Comfortzone AB

Comfortzone AB

www.comfortzone.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Comfortzone AB! Vi på Comfortzone AB har moderna, innovativa och driftsäkra värmepumpar som är bra för dig som bor i småhus såväl som för större fastigheter och villor. Vi ser till dig som hus, fastighets eller villaägare och ser till att alltid ge bästa totalekonomi för dig och ditt hushåll. Detta är något som...

29 omdömen om Comfortzone AB

Aligul K
Skrev om Comfortzone AB

Tyst.,Bättre bättre i huset., lätt att hantera. Nackdel är svårt att ta ut plåttet fram sidag

Hej Aligul! Tack för ditt positiva omdöme! MVH Comfortzone

Jan G
Skrev om Comfortzone AB

Jag är imponerad av en snabb leverans!

Svar från Comfortzone AB

Hej Jan! Tack för ditt positiva omdöme och roligt att du är nöjd med din leverans. MVH Elin Comfortzone

Joachim N
Skrev om Comfortzone AB

Snabbt och enkelt till bra pris

Svar från Comfortzone AB

Hej Joachim! Tack för ditt positiva omdöme! Snabbt och enkelt är precis det vi vill att det ska vara. MVH Elin Comfortzone

Ulrika G
Skrev om Comfortzone AB

Jag handlade luftfilter till vår värmepump. Det var enkelt och smidigt. Nöjd kund

Svar från Comfortzone AB

Hej Ulrika! Tack för ditt fina omdöme! Alltid roligt med nöjda kunder! MVH Elin Comfortzone

Gustaf K
Skrev om Comfortzone AB

Allt snabbt o enkelt! Dock hade jag velat slippa ” vi inväntar er betalning innan leverens ”…. Va? Jag betalade med kreditkort i samband med bokningen, och om kreditkortet ej hade fungerat, så hade jag ej heller kunnat få bekräftelsen… Aldrig skett tidigare vid mina inköp på webben…

Svar från Comfortzone AB

Hej Gustaf! Tack för ditt omdöme! Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår webbshop och vi tar till oss av din kommentar och strävar efter att skapa en ännu bättre upplevelse för dig och alla våra kunder. Tack för att du delade dina tankar med oss. MVH Elin Comfortzone

Bjarne E
Skrev om Comfortzone AB

Har en comfortzone värmepump så jag köper filter till dito. Tycker det är bekvämt att handla via nätet med comfortzone.

Svar från Comfortzone AB

Hej Bjarne! Tack för ditt omdöme och visst är det bekvämt att handla filter på nätet! MVH Elin Comfortzone

Dan R
Skrev om Comfortzone AB

Upp till bevis. Har en nyinstallation av rx35 i nybygge som sporadiskt ställer om styrparametrar. Felrapport via rörfirman som installerat. Hoppas på avhjälpning snarast

Svar från Comfortzone AB

Hej Dan, vänligen kontakta oss på kundservice@comfortzone.se så vi kan hjälpa dig med din värmepump. MVH Elin Comfortzone

Carl W
Skrev om Comfortzone AB

Beställde filter till värmepumpen. Enkelt och smidigt, snabb leverans.

Svar från Comfortzone AB

Hej Carl! Tack för ditt omdöme och vad bra att allt gick snabbt och smidigt. MVH Elin Comfortzone

Olof N

Bra grejor. Tyvärr bullrar RX för mycket

Svar från Comfortzone AB

Hej Olof! Tack för ditt omdöme! Comfortzones värmepumpar är en av de tystades värmepumparna på marknaden. Bullrar din värmepump för mycket så får du vänligen kontakta oss på kundeservice@comfortzone.se MVH Elin Comfortzone.

David H
Skrev om Comfortzone AB

Vi hade ett tekniskt problem med värmepumpen men fick snabb proffsig hjälp och behövde aldrig frysa trots att det var -24 ute.

Svar från Comfortzone AB

Hej David! Tack för det positiva omdöme och skönt att problemet kunde lösas snabbt! MVH Elin Comfortzone

Owe K
Skrev om Comfortzone AB

Enkelt att handla hos Comfortzone, Jag fick leverans och är jättenöjd

Svar från Comfortzone AB

Hej Owe! Tack för ditt fina omdöme! Roligt att du är nöjd med din leverans. MVH Elin Comfortzone

David N

Kanon

Hej David! Tack för ditt positiva omdöme! MVH Elin Comfortzone

Daniel B
Skrev om Comfortzone AB

Jag har fått min värmepump i samband med ett bostadsköp och har således inte själv valt Comfortzone. Min upplevelse är dock att den funkar bra och ihop med möjligheten att övervaka och justera den via länk är fantastiskt bra.

Hej Daniel! Tack för ditt positiva omdöme. MVH Elin Comfortzone

Gudrun B
Skrev om Comfortzone AB

Det var enkelt och snabbt att göra en beställning och att få leveransen.

Svar från Comfortzone AB

Hej Gudrun! Tack för ditt fina omdöme, roligt att du är nöjd med din leverans. MVH Elin, Comfortzone

Kristian P
Skrev om Comfortzone AB

Väldigt snabb leverans, över förväntan!

