Trevligt bemötande snabbt svar
Dentle
326 omdömen om Dentle
Sedan starten hos Reco 2022
Jättebra bemötande av hur Adam på kundservice hanterade mitt missnöje och är en medarbetare jag gärna själv skulle vilja ha och/eller anställa!! Lyhörd, företagstrogen och mån om så väl både företaget,, varumärket och kundnöjdheten. Tack Dental för att ni tillåter era medarbetare återbygga förtroende 🙏😇 och ge ”sagan ett lyckligt slut”. Tack Adam för proffsig kundservice
Artigt o tydligt bemött. Lyssnade och vi kunde komma överens om mitt ärende. Adam påpekade att han gjorde en notering om paus i abonnemanget och jag kan återkomma inom ett år om fortsatt abonnemang. Nöjd med samtalet☘️
Vänligt bemötande, snabb hjälp. Tack
Fick all den hjälp jag vill ha.
Väldigt trevliga när man ringer, inga problem att få ny tandborste när den fått sönder Väldigt bra tandborste!!
Hej Gunilla, Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Nu har vi min man och jag använt tandborstarna över ett år. Vi är mycket nöjda. Laddas ca en gång i månaden. Min mans tandborste gick sönder. Fick en ny utan problem. Lätt att byta borsthuvuden. Bra med att nya huvuden kommer per automatic. Höll upp ett halvår med leverans av nya då vi inte byter så ofta som de tycker. Det gick enkelt att ändra. Så vi är mycket nöjda.
Bra bemötande. Ärendet, min tandborste har gått sönder. Har inte varit nöjd med den någon gång. Känns som att den inte fungerat enligt beskrivning. Har använt Braun Oralbi i många år och varit nöjd med den. Provar en ny period med ersättnings borste från er!
Jag samtalade med Adam och han förklarade vad jag hade missuppfattat på ett super trevligt sätt och lugnade mig Vh Marguerite
Mycket bra eltandborste och garantier
Tack! Snabb och bra service! Trevligt bemötande!
Använder eltandborste . Upplever ett väldigt trevligt bemötande de gånger jag kontaktade dom.
En helt suverän eltandborste som man kommer åt med och den är lätt att använda. Det känns rent och fräscht efter en borstning! Byter man borsthuvud regelbundet så kan man ha tandborsten länge!
Bra bemötande från Adam han ordnade mitt strul med autogiro. Tack för det
Känner mig lite dum att klaga på borstmotorn som inte funkar igen. Men det var inga problem får en ny (4eller5) . Tycker att det är lite tråkigt att dom slutar funka så snabbt. Annars är jag väldigt nöjd. MVH Göran
Mycket trevligt bemötande o inga problem med att få gehör för mina problem. Snabb hjälp med att jag önskade.
Fick en otroligt fin service av Adam som tog mitt samtal, Adam upplevedes kunnig och professionell i sitt samtal. Har varit kund med familjen länge och det kommer så förbli, kan starkt rekommendera Dentle till fler.
Väldigt bra person på kundservice. Löste mitt ärende snabbt. Var irriterad när jag får faktura efter sista betalningsdag. Adam löste detta för mig.
Bra bemötande av Adam på kundtjänst
Jag blev så personligt och tålmodigt bemött av Adam i vårt trevliga samtal! Han ordnade dessutom att jag fick halverat pris på 2 eltandborstar, som jag hade tänkt skicka tillbaka och säga upp - men nu är jag glad att jag hade råd att tacka ja! Anna
Jag fick ett mycket vänligt och trevligt bemötande av Adam. Fick hjälp med min faktura. Allt löstes. Väldigt bra service. Tack Adam :)
Tillmötesgående och vänlig , ematisk
Bra. Jag hade inte några förväntningar. Allt har varit bra.
Jag fick mitt ärende uträttat snabbt. De ringde upp mig så jag slapp att sitta o vänta i telefonkö.
Fick snabbt svar från Adam som var mycket hjälpsam och tillmötesgående! Tack 🙏 från Eva (Har köpt Dentle tandborste och refiller)
Bemötande o h resultat av förfrågan var bra
Bra kundservice vänlig personal
Adam va mycket bra behjälplig. Snabb och bra service. Lyssnade verkligen på en.
Jättenöjd med tandborsten. Trevligt bemötande när man kontaktar kundtjänst.
Snabbt & trevligt svar ,samt bra bemötande 👍
Ok device. Lätt att få kontakt med.
Adam som jag pratade med var väldigt trevlig. Lung och verkade väldigt kunnig
Bra information från kundtjänst
Mycket trevligt mottagande av Adam i vårt samtal 15/4-24 , såååå hjälpsam och förstående.
Tandborsten slutade fungera, eftersom jag prenumerar på tandborsthuvud så har jag livstidsgaranti på tandborsten, så detta skulle bli intressant att se hur det fungerar. Gick väldigt smidigt, så nu hoppas jag att den nya kommer snart, tack för bra support!
Trevligt bemötande och jag fick hjälp att lösa problemet.
Är prenumerant på företagets refillpaket av tandborsthuvud. Deras kundtjänst försöker alltid att vara tillmötesgående. En annan positiv sida är deras livstidsgaranti av den produkt man prenumererar på.
Det var en trevlig flicka som heter Martina som svarade i telefon på min fråga och löste problemet .
Bra med möjligheten att bli uppringd och slippa sitta i telefonkö. Utmärkt bemötande av personalen i kundtjänst. Snabbt och smidigt att få problemet löst.. Jag behövde få en ny tandborste eftersom den är trasig efter många års användande.
Bästa eltandborste har stora problem med mina tänder pga sjukdom jag har testat andre eltandborster men opplever dentle som den bästa
Positivt trevliga kunnig personal
Toppbra support och kundhantering ! Info var bra, och omhändertagen över förväntan. Klagar däremot mycket på deras ekonomi- företag CapWay, urdålig hantering av faktura- utskick m.m. ! Tack för ordet…., / B.Lindkvist
Telefonkontakt mycket bra. Mejlledes katastrof
Positivt med en bra lösning för vår premunation. Tack för fint bemötande.
Bra bemötande Bra information vänlig
Vänligt tydligt helt nöjd mitt ärende löstes på ett ok sätt
Proffsigt bemötande kunnig personal
Mycket vänligt bemötande! Löste mitt problem snabbt👌👌
Jag hade en fråga om faktura av Dentle borsthuuvuden och fick dvar på min fråga med ett trevligt bemötande.
Produkten fungerar bra. Men förmodligen missade jag kanske att det fanns olika köp alternativ. Även utan bindningstid. Men jag har nått en bra lösning på problemet och tycker mig blivit bra behandlad.