Design & Hantverk Gotland

3.9

9 omdömen om Design & Hantverk Gotland

Eva-Britt L
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Har beställt ett visst sorts garn hos dem vid flera tillfällen. Tycker att deras hemsida är informativ. Beställningen är lätt att göra därifrån och varorna kommer som förväntat inom några dagar. Hur smidigt som helst!

Lena W
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Mycket tveksamt att bli ombedd om omdöme innan man ens fått varorna!!! Gör inte att omdömet blir bra!

Svar från Design & Hantverk Gotland

Ber om ursäkt att detta gick ut före du fått varorna levererade. Vi brukar normalt leverera varorna från oss 1-2 dagar efter beställnig, men i detta fall missade vi, tråkigt. Hoppas varorna blev till belåtenhet.

Inger H
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Lika bra denna gången som innan Snabbt och enkelt

Ava H
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Eftersom jag gillar ull, så var jag först glad över att hitta företaget på nätet och se det rika utbudet av olika ullprodukter. Det gick lätt att beställa och betala, leveransen gick snabbt o bra och inte minst ullen var vacker och fin. En nöjd kund som nu har lite att göra med att karda och spinna ! Tack hälsar Ava.

Svar från Design & Hantverk Gotland

Tack för ditt omdöme, fina ord som värmer.

Wiktor W
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Har fortfarande inte fått grejerna

Svar från Design & Hantverk Gotland

Hej! Tråkigt att det tog sådan tid, vi postade produkten dagen efter beställning 12/2, sedan har leveransen med postnord tagit 1 vecka. Tråkigt när vi inte kan påverka, men vi hoppas du blev nöjd med produkten.

Ulla S
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Lätt att beställa och snabb leverans i bra förpackning. Jag är mycket nöjd med ljusmanschetterna som passade fint i ljusstaken.

Lena L
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Mycket nöjd med Design & hantverk Gotland. Snabb leverans och fantastiskt fin fårull.

Anita W
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Lätt att beställa, snabb leverans och fina varor.

Margita K
Skrev om Design & Hantverk Gotland

Helt i enlighet med beställning. Supermän.