Cityfrisörerna Gävle

cityfrisorerna.se
  • BadgeThreeYears
1 451
Boka tid Ring 08-122 241 37 Dela

Välkommen till Cityfrisörerna Gävle! Vi är din frisör i Gävle och vi har funnits i över 20 år för att se till att Gävleborna håller sina frisyrer uppdaterade. Våra frisörer har gesällbrev och den utbildning som krävs för att få kalla sig professionell frisör. Tjänster: Klippning, extensions, färg, permanent, slingor, skägg,...

1451 omdömen om Cityfrisörerna Gävle

Therese N
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Lugn och kändes väldigt noggrann! Jag var mycket nöjd efter mitt besök hos Nojan.

Yasmin R
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Han är duktig jag har blivit jättenöjd ☺️

Karolina F
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Duktig frisör! Tyst men kunnig och trevlig. Mycket nöjd.

Jonas H
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig och mycket proffesinell i sin yrkesroll Sara visste precis vad hon skulle göra. Mycket tillmötesgående och omhändertagande. Så massa ++++++++++++ till Sara. Mvh Jonas

Tomas S
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Otroligt serviceminded , håret blev jättefint. En mycket trevlig kille!

Carin W
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Ali är den skickligaste frisör som klippt mitt självlockiga hår. Det är inte enkelt att hitta någon som klarar av att klippa lockigt hår men Ali kan det där. Ali är mycket noggran och skapar med fingertoppskänsla en frisyr som passar mig. Ali frågar alltid hur jag önskar bli klippt och visar respekt för min person och är mycket trevlig.

Edwin M
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket duktig frisör, och bra kundbemötande👍🏼

Marcus F
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra pris, snabb klippning och bra resultat.

Johanna T
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag är nöjd med besöket. Hazar var trevlig och noggrann.

Jörgen N

Herrklippning. Duktig och trevlig kille

Mats W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag blev bra bemött. Och blev väldigt nöjd med klippningen och skäggtrimmningen.

Emil E
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag blev bemöter jätte bra, han gjorde ett grymt bra jobb. Jag visade bild på hur jag ville ha frisyren och det blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Rekommenderar starkt att gå ditt👍

Reem B
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

10/10! Så professionell, bra bemötande till inte bara kunden utan även till mig som anhörig. Skämtsam & rolig att prata med. Viktigast av allt; lyssnar verkligen på kundens önskemål! Kommer absolut tillbaka till Tarika :)

Johanna H
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Super duktig och noggrann Blev jätte fin färg!

Hanna A
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevligt bemötande! Min 8 åriga dotter som var lite nervös innan tyckte det gick jättebra och hon blev väldigt nöjd med sin nya frisyr. Hon sa själv att hon vill komma tillbaka nästa gång det är dags för klippning. Vi kom på drop in med två barn, en som skulle ta hål i öronen och en som skulle klippa sig. Mycket folk men fick ändå snabbt en tid inom en halvtimme. Kan varmt rekommendera Cityfrisörerna! Vi kommer tillbaka!

Hanna A
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt bra bemötande! Nu har båda mina döttrar tagit sina hål här och det har blivit jättebra. Otroligt noggrann och vänlig personal, man känner sig verkligen trygg. Kom på drop in med två barn, en som skulle ta hål i öronen och en som skulle klippa sig. Mycket folk men fick ändå snabbt en tid inom en halvtimme. Och förra gången när äldsta dottern skulle ta hål kom vi också på drop in, och då fick vi komma in direkt. Kan varmt rekommendera Cityfrisörerna! Vi kommer tillbaka!

Gusten P
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig och välkomnande Riktigt bra han n gjorde det man ville ha

Ida A
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jättegullig och fin tjej, lätt att prata med. Blev nöjd med håret

Rojne J
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra, men klippte lite konstig frisyr till en äldre person. Behöver klippa honom igen då det blev långt upp till på huvudet.

Melvin S
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Snabbt och smidigt, även mycket bra klippt

Emma L
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag är supernöjd med mitt hår! Lyssnar och kommer alltid med förslag. Toppen frisör!

