Cleanlux AB

Cleanlux AB

www.cleanlux.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Cleanlux AB! Låt oss på Cleanlux AB ta hand om städningen. Vi på Cleanlux vill hjälpa till att sprida glädje i vardagen genom att hjälpa dig med städningen, så att du kan fokusera på annat i livet. Tjänster: Hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och mycket mer. Vi erbjuder alltid en kostnadsfri...

54 omdömen om Cleanlux AB

Rawia V
Skrev om Cleanlux AB

Jag rekommenderar dem inte, de är inte punktliga

Josefine S
Skrev om Cleanlux AB

Vi är mycket nöjda med Cleanlux.

Gunilla N
Skrev om Cleanlux AB

Jag har hemstäd vab och är nöjd med all service o städ. Har bara haft städ i två mån men det har varit problemfritt. Hälsningar Gunilla

Anna Sofie R
Skrev om Cleanlux AB

Mycket slarvigt städat i köket. Dåligt dammat. Satt golvvärmen på max. Sprayat med rengöringsmedel på kalkfärg. Dock enormt bra städade toaletter, toalettstolen såg som ny ut. Fönsterna har aldrig varit så rena! Kom och städade om i köket och ersatte med priset för en burk kalkfärg.

Jenny Camilla E
Skrev om Cleanlux AB

Bästa städbolaget som verkligen gör det lilla extra. Vi är jättenöjda.

Tetiana L
Skrev om Cleanlux AB

Snabb och fin städning. Jag är nöjd :)

Lilly A
Skrev om Cleanlux AB

Jag fick ett bra bemötande av Cleanlux. Caroline är lätt att prata med och lyssnar på våra önskemål. Hon har en blick för det som behöver göras och kommer med bra lösningar. Personalen som städar är trevliga och samarbetsvilliga. Vi har en bra kommunikation. Vår förskola känns ren och fin.

Glassigt A
Skrev om Cleanlux AB

Allt var super, tack för snabb service!

Jonas V
Skrev om Cleanlux AB

Bra bemötande och återkoppling. Var mycket nöjd med flyttstädningen.

Rickard P
Skrev om Cleanlux AB

Är helnöjd med allt från support till utfört arbete

Annette B
Skrev om Cleanlux AB

Endast haft städ 2gånger, men varit super nöjd de gångerna! De är noggranna och möter ens önskemål å förfrågningar gång till gång!

Peter Z
Skrev om Cleanlux AB

Alltid trevligt bemötande och duktig personal på ”fältet”. Jag är mycket nöjd som kund över de städtjänster jag har och betalar för!

Jan K
Skrev om Cleanlux AB

Oftast så är det efter förväntningarna. Om inte så rättar dom till det och då blir man supernöjd.

Ann D
Skrev om Cleanlux AB

Min upplevelse är att ägarna tar väl hand om sina anställd. Det är lätt att få tag i personalen via mejl. Städningen är bra och det är en lyxig känsla att komma hem till ett nystädat hem med nybäddade sängar.

Nils P
Skrev om Cleanlux AB

Trevlig personal, tillmötesgående, noggranna. Tacksamma för hjälpen vi får här hemma!

Brf S
Skrev om Cleanlux AB

Hej Jag tycker de rör bra, vi får det vi betalar för. Inga klagomål så vitt jag vet. Björn Spångberg Ordf. Brf Åhus Seaside

Rebecca S
Skrev om Cleanlux AB

Bra bemötande. Fick den tid jag önskade. Förväntade mig bättre städning i badrummet, efter städ var det stänk av kalk och en gul/vit tillkommen fläck i fogen i golvet. Ugnrengöringrn var inte fullgod. Jag blev aldrig kontaktad med förfrågan om vidare städ, vilket vi kommit överens om. Jag köpte ett storstäd, men jag väljer annan firma efter detta.

Anders I
Skrev om Cleanlux AB

jag har bara haft dom på plats 2 gånger och kan därför inte uttala mig i sak så mycket.

My S
Skrev om Cleanlux AB

Mycket bra bemötande och noggrant arbete ! Har använt andra städbolag tidigare men Cleanlux är på en annan nivå ! Rekommenderas !

Elsevik A
Skrev om Cleanlux AB

Bra personlig service och så här långt en bra kvalitet på jobben.

Johanna E
Skrev om Cleanlux AB

Anlitade för flyttstäd, både vi och köparen var imponerad av städningen!

Brf S
Skrev om Cleanlux AB

Vi anlitar Cleanlux AB sedan 1 jan 2023 för trappstädningen i vårt BRF-hus med 10 lgh och upplever enbart positiva erfarenheter.

