Creating Homes STHLM

Creating Homes STHLM

creatinghomes.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Creating Homes STHLM! Står du inför en försäljning av din bostad? Vi på Creating Homes STHLM inreder och stylar din bostad inför försäljning. Vi kan hjälpa dig med både små och stora uppdrag. Behöver du råd och tips angående vilken färg du ska välja på väggarna eller vill du ha en fullständig inredning av ditt...

35 omdömen om Creating Homes STHLM

Tobias E
Skrev om Creating Homes STHLM

Proffsiga, otroligt duktiga på sin grej, bra kommunkation under hela processen! Bara positivt och rekommenderas STARKT!!

Svar från Creating Homes STHLM

Så fint att höra,, det gör oss väldigt glada! Stort grattis till er försäljning och lycka till framöver.

Åsa A
Skrev om Creating Homes STHLM

Gjorde en mycket bra styling för avgiften. De var lätta att få tag i

Svar från Creating Homes STHLM

Tack Åsa! Det var roligt att höra!

Ida L
Skrev om Creating Homes STHLM

Snabba, lätta att få tag på, väldigt trevliga och stylar bostaden väldigt fint

Svar från Creating Homes STHLM

Tack för det fina omdömet. Det uppskattas! Lycka till nu!

Baris K
Skrev om Creating Homes STHLM

Fantastisk inredning av min lägenhet inför försäljning. Visste inte att mitt hem kunde bli så vackert. Supernöjd med dem. Snabba, lydhörda och otroligt serviceminded. Rekommenderar dem varmt!

Svar från Creating Homes STHLM

Åh tack snällla för detta fina omdöme! Det gör oss verkligen jätta glada att höra 😊😊

Martin L
Skrev om Creating Homes STHLM

Jag anlitade Creating Homes för att inreda min nyinköpta lägenhet. Jag har två barn med väldigt olika stil och själv har jag begränsat intresse och kunskap inom inredning. Den hjälp jag gick av Teresia och Evelina var ovärdelig genom hela processen. Från introduktionsmöte via moodboard till konkreta förslag var processen mycket smidig och tidseffekt. Jag upplevde att de snabbt träffade rätt utifrån min och barnens önskemål. De frågor som sedan dök upp under själva inredningen hanterade de snabbt och smidigt och alltid...

Svar från Creating Homes STHLM

Tusen tack Martin för ditt fina omdöme. Det värmer att ni va så nöjda med oss. Vi blir verkligen jätte glada 😊 En fantastiskt kund va ni 😀 Mvh Teresia och Evelina

Britt A
Skrev om Creating Homes STHLM

Vi beställde en hel styling av Creating Homes Sthlm av vår 3:a inför försäljning och blev mkt nöjd med resultatet. Det blev ett helt annat hem - mkt snyggt och modernt. De var också mkt snabba och proffsiga från första kontakten till fakturering.

Svar från Creating Homes STHLM

Vad roligt att höra. Tusen tack för ditt fina omdöme!

Cecilia G
Skrev om Creating Homes STHLM

Mycket bra och trevligt bemötande. Stylingen av hemmet blev överraskande bra. Blandningen av gammalt och nytt passade fint i feta hus. Jag kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Creating Homes STHLM

Tack Cecilia! Det var ett nöje att få styla ert fina hus.

Peter M
Skrev om Creating Homes STHLM

Godkänt utförande, bra bemötande, rekommenderas

Svar från Creating Homes STHLM

Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att du rekommenderar oss vidare.

Zandrah S
Skrev om Creating Homes STHLM

Fanatiska stylister att ha att göra med! Lyhörda, smakfulla och kreativa.

Tack för dina fina ord! Bästa hälsningar Evelina och Teresia

Veronica P
Skrev om Creating Homes STHLM

Jag blev mycket bra bemött genom att de förstod min situation och tuggade mig med att det kommer fixa med allt! Smidig och snabb kommunikation via sms och Mail. Mina förväntningar överträffades verkligen. Det blev så fint! Jag köpte stylingpaket mellan.

Svar från Creating Homes STHLM

Så roligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet att styla ditt radhus.

Alexander L
Skrev om Creating Homes STHLM

Flexibla och otroligt fint resultat, kändes bra att lämna över ansvaret till Creating Homes! Hade plats problem och då magasinerade dom mina överblivna saker. Otrolig service!

Svar från Creating Homes STHLM

Tusen tack för ditt fina omdöme och grattis till försäljningen❣️

Martin H
Skrev om Creating Homes STHLM

Jag är så imponerad. Jättebra kontakt och dialog från första stund och resultatet var fantastiskt. Kombinationen av det som redan fanns i hemmet och sen addera med nya saker gjorde ett jättebra resultat. Jag är mycket nöjd.

Tusen tack för dom fina orden Martin 😀 Bästa hälsningar Teresia och Evelina

Sigge K
Skrev om Creating Homes STHLM

Jätte trevliga tjejer, omtänksamma ordning o reda Rekommenderas starkt! Kommer anlita dom igen

Svar från Creating Homes STHLM

Tack snälla Sigge!😀 Lycka till nu framöver. Bästa hälsningar Teresia och Evelina

Kim N
Skrev om Creating Homes STHLM

Otrolig känsla för detaljer och färger. Min lägenhet blev helt annorlunda, på ett bra sätt, med hjälp av dessa eldsjälar som lägger ner både tid och energi på att få lägenhet superfin. Kontakten var av högsta betyg redan från början och jag fick känslan direkt att detta kommer bli hur bra och snyggt som helst. Inget krångel alls, jag kommer definitivt att kontakt dom igen om jag tänker sälja i framtiden.

Svar från Creating Homes STHLM

Men tusen tack för dessa otroligt fina ord. Vi blir verkligen glada för detta! Lycka till i försäljningen 😊 bästa hälsningar Teresia och Evelina

Mountasar M
Skrev om Creating Homes STHLM

Creating Homes var väldigt tillmötesgående och lyhörda. Väldigt professionella och förstående. Vi sålde vår lägenhet under den tuffa perioden med plötsligt ökade räntor och de var väldigt förstående Vår upplevelse var fantastisk och allt gick väldigt smidigt. Vi använde oss av creating homes för 5 månader sedan och fortfarande minns vi den goda servicen. Vi rekommenderar dem starkt 😊

Svar från Creating Homes STHLM

Tusen tack tack för omdömet! Så himla kul att ni bleb nöjda med oss 😊 Bästa hälsningar Teresia och Evelina

Michael D
Skrev om Creating Homes STHLM

Creating Homes stylade om min lägenhet på ett helt fantastiskt sätt, de bar mycket professionella och trevliga. Jag kan varmt rekommendera dem inför din lägenhetsförsäljning. /Michael Dömstedt

Svar från Creating Homes STHLM

Tusen tack för omdömmet! Så kul att du tyckte vi var professionella och trevliga😊 Mvh Teresia och Evelina

Sebastian A
Skrev om Creating Homes STHLM

Bra och engagerat företag med känsla av finess att inreda trivsamt och fint. Medarbetarna är drivna och engagerade samt är flexibla. God kontakt med kunden genom projektet. Rekommenderas starkt till alla som vill ha hjälp med inredning inför visning eller få till ny känsla av Hemma i aktuell bostad.

Svar från Creating Homes STHLM

Mycket trevligt att läsa detta omdömme. Tack så mycket. Bästa hälsningar Teresia och Evelina

Jennie G
Skrev om Creating Homes STHLM

Från koja till slott! Så nöjd med förvandlingen av mitt hem inför försäljning. Fick bra tips inför färgval och sedan en ordentlig styling. Jag kan varmt rekommendera Creating homes. Jagvhafe inte lyckats få till det så bra själv. Tack för hjälpen hälsningar Jennie

Svar från Creating Homes STHLM

Tack för ditt fina omdöme och stort lycka till med försäljningen!

Samir K
Skrev om Creating Homes STHLM

Helt underbara tjejer 🙏 Dom visste exakt vad som behövdes göra här hemma när jag och min kille skulle ut med försäljning av lägenheten, dom gjorde hemmet till ett magiskt hem nästan att man inte ville sälja längre. 🙏💖 Stylade lägenheten så det blev ett drömhem som man drömmer om att ha. 🙏 Kan inte mer än skriva att jag rekommenderar dom otroligt mycket🙏 Ni blir absolut inte besvikna.

Svar från Creating Homes STHLM

Tusen tack för dina fina ord. Grattis till föreningsrekordet!

Victor L
Skrev om Creating Homes STHLM

Talangfullt gäng som verkligen har öga för att utnyttja varje kvadratcentimeter av lägenheten på ett dekorativt sätt. Informerade oss ägare väl under processen

Hej! Tack Victor för att trevligt omdöme. 🙌

Sonia H
Skrev om Creating Homes STHLM

De stylade mitt hem inför visning och fotografering. Otroliga tjejer med sånt bra kundfokus. Väldigt pålitliga vilket gav mig tryggheten att ge dom fria händer. DOM GJORDE MAGI! Så pass att man ville gå på sin egna visning;)

Svar från Creating Homes STHLM

Tuden tack för väldigt fina ord 🙏

sibel k
Skrev om Creating Homes STHLM

Styling inför fotografering och visning för senare tillfälle, vilket de var mötesgående med. Första pris förslaget var högre än vad vi tänkt oss. När vi fick vår offert var den inom vår prisram, stort plus. Det sluta med att vi enbart betala för styling inför fotografering eftersom lgh blev såld före visning. Supernöjd med slutresultatet av styling. Inget som påverka resultatet men upplevde första mötet ngt stressigt

Svar från Creating Homes STHLM

Tack tack tack för fina ord 🙏

Anna T
Skrev om Creating Homes STHLM

De stylade min lägenhet inför försäljning. Snabbt, lätt med god smak och känsla för vilken typ av lägenhet de stylade. Lätta att få kontakt med, god service. Det lilla extra! De hjälpte till med småproblem som egentligen inte var deras problem.

Svar från Creating Homes STHLM

Väldigt fint skrivet. Tack snälla du🙏

Erik R
Skrev om Creating Homes STHLM

Kundfokuserade, duktiga! Möjligen lite röriga men löste sig i slutändan

Svar från Creating Homes STHLM

Tack! Tråkigt att du kände det var lite rörigt. Men intr lätt alla gånger att få ihop det 😀

Per L
Skrev om Creating Homes STHLM

Snabbt och effektivt samarbete med bra resultat.

Tack för din kommentar Per 😄 Snällt

Anna F
Skrev om Creating Homes STHLM

Jättenöjd med stylingen! De fixade och förbättrade vår befintliga stil i lägenheten och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Som ett ett extra plus så är tjejerna jättetrevliga och lyhörda :) Kan varmt rekommendera dem, väl värt pengarna! mvh Anna

Svar från Creating Homes STHLM

Vad roligt att höra! Tack för förtroendet att styla er fina lägenhet och grattis till en snabb försäljning😊

Ida M
Skrev om Creating Homes STHLM

Duktiga tjejer som förvandlade mitt hem inför försäljning! Vill man ha styling inför försäljning av bostad så rekommenderas de här starkt! Super trevliga och flexibla!

Tusen tusen tack! Super kul att höra 😄

Sofia F
Skrev om Creating Homes STHLM

Vi är väldigt nöjda med med Creating Homes som hjälpte oss att styla vårt hus inför försäljning. De var kunniga, kreativa och gjorde väldigt fint inför försäljning. De var även flexibla som kunde komma med kort varsel.

Svar från Creating Homes STHLM

Åh tack! Riktigt kul att höra att ni var nöjda med oss 😊

Magnus W
Skrev om Creating Homes STHLM

Bra bemötande och levde upp till förväntningarna.

Tack snälla. Himla kul att höra 😀

Hans G
Skrev om Creating Homes STHLM

Bemötandet och all kontakt har sköts på ett proffsigt sätt. Ni förvandlade en fin lägenhet till en fantastisk!

Svar från Creating Homes STHLM

Tack för en fin recension😀 Vi blir glada!

Jeanette R
Skrev om Creating Homes STHLM

Creating Homes lyckades hitta en perfekt ton på vår egen inredningsstil och lyfta den till en högre nivå i samband med styling inför försäljning. Kommunikationen var bra och tydlig, eventuella frågor som dök upp längs vägen löstes snabbt och enkelt.

Svar från Creating Homes STHLM

Väldigt kul att höra! Tusen tack för att du tog dig tiden och recensera oss😀

Elin H
Skrev om Creating Homes STHLM

Bra jobb enligt tidsplan! Tjänsten var lite dyrare än jag hade trott men det var värt pengarna då de gjorde en fin styling som passade lägenheten bra.

Tack snälla för feedback😊

Sune H
Skrev om Creating Homes STHLM

Bra bemötande och proffsigt utförd staling gav ett snabbt avslut och ett pris som överträffade våra förväntningar. Vi är mycket nöjda

Svar från Creating Homes STHLM

Tack! Vi blir väldigt glada av att du är så nöjd med oss Med vänliga hälsningar Teresia och Evelina

Ylva K
Skrev om Creating Homes STHLM

Snabba, proffsiga och Duktiga på sitt uppdrag! Jag är så nöjd med min styling inför försäljning

Svar från Creating Homes STHLM

Dig kan man alltid lite på ! Tack för att du tog dig tiden att recensera oss igen. Hare gött / Teresia och Evelina

Barbara C
Skrev om Creating Homes STHLM

Jag fick trevlig bemötande. Jag rekommenderar i 100 % .

Kul att höra Barbara! Tack😊 / Teresia och Evelina