Joachim S
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Vänligt och professionellt bemött av Hazhar. Fin klippning som godkändes av frugan 😊 Rekommenderas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Eva J
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Duktig att klippa. Lyssnar på hur man vill ha det. Trevlig

Kärsti W
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Klippning av långt tjockt hår. Ville korta av och tunna ur för att få det mer hanterbart. Chanelle var noggrann, ambitiös och gav förslag på och hade idéer om vad som skulle passa bäst utifrån hårtyp, längd etc. Frågade handledare om tips och råd för att lära sig mer.

Ingela L
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig och duktig! En positiv upplevelse rätt igenom. Jättenöjd med resultatet. Rekommenderar verkligen Sara och cityfrisörerna.

Peter L
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig kom med bra förslag så jag är mycket nöjd

Daina N
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevligt möte med Tarika i språk och handling. Mycket nöjd! Med vänlig hälsning, Daina🤩

Mikael S

Mycket trevlig,noggrann. Rekommenderas.

Susanna E
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Noggrann, väl omhändertagen, nöjd med frisyren..

Anderas W
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket bra service och upplevelse i stort som smått!

Jesper W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Grymt bra kille, väldigt noggrann och professionell. Kom med bra tips

Johanna F
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Mycket nöjd med mitt besök! Enkelt att boka online duktig och inkännande frisör.

Johanna K
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Min man var och klippte sig och han var riktigt nöjd och det vart jätte snyggt!

Henrett P
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Så jävla trevlig även om han inte klipper damer så gjorde han ett suveränt jobb .Jag är jätte nöjd . //Henriett

Elisabett S
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevlig. Skulle egentligen klippt mig hos Sara som blev sjuk Hazhar lyssnade noga hur jag ville bli klippt och det blev bra. Kom med bra tipps gällande produkt för mitt hår vilket jag även köpte. Trevliga samtal etc mycket nöjd

Kristina L
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig, proffsig, serviceinriktad allt bara bra

Ingemar S
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Det är alltid trevligt att bli klippt av Kaya och att diskutera olika saker

Ellen L
Skrev om Sara R en del av Cityfrisörerna Gävle

Jättetrevlig tjej som kunde sin grej. Kände mig trygg från första stund med henne som ny frisör.

Thomas E
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Hazhar överträffade mina förväntningar. Jag arbetar inom bygg och har hjälm på huvudet långa dagar, vilket gör att mitt hår slits jättemycket. Jag var därför lite orolig hur det skulle bli när det var så slitet. Hazhar, lyssnade på mina önskemål om att behålla lite längd och jag gav honom fria händer att göra det han trodde skulle bli bäst, vilket jag är jätteglad för. Jag blev super nöjd med frisyren! Och håret känns super mjukt igen. Dessutom var han otroligt trevlig och lättsam att prata med. Han erbjöd om jag ville...

Eirik Sebastian H
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Jätteduktig, snabb och väldigt trevlig - jag är jättenöjd :-)

Alexander L

Trevlig, proffsigt, gott bemötande

P-o W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

En lugn och mycket nogran man som är väldigt lyhörd och lätt att samtala med

Filip S
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt bra frisör som även är väldigt trevlig

Jessica D
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jätteduktig och trevlig! Blev precis som jag önskade. Kommer definitivt tillbaka 😊

Patrik B
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevlig och lade ner förvånansvärt mycket tid på mitt föga imponerande hårsvall. Jag är helnöjd!

Camilla P
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Hazhar klippte min son gjorde ett super bra jobb! Sonen och mamman är väldigt nöjda!

Mathias G
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Tycker att cityfrisörerna funkar perfekt. Lätt att boka via nätet och lediga tider på helgerna

Philip F
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag är väldigt simpel när det kommer till klippning. Hazhar vet vad han gör och klipper på ett professionellt sätt. Jag blev nöjd

Therése L
Skrev om Cityfrisörerna Gävle

Jag tyckte inte eleven klippte bra. Han gjorde det på tio minuter för han hade dragit över tiden. Han frågade bara hur mycket han skulle klippa. Inte formen. Dessutom klippte han ojämnt. Slingorna han gjorde var för lite. Och han gjorde dom för långt ut. Ser fortfarande ut som jag har en utväxt

Rene A
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Super bra bemötande då han klippte lillgrabben på 3 år som aldrig varit till frisören innan. Jätte, jätte nöjd!!