Jenny Camilla E
Skrev om Cleanlux AB

Vi har stretat olika städbolag, men aldrig varit i närheten så nöjda, perfekt resultat!

Charlotte B
Skrev om Cleanlux AB

Snabba, effektiva och duktiga, kan varmt rekommendera deras tjänster till alla

Malin M
Skrev om Cleanlux AB

Noggrann effektiv städning vid flytt…

Nellie K

Mats N
Skrev om Cleanlux AB

Väldigt fint bemötande och snabbt fixat när jag bokade flytt städ

Gustav P
Skrev om Cleanlux AB

Ibland blir man överraskad av att saker fungerar som det ska. Alltså att man inte visste om att det bara ska vara på ett "bra" sätt. Så känner jag mig bemött av Cleanlux och rekommenderar verkligen alla att välja företaget.

Rasmus J
Skrev om Cleanlux AB

Mycket trevliga, duktiga och noggranna. Kom precis när de sa och såg till att bli färdiga trotts att det var ont om tid. Rekommenderas varmt! Flyttstädning av lägenhet

Ida R
Skrev om Cleanlux AB

Ett trevligt bemötande från första stund! Vi är supernöjda med städningen!

Jonas C
Skrev om Cleanlux AB

Väldigt bra bemötande med snabb och bra service kring städtjänsterna vi köpte till min pappas dödsbo.

Charlotte S

Bra services, trevligt bemötande

Rickard P
Skrev om Cleanlux AB

Vi är nöjda med allt! Punktlighet, samt utfört arbete!

Therese L
Skrev om Cleanlux AB

Bemötandet av kontaktpersonen är jätte bra, hon lyssnar & återkopplar på ett fint sätt. Städningen funkar jätte bra. De gånger det har varit nåt litet att anmärka på så har kontaktpersonen återkopplat och åtgärdat helt enligt önskemål

Birgitta N
Skrev om Cleanlux AB

Trevligt bemötande! Bra städat, dock låg fimpar i blomkruka Bra bemötande köpte städning

Kersti S
Skrev om Cleanlux AB

Flexibla, punktliga och mycket trevligt bemötande. Kul med små presenter till kunden! Städning

Emil S
Skrev om Cleanlux AB

Väldigt bra och service inriktade. Ibland blir där lite små missar.

Gustav A
Skrev om Cleanlux AB

Otroligt duktiga och professionella både i arbetsutförande och bemötande. Har aldrig tidigare anlitat en firma med så genomgående hög nivå.

Peter Z
Skrev om Cleanlux AB

Cleanlux städar hos mig 2ggr per månad och jag är mycket nöjd. Jag får alltid ett trevligt bemötande från de som utför tjänsten och vid kontakt med Cleanlux AB.

Stefan A
Skrev om Cleanlux AB

Alltid proffesionellt bemötande och kundanpassat

Nils P
Skrev om Cleanlux AB

Trevlig personal, noggrann städning. Härligt och komma hem till nystädat hem!

Kickie O
Skrev om Cleanlux AB

Fantastiskt duktiga o effektiva väldigt trevliga! Vi har provat andra städbolag o ej varit nöjda. Med vänlig hälsning, Kickie

Olga B
Skrev om Cleanlux AB

Fantastiska, kunde inte bli mer nöjd!

Jesper L
Skrev om Cleanlux AB

Enkla att ha att göra med och superbra resultat varje gång. Rekommenderar varmt.

Kim M
Skrev om Cleanlux AB

Väldigt nöjd med städning inklusive storstädning av hygien utrymme.

Katherine B
Skrev om Cleanlux AB

Jag fick tipset av en bekant och tänkte jag tar in en offert. Efter 3 olika firmor under 7 år hade min förväntningar på att en städfirma faktiskt kan städa minskat radikalt. Jag var påväg att ge upp, jag har höga krav och det är jag tydlig med från början. Men på första mötet fick jag höra det jag själv saknat. Kvalité, omsorg och glädje! Upp till bevis tänkte jag och efter första städet synade jag mitt hem med kritiska ögon, och WOW, äntligen inföll lovorden att vi städar så som du önskar! Jag synar lite då och då och den...

Tommy B
Skrev om Cleanlux AB

Kan varmt rekommendera Clenlux AB, utför städning o lite till på ett utmärkt sätt med mycket kunnig o trevlig kunnig personal

Martin A

Fantastiska speciellt Alexandra!

Mona M
Skrev om Cleanlux AB

Bra ! Väl utfört jobb ! Bra pris!

Jan K
Skrev om Cleanlux AB

Detta är ett professionellt företag som leverar hela vägen. Dom lever upp till dina förväntningar och gör aldrig ett dåligt jobb. Så skönt att alltid få komma hem till ett skinande rent hem.