Doowin Västerås

Doowin Västerås

En del av doowin doowin.se
  • BadgeFourYears

Doowin har ett stort visningsutbud av dörrar och fönster! Med vårt breda sortiment kan vi ge dig marknadens mest prisvärda lösningar, oavsett om du bor i ett modernt funkishus eller en klassisk sekelskiftesvilla. Hos doowin får du alltid ett fast pris, monterat & klart. Våra certifierade montörer sköter både leverans, montering...

82 omdömen om Doowin Västerås

Sedan starten hos Reco 2021

Leif L
Skrev om Doowin Västerås

Proffsiga och trevliga montörer. jobbade snabbt och effektivt rekommenderar verkligen Doowin västerås.

Anna S
Skrev om Doowin Västerås

Blev snabbt uppringd efter jag skrivit till dom att jag ville ha ett besök för kostnadsförslag ! Fick en offert sen ville vi komplettera med persienn , fick då förslag att besöka butiken på hälla ! Fick jättebra hjälp och välja som passade oss bäst ! Vi är jättenöjda med våra nya fönster o hel glasad altandörr 👍 dom täckte och städade så fint efteråt ! Jättetrevliga killar och vi är så nöjda , allt flöt på bra ! Kan varmt rekommendera Vidare ! Ett extra tips för att höja ännu mera , få fönstren tvättade 🥰

Kim A
Skrev om Doowin Västerås

Vi bytte ytterdörr och balkongdörr. Vi är supernöjda. Trevliga och proffsiga killar! Vi skulle starkt rekommendera Doowin till alla.

Patrik E
Skrev om Doowin Västerås

Anlitade Doowin för fönster och dörrbyte. Trevliga och professionella från första besök till avslut. Hela bytet gick mycket smidigt och enligt tidplan. Rekommenderas! /Patrik

Morgan B
Skrev om Doowin Västerås

Trevligt bemötande! Bra framförhållning! Perfekt hantverk! - vid byte av altandörr.

Daniel N
Skrev om Doowin Västerås

Kanonföretag. Allt från första kontakt till den löpande. Montörerna var extremt skickliga.

Martin F
Skrev om Doowin Västerås

Mycket trevliga och duktiga yrkesmän 👍

Eva J
Skrev om Doowin Västerås

Bra utfört arbete, duktiga o trevliga pojkar.

Ali Z
Skrev om Doowin Västerås

Jag har begärt offert tre gånger från två olika säljare. Första kontakten var den 6:e oktober. Det är absurt att en kund måste be om prisförslag/offert tre gånger från två olika säljare. Det här visar på oseriöst företagande.

Lars Ö
Skrev om Doowin Västerås

Jätte trevliga killar.Dem gjorde ett kanon jobb de va snabba och nogranna .Vi är jättenöjda.

Lennart N
Skrev om Doowin Västerås

Det gick snabbt och snyggt. La ut mattor att gå på och städade undan varefter. Personalen var trevlig. Vi har inget att klaga på När fakturan kom så var det inga otrevliga överaskingar. Vi kan verkligen rekommendera Doowin Lennart och June

Jan J
Skrev om Doowin Västerås

helt ok bra och snabbt jobbat med att få dit nya fina ytterdörren

Stefan F
Skrev om Doowin Västerås

Nya fönster på precis det sättet det ska vara, bra offert, bra och trevliga montörer och sen är allt fixat helt enligt vad vi beställt och förväntat. Tack

Gunnar K
Skrev om Doowin Västerås

1