DigiM Redovisning

DigiM Redovisning

digim.se
  • Badge2023

Välkommen till oss på DigiM Redovisning! Vi hjälper dig och ditt företag att tjäna mer pengar. Med riktig data kan du fatta riktiga beslut, det är något vi tror på. Hos oss får du en redovisningsbyrå som kan hjälpa till med allt från rådgivning och redovisning till deklarationer, skatt eller ekonomistyrning. Vi har koll på...

44 omdömen om DigiM Redovisning

Sedan starten hos Reco 2018

Mikael A
Skrev om DigiM Redovisning

En trygghet där ödmjukhet och kunskap med snabba svar och härlig hjälp i alla väder gör att man kan fokusera på annat, vad mer behövs som företagare... Bästa !!

Andreas V
Skrev om DigiM Redovisning

Mycket god kommunikation, väldigt smidigt att använda och underlättar för mig så jag kan lägga min energi på det jag gör bäst.

Adam F
Skrev om DigiM Redovisning

Trevligt kundbemötande. Lätt att få tag på om frågor. Rekommenderar stark!

Ove E
Skrev om DigiM Redovisning

God kvalitet på redovisningen/tjänsterna. Intresserad av kund/uppdraget. Trevligt bemötande.

Skrev om DigiM Redovisning

Lätt, enkelt, tryggt. De är lösningsfokuserade och ser till vad mitt företag behöver.

Helena A
Skrev om DigiM Redovisning

Toppenservice och kompetens, profsigt bemötande och kunnig personal.

Skrev om DigiM Redovisning

DigimRedovisningAB är den bästa byrån av de 5 jag haft genom åren. Det är smidigt, digitalt och bra service.

Anders K
Skrev om DigiM Redovisning

Dom gör mitt företagande mycket enklare och bättre.

Jan A
Skrev om DigiM Redovisning

Har alltid blivit trevligt bemött, och framför allt kunnigt bemött. Har en redovisningstjänst för mitt AB. Det har alltid varit lätt att få tag på någon, och lätt att få svar. Skulle rekommendera dom till andra med glädje.

Johan G
Skrev om DigiM Redovisning

Är så imponerad av den hjälp man får av Digim. Proffsig, proaktiv och med hög kompetens. Precis den stöttningen och hjälp man vill ha. Sköta bolagets ekonomi har aldrig varit lättare, kan verkligen rekommendera deras tjänster.

Johannes M
Skrev om DigiM Redovisning

Extremt professionella, serviceinriktade, noggranna och även flexibla. Ligger i framkant med digitalisering, men utan att det blir opersonligt. Hos DigiM redovisning känner man sig både sedd och i goda och trygga händer.

Skrev om DigiM Redovisning

Alltid snabb respons och bra service

Lena R
Skrev om DigiM Redovisning

Skatteberäkning samt årsredovisning. Snabb assistans med gott bemötande.

Andreas V
Skrev om DigiM Redovisning

Jag är otroligt nöjd med mitt val att välja DigiM. Jag startade mitt bolag för 3 år sedan, skötte all daglig bokföring själv första året men köpte in bokslut. Det var väldigt lärorikt att göra det själv först för att bli lite mer insatt i hur allt fungerar, men det går åt oerhört mycket tid till pappersarbetet som jag egentligen kunde lägga på att vara ute hos kunder och jobba istället. Jag valde Digim dels på rekommendation från bekanta men framförallt för att jag ville ha en revisor som jag kan få kontakt med utan att...

Robert E
Skrev om DigiM Redovisning

Håller på att lära mig DigiM. Hittills känns allt bra, och rätt.

Glenn S
Skrev om DigiM Redovisning

Alltid trevliga och supersnabb och proffsig hjälp.

Andreas Ö
Skrev om DigiM Redovisning

En seriös redovisningsbyrå som håller en uppdaterad och är alltid tillmötesgående och hjälper till med kort varsel.

Skrev om DigiM Redovisning

Ett personligt bemötande som lyssnar på mig och mina behov. Hjälper mig att se saker på nya sätt.

Skrev om DigiM Redovisning

DigiM är superbra och stöttar när man behöver det.

Anders K
Skrev om DigiM Redovisning

Kunnig och service inriktade alltid rekommenderas varmt .

Skrev om DigiM Redovisning

Alltid trevliga och snabb service

Back N
Skrev om DigiM Redovisning

Kunniga och professionella men samtidigt hjärtliga och galet trevliga.

Marves R
Skrev om DigiM Redovisning

Bra bemötande och väldigt serviceinriktade och tålmodiga. Vi är väldigt nöjda!

Martin L
Skrev om DigiM Redovisning

Vi har alltid blivit bemötta bra å vi har fått hjälp med allt vi behövt.

Malou N
Skrev om DigiM Redovisning

De hjälper mig med allt jag behöver i form av redovisning, löner och stöd i andra ärenden.

Momodou J
Skrev om DigiM Redovisning

Positiv bemötande Vi är jätte nöjda och de har uppfyllt alla våra förväntningar. DigiM Redovisning tar hand om vår bokföring och som sagt vi är jätte nöjda med.

Kerstin T
Skrev om DigiM Redovisning

Mycket bra! Änglars tålamod och extremt proffsiga. Helt enkelt superduktiga!

Harald Z
Skrev om DigiM Redovisning

Alltid hjälpsamma mot oss bokföringsanalfabeter och ordning på både oss och våra transaktioner utan fördröjning eller strul. Personligt bemötande och en härlig ”det fixar vi” attityd. Bästa bokföringshjälp vi haft under 14 år!

Christine A
Skrev om DigiM Redovisning

Jag får hjälp med företagsekonomi Alltid snabb respons och tillmötesgående personal.

Baran S

Fantastiskt proffesionellt bemötande alltid! Dom kan sin sak 👌

Annika B
Skrev om DigiM Redovisning

Har alltid blivit jättebra bemött, trots att jag ställer samma frågor tusen gånger :) Fick rekommendation av Evelyn Carlsson, Ingarö att kontakta DigiM, och dom lever upp till förväntningarna

Skrev om DigiM Redovisning

DigM ger snabb service, svarar på alla frågor och på ett sätt så att jag förstår. De gör så att jag kan koncentrera mig på det jag gör bäst då de har överblicken på ekonomin och att allt bokförs på rätt sätt. De ger tips och råd på hur jag ska tänka och hjälper mig att nå nya mål. Tack DigM för allt stöd!

Skrev om DigiM Redovisning

DigiM klev in och hjälpte mej att reda ut efter den förra firman som skött min bokföring och det var som att börja jobba med riktiga proffs . dom finns alltid där och ställer alltid upp och ser till att alla ev.problem blir lösta

Malou N
Skrev om DigiM Redovisning

Vår redovisningabyrå är kanon. De är Pålitliga, tillmötesgående, och hjälpsamma.

Baran S
Skrev om DigiM Redovisning

Fantastiska människor som är professionella och väldigt kunniga! Känner mig mycket tryggare nu när dom sköter om bokföringen i mitt företag

Momodou J
Skrev om DigiM Redovisning

De är min redovisningskonsult och jag upplever de väldigt bra!

Philip H
Skrev om DigiM Redovisning

Service och bemötande i världsklass. Rekommenderas varmt!

Madeleine C
Skrev om DigiM Redovisning

Årsredovisning, årsbokslut och deklaration samt konsultativ. Proffsiga, hjälpsamma

Skrev om DigiM Redovisning

Jag får oftast snabb återkoppling och ett bra bemötande. Jag litar på dem.

Skrev om DigiM Redovisning

Jag bytte till DIgim pga det digitala utbudet de har. De är proffessionella och snabba. Kan varmt rekommenderas.

Johan K
Skrev om DigiM Redovisning

Jobbat med DigiM under många år och är supernöjd.

Ulf K
Skrev om DigiM Redovisning

Har all min bokföringstjänst hos Digim. Fungerar utmärkt.

Martin H
Skrev om DigiM Redovisning

Bra service, bra rådgivning och digitalt.

Johannes M
Skrev om DigiM Redovisning

Alltid hjälpsamma, kunniga och lösningsorienterade - kan varmt rekommendera DigiM redovisning till alla som behöver en pålitlig ekonomipartner.