Dahls Optik Staffanstorp

Dahls Optik Staffanstorp

En del av Dahls Optik dahls-optik.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 046-25 79 80 Dela

Dahls Optik i Staffanstorp är din lokala optiker för synvård och ögonhälsa. Vi erbjuder professionella synundersökningar, trendiga glasögon och skräddarsydda kontaktlinser för att passa din livsstil perfekt. Vårt erfarna team av optiker strävar efter att tillhandahålla bästa möjliga synvård och personlig service. Upptäck vårt...

240 omdömen om Dahls Optik Staffanstorp

Marianne O
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Syntest var perfekt Alltid väl bemöt.

Eva K
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid lika vänliga o hjälpsamma

Lena A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Synundersökning var mycket seriös och bra men däremot informationen när glasögon var klara saknades tyvärr därav betyget

Kay F
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid mycket bra och kunnig personal

Thore N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

En trevlig bemötande trevlig personal kan jag rekommendera Dahls Optik Staffanstorp i fortsättningen

Lena N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Endast byte av glas, gick jättebra!

Eva-Mona R
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bara trevligt bemötande med trevlig personal

Lykke L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Var dör med min dotter, fint bemötande av henne både av optiker och personal i butiken.

Mats C
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Proffsiga, bra service, trevligt bemötande. Jag är nöjd så jag kan bara rekommendera dem.

Ossian S
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Barn med npf- diagnos bemötes fint och respektfullt! Tack!

Agneta A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Som alltid lika trevligt! Jag har varit kund här i många år! Tänker fortsätta här i alla år! Alltid trevligt bemötande !

Smilla T
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Proffesionellt bemötande och fick fin hjälp och stöd.

Carl N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

En noggrann undersökning med ett överraskande svar Jag vill inte sälja några glasögon till dig , men jag skriver gärna en remiss på starroperation En tacksam kund Karl Nideborn

Shukria D
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

På grund av att min bara vänster ögonen har fått ändring på synen, då bytt bytt bara glaset på vänster sida av glasögon. Samma sak gjorde de på solglasögon. Personalen bemöter alltid mig väldigt trevligt och med full ömsesidig förståelse.. Jag är mycket nöjd på allt som de fixa som gäller synen.

Eva A
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid hjälpsamma med att välja nya glasögon eller justera om något inte känns riktigt bra efter någon vecka. Kan och rekommenderar dem till mina vänner. Varför åka till Malmö eller Lund när vi har Dahls på hemmaplan.

Laura K
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Väldigt bra bemötande och service. Super trevlig personal som verkligen vill hjälpa till! Jag är en nöjd kund hos Dahls Optik i Staffanstorp, och bokar alltid tid där för syntest samt köp av glasögon.

Delti M
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

På ett mycket trevligt sätt, har de alltid varit. Har varit kund hos dem i 20år. Väldigt hjälpsam, var ett försäkringsärende jag hade mot mitt FB. Dahl tog fram tidigare kvitto och även värderade skada och gjorde ett utlåtande på skadan som jag kunde skicka till mitt FB. Upplevelsen är utan anmärkning. Nya progressiva glasögon och solgalsögon med ny synundersökning.

Pia H
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Personalen är helt fantastiska! Jag är kund sedan länge och återkommer gärna., denna gången blev det nya glasögon.

Britt J
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bemött väl Inga förväntningar Jag köpte nya progressiva glasögon och fick ett par likadana solglasögon Ögonen vande sig rätt snabbt vid dom nya glasögonen

Kerstin R
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid trevligt bemötande. Kunniga och hjälpsamma!

Carl S
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Som vanligt med gott bemötande

Eva B
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid lika tillmötesgående, hjälpsamma och serviceminded.

Eleena T
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket professionell optiker och ett trevligt bemötande av alla!

Gert N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Allt gick bra och jag kan se igen 🤩

Carina L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Både Ulf och Jenny känns glada och hjälpsamma. Experthjälp vid val av glasögon får man av dem. Man känner dig välkommen direkt när man kommer in i butiken. Där finns glasögon till allas olika stilar. Jag är glad att jag köper mina glasögon hos dem. Tackar!

Emma O
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Fick otroligt fin service både av optikern under synundersökningen och även sen när jag skulle välja bågar.

Barbro H
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Utmärkt mottagande. Mycket trevlig personal. Köpte glasögon. Service när den är som bäst

Sofie B
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Proffsigt och trevligt bemötande!

Bertil G
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket trevligt bemötande från personalen

Jonas M
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Trevligt bemötande. Lättsam stämning bland personalen. Noggranna vid undersökningarna. Lång erfarenhet fick jag känslan av. Syntest med uppföljande linsutprovning. 3 besök. Hade inga förväntningar. Men vet att jag kommer återvända igen.

Henrika N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Supertrevligt och proffsigt bemötande. Omtänksam personal.

Göran B
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra bemötande av engagerad personal

Jonny N
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Vänligt och professionellt bemötande.

Laura G
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

de lyssande bra och var trevliga och hjälpsamma

Åsa L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Alltid trevligt bemött . Får den hjälp man behöver.

Anders F
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra bemött av biträdet och av optikern denna gången Förra gången var inte bra

Eva W
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Köpte läsglasögon, trevligt bemötande.

Ulf L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra och professionellt bemötande.

Ragnhild T
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket nöjd.. Vänligt och kunnigt bemötande.

Rolf O
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Bra bemötande och kunnig personal

Lotte L
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Tydlig! Proffsigt och trevligt kändes betryggande

Anette M
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Jag gjorde en ögonhälsoundersökning och synundersökning. Det kändes proffsigt och jag fick en genomgång av resultatet av hälsoundersökningen. Är väldigt nöjd med det bemötande jag fick.

Kerstin F
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Jag är sedan länge kund och var på synundersökning för förnyat recept. Fick remiss till Capio för vidare undersökning av ögat

John D
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Professional and friendly with a good selection of frames , speedy service and competitive pricing make this a very good choice if you need new glasses or replacements. Recommended

Erijon G
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket bra bemötande från första kontakten.

Linda Ö
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Vilket trevligt bemötande! Kompetent och kunnig! Jag rekommenderar er för mina vänner.

Helen R
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Proffsigt bemötande både vad gäller synundersökning och val av bågar. Generöst att få ta med bågar hem och prova i lugn och ro.

Arne S

Kund sedan många år Perfekt bokning Snabb leverans

Gert K
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Perfekt service av trevlig personal!

Eva P
Skrev om Dahls Optik Staffanstorp

Mycket trevligt bemötande och kunnig personal