Johan Dahlgren

Johan Dahlgren

Johan Dahlgren är mäklare på Croisette Malmö Västra Hamnen

Johan Dahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Johan Dahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 655 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Dahlgren har haft 122 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

655 omdömen om Johan Dahlgren

Sedan starten hos Reco 2014
Cornelia T
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Räng

Charlie B
Räng

Efter 3 Försäljningar tillsammans med Johan så har han överträffat våra förväntningarna gång på gång. Smidigt hanterat, bra bemötande och han håller en uppdaterad genom hela processen precis så som det ska gå till vid en försäljning. Rekommenderas starkt!

Caroline A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Limhamns Sjöstad

Alltid engagerad och vänlig! Rekommenderar Johan varmt, har både köpt och sålt med honom.

Lena Irene B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Höllviken

Trevligt bemötande och fin information,! Helt nöjd med Johan Dahlgren

Adam A
Västra Hamnen

Han är bra, kommer i tid och försöker förklarar hur det går med försäljning. Han har kontraktet mig steg för steg.

Rolf Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Höllviken

Mycket trevligt bemötande och proffsigt sätt. Vi har inte avslutat affären ännu.

Vesna P
Västra Hamnen

Johan är mycket professionell, lyhörd och målinriktad mäklare. Han höll mig uppdaterad under hela processen och visade på stort engagemang. Kan starkt rekommendera!

Jasenka Å
City

Tillmötesgående och inkännande mot mej som kund. Han tog vara på både säljarens och även mina önskemål och det blev affär😊 Bra jobbat och jag kände mej trygg i hela processen. Professionell och kunnig.

Kristina S
Västra Hamnen

Han ställde upp på ett bra sätt. Han var korrekt i alla avseenden,

Karl S
Västra Hamnen

Trevligt bemötande. Korrekt i alla avseenden.