. De lyssnade på våra behov och kom med tips, det finns inget att klaga på och vi skulle absolut kontakta dem igen vid behov.

Tina B
Skrev om Byggstöd

Blev trevligt bemött med snabb återkoppling. Vi behövde snar hjälp med att täta taket på vårt hus och fick fin hjälp med det.

Göran K
Skrev om Byggstöd

Jag fick hjälp att byta fönster av Byggstöd. Arbetet utfördes snabbt och snyggt, jag är jättenöjd. Jag kan rekommendera detta företag. Göran Karlsson

Anki M
Skrev om Byggstöd

Snabbt svar och snabbt och proffsigt utförande. Inget krångel. Vi hör nog av oss igen.

Ruth Anna Gunilla G

Tillmötesgående, lyhörda och seriösa

Karin R
Skrev om Byggstöd

Byggstöd har varit väldigt professionella i vårt bygge av bastu, badrum och relax-rum. När man själv inte riktigt vet någonting om bygge, plattsättning, dra in el och vatten etc, så har det varit behjälpligt med kunniga människor som ger tips och idéer och som på ett väldigt bra sätt kommunicerar dessa. Och som såklart dessutom gör ett fantastiskt fint jobb! Vi är mycket nöjda med Byggstöd och skulle anlita dem igen.

Josephine L
Skrev om Byggstöd

Väldigt nöjda! Fint och snabbt utfört jobb till rimligt pris. Plus många goda råd utöver det. Kommer definitivt höra av oss igen:)

Susanne E
Skrev om Byggstöd

Vi är så glada för att vi blev rekommenderade Byggstöd. De har byggt en ny altan och pergola åt oss. De är hjälpsamma, föreslår finurliga lösningar, är lyhörda och väldigt trevliga. Uppskattar också den löpande kontakten vi har haft under projektets gång. Vi blir definitivt stammisar.

Jan L
Skrev om Byggstöd

Byggstöd satte upp ett nytt kök hos oss. Arbetet flöt otroligt bra från första stund, och var väldigt proffsigt gjort. Dom var alltid på plats på utsatt tid. Snickaren André som höll i jobbet såg till att rör/el killarna Patrik,Jonas och Victor kom när dom skulle. Alla mycket proffsiga och trevliga. En extra eloge till André som kom med egna ideer och stod ut med min "petighet" vad det gäller detaljer Så har ni inga hantverkare för erat nästa projekt så kontakta Byggstöd. Ni kommer inte att bli besvikna.

Stefan B
Skrev om Byggstöd

Mycket väl utfört arbete! Helnöjd, med en bra lösning, och bra tillmötesgående. Rekomenderas varmt!

Helena P
Skrev om Byggstöd

Fint utfört arbete. Ny trätrall och mindre trappor gjordes snabbt och med kvalite på arbetet. Lätt att kommunicera med Fredrik m.fl.. Snyggt städat. Jag kan varmt rekommendera företaget då det uppfyllde mina förväntningar allt ifrån första besöket till avslutat arbete.

Birgitta J
Skrev om Byggstöd

Byggstöd byggde ett utekök med betongskiva åt mig. Top notch! Professionella, trevliga, lätt att kommunicera med, noggranna,snabba, ordningssamma. Alla mina önskemål blev infriade.

Per N
Skrev om Byggstöd

Proffsiga och höll tidplanen.

Dan B
Skrev om Byggstöd

Mycket kompetenta och punktliga Mina bästa rekommendationer

Frida R
Skrev om Byggstöd

Fint och snabbt utfört jobb, bra kommunikation! Jättenöjda med hjälpen från Byggstöd som bestod av bland annat lägga nytt golv, montera kök, renovera sovrum.

Patrik C
Skrev om Byggstöd

Byggstöd har genomfört ett takbyte och renovering av tvättstuga samt två badrum i vår villa. Vi är mycket nöjda med både kommunikationen och utförandet. Arbetet genomfördes effektivt och över våra förväntningar. Vi kan verkligen rekommendera Byggstöd AB.

Niklas W
Skrev om Byggstöd

Trevliga, proffsiga och enkla att ha att göra med. Snabb kontakt, offert och utfört jobb. Vi är mycket nöjda.

Jens L
Skrev om Byggstöd

Under senhösten 2022 ingick avtal med Byggstöd om en rätt omfattande fönster- och dörrentreprenad till fast pris, samt en del elarbetena (via en underentreprenör) på löpande räkning. Byggstöd lämnade en tydlig offert och Byggstöd återkom snabbt med tydliga svar på mina få frågor. Trots att jag beställde en del tilläggsarbeten utfördes arbetena på ungefär den tid som Byggstöd uppgivit. Jag är mycket nöjd med slutresultatet av arbetena. Det Byggstöd begärde i ersättning för tilläggsarbetena som jag beställde och för elarbetena...

Mikael E
Skrev om Byggstöd

Jag vart rekommenderad byggstöd av en kollega och jag vart inte besviken! arbetet tog lite tid att planera in bägges kalendrar men jobbet är extremt bra gjort kommunikationen har varit bra hela tiden och speciellt under själva arbetet. Arbetet montera ersätta en vägg med glas till öppningsbara vikdörrar är bra utfört och stabilt. Ett altantak lades till första beställningen och är väldigt välgjort inte bara stabilt utan mycket finurliga detaljer som hade svårt som lekman att specificera men som gjorde intrycket vart ännu högre än förväntat. så som dold hängränna, dolda skruvar mm

Michael R
Skrev om Byggstöd

Bra! Levde upp till mina förväntningar. Bra upplevelse, snickeri arbeten.

Stina B
Skrev om Byggstöd

Du kan lita helt på Byggstöd! Kunniga och har bra känsla, men det bästa är att man har en bra dialog under processen.

Ted K
Skrev om Byggstöd

Att anlita hantverkare har tidigare alltid varit förknippat med ångest och oro och känslan av att man inte blir hörd. Fredrik och hans grymma team på Byggstöd har varit den totala motsatsen. Dom byggde ett fritidshus på 40m2 åt oss, och jag har aldrig sett sådant proffesionellt, rent och och snyggt bygge, både under processens gång samt efteråt. Inga frågetecken eller extra kostnader som man inte var beredd på. Öppna kort och alltid lika trevligt bemötande. Snabbt gick det också. Har redan rekommenderat dom till flera vänner, och gör det gärna här också.

Tomi B
Skrev om Byggstöd

Super trevliga och proffsiga. Kunniga på det de gör. De gjorde allt bättre än förväntat. Byggstöd har byggt en utbyggnad åt oss och vi är jätte nöjda. Har inget negativt att säga om detta företag.