Hej Kristian! Vad roligt att du är nöjd med din leverans. MVH Elin, Comfortzone

Yvonne Ö
Skrev om Comfortzone AB

God service och snabb leverans

Svar från Comfortzone AB

Hej Yvonne! Tack för ditt omdöme och roligt att du är nöjd! MVH Elin, Comfortzone

Lars H
Skrev om Comfortzone AB

Har byggt nytt hus och satt in en frånluftsvärmepump från Comfortzone. Pumpen går tyst förutom att det emellanåt verkar fyllas på vatten i pumpen. Då hörs det ett högljutt, porlande läte. Vid kontakt med kundtjänst fick jag hjälp att lufta systemet manuellt. En ganska komplicerad process som till slut inte gjorde någon skillnad alls (väldigt trevlig person som hjälpte mig, dock). Tycker även att pumpen är ganska invecklad att ställa in. Elementen på ovanvåningen är varma, men golvvärmen på bottenplan är väldigt ojämn. Dock...

Svar från Comfortzone AB

Hej Lars! Tack för ditt omdöme! Det porlande ljudet kan vara att värmepumpen avfrostar. Tveka inte att höra av dig igen till oss på kundservice om du har fler frågor och funderingar. MVH Elin, Comfortzone

Fredrik B

Snabb och problemfri leverans👍

Svar från Comfortzone AB

Hej Fredrik och tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med din leverans :) MVH Elin, Comfortzone

Henry L
Skrev om Comfortzone AB

Hejsan! I nuläget är min enda kontakt att jag beställt 2 st. filter, och det gick smidigt. Jag bytte värmepump till RX-50 Augusti som tyvärr började strula när det blev kallt utomhus men installatören åtgärdade detta efter några försök(luftflöde).

Svar från Comfortzone AB

Hej Henry, Tack för ditt positiva omdöme! Roligt att det gick smidigt att beställa filter och vad bra att installatören löste problemet med luftflödet. MVH Elin, Comfortzone

Arash H
Skrev om Comfortzone AB

Snabb leverans, priset var bra jämfört med andra

Svar från Comfortzone AB

Tack Arash för ett positivt omdöme och roligt att du är nöjd med pris och leverans! MVH Elin, Comfortzone

Hamed B
Skrev om Comfortzone AB

Luft filter för comfort Zone värme pump.

Svar från Comfortzone AB

Tack Hamed för att du tog dig tid att skriva några rader om vårt luftfilter och det positiva omdömet. Trevlig helg! Hälsningar, Björn Comfortzone

Elias S
Skrev om Comfortzone AB

Kinkig och bra personal. Skukt effektiv hjälp via telefon.

Svar från Comfortzone AB

Hej Elias! Tack för ditt fina omdöme och roligt att du är nöjd med vår service. MVH Elin, Comfortzone

Håkan A
Skrev om Comfortzone AB

Snabb leverans och enkel hantering på webben.

Svar från Comfortzone AB

Hej Håkan! Tack för ditt positiva omdöme! Vad bra att du upplevde att allt gick snabbt och smidigt med din beställning. MVH Elin, Comfortzone

Conny R
Skrev om Comfortzone AB

Beställde ett luftfilter till min nya frånluftvärmepump. Paketet levererad inom 3 dgr. Lätt att hitta produkten på hemsidan. Allt fungerade som förväntat.

Svar från Comfortzone AB

Hej Conny! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Kul att allt fungerade som förväntat och att det var lätt att hitta rätt produkt på vår hemsida. MVH Elin, Comfortzone

Sven K
Skrev om Comfortzone AB

Har en RX 35, mycket nöjd, köper filter on-line till värmepumpen. Snabba leveranser och original filter, jag hjälper äldre grannar med värmepump pga de inte är bekväma med internet köp.

Svar från Comfortzone AB

Hej Sven! Tack för ditt positiva omdöme! Vad roligt att du är nöjd med köpet och vad fint av dig att hjälpa dina grannar. MVH Elin, Comfortzone

Thomas G
Skrev om Comfortzone AB

Bra å snabb leverans samt att det verkar vara en prisbild som passar dom flesta

Svar från Comfortzone AB

Hej Thomas! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med din beställning. MVH Elin, Comfortzone

Anders J
Skrev om Comfortzone AB

Beställde filter till min EX 65. Gick snabbt och enkelt. Går att hitta billigare filter men känns bra att ha ett orginalfilter så att man känna sig trygg med luftkvalien till frånluftvärmepumpen och till huset.

Svar från Comfortzone AB

Hej Anders! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med din beställning och att du nu har gett frånluftsvärmepumpen möjlighet att fungera optimalt. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Mvh, Fredrik

Vvs Teknik Ab V
Skrev om Comfortzone AB

Behöver 2st rx50 till december. Hade gärna sett att ni skickar med ett smutsfilter och 2st raka 22klämringskopplingar till varma sidan jämt.

Anders K
Skrev om Comfortzone AB

Varning för köpa Comfortzone frånluftsvärmepumpar Jag har köpt en och ingenting har fungerat, felaktiga kretskort, läckage, sönderbrända kablar, dålig lukt, trasig växelventil, trasig kompressor, trasig fläktmotor – ingen ända på problemen. Företaget som jag köpte igenom har gjort allting för hjälpa mig och de har helt sluta sälja deras pumpar, för som de säger, det är i princip fel på alla deras pumpar. Enligt Comfortzone är alla fel andras fel, installatörens fel, användarens fel, huset fel osv… Samma sak med IVT 890/895...