Shadi P

Shadi P

6 omdömen om Shadi P

Christina L

Duktig, lugn,proffsig och fantastiskt bra team med den duktiga sköterdkan Filippa! Jag blev både hjälpt med urjobbigt långvsrigt tandproblem och botad gällande min väl inrotade tandläkarskräck. Gick leende och lycklig därifrån!

Cecilia W

Genomgick en rotfyllning idag. Så proffsigt gjort. Man känner sig välkommen och ett trevligt bemötande. Har haft svår tandläkarskräck tidigare och här kände jag mig helt lugn och trygg.

Birgitta P

En lugn plats/ utan massa ”FASS” på väggarna z Lugnt trevlig . Och varmt och mysigt bemötande Och en fantastisk tandläkare . Hon visste vad hon gjorde . Mottogs att hennes trevliga tandsköterska De som säger att rotfyllningar jobbiga Inte alls / detta var min första Fantastiskt 👍

Berit N

Vänligt och omhändertagande bemötande, kände mig sedd och trygg. Hade en infektion under en gammal, för kort, rotfyllning och fick specialisthjälp. Allt gick bra och känns nu OK.

Martina D

Trevligt bemötande. Förklarade varje steg och ingav ett lugn. Lite dyrare än vissa andra men tandläkarbesök är oftast överlag dyra.

Carina F

Jag lider av tandläkarskräck men blev väl omhändertagen och kände mig trygg i deras vård.