DNB Bygg

4.4

7 omdömen om DNB Bygg

Sebastian V
Skrev om DNB Bygg

Ganska dåligt hantverk. Det är väl okej att det finns alla nivåer på hantverkare, men är man på en mycket låg nivå samtidigt som man tar samma timpris som proffsen och jobbar hälften så fort, då blir det inte bra. Reco tjatar genom mejl om min åsikt, men tyvärr kan jag inte rekommendera företaget.

Svar från DNB Bygg

Vi har gjort flera jobb åt dig under loppet av ett år, vilket innebär att vi aldrig kan vara ett företag som bedriver oprofessionellt verksamhet och dålig beteende mot sina kunder annars hade du inte anställd oss för flera olika arbeten under loppet av ett år. Varför du är missnöjd med oss är orsaken enligt följande. AUGUSTI 2013 (ca 20 arbetsdagar) Montering av Marbodal köket på Vårväderstorg som vi kom överens att jobbet kommer utföras för fastpris. Vi har gjort vårt jobb professionellt och du var mycket nöjd med vårt...

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Magnus W
Skrev om DNB Bygg

Jag tycker dnb bygg har gjort ett utmärkt arbete. Dnb har bytt ut delar av fasaden och målat huset.

Damir K
Skrev om DNB Bygg

Allt är perfekt Tack Damir brå Jobbat .

Svar från DNB Bygg

Tack för uppdraget Damir, Jag hoppas att ni kommer trivas bra i en helt renoverade lägenhet.

Leif N
Skrev om DNB Bygg

Det var lätt att att komma fram på telefon och beställa sin vara Bemöttes på ett trevligt sätt och fick rätt vara hemskickat. Har inte kopplat kranen i badrummet än så jag kan inte bedöma kvalitén på produkten men den är snygg att titta på Köpte en av Oras produkter

Emir S
Skrev om DNB Bygg

Väldigt proffsigt genomfört, dem håll vad dem lovade och gjorde till och med mer än vi kom överens om i början

Svar från DNB Bygg

Tack Emir för rekommendation och en fint kommentar.

Jacob B
Skrev om DNB Bygg

Gjorde ett bra jobb. Svarade lite långsamt på mail dock

DNB Bygg & F gillar detta
Svar från DNB Bygg

Jag tackar för din förtroende och att du valt oss för att utföra arbetet på din stege , tack också till din positiva kommentar (omdöme). När det gäller svaret på din e-mail så håller jag med att vi var lite sena men anledningen är att jag skickade ett erbjudande den 2015/05/02 och fick det första svaret från dig 2015/06/26 och sedan väntade jag ytterligare en månad att du ska skicka mig information som behövdes för att kunna göra den riktiga offerten som du skulle kunna acceptera. Jag hoppas att du håller med angående...

Thomas P
Skrev om DNB Bygg

Trevlig personal som håller vad dom lovar..

DNB Bygg & F gillar detta
Svar från DNB Bygg

Tack för ditt förtroende och samarbete som varar ett par år sedan, det är mycket lätt att hålla sitt löfte när man har en kund som dig. Tack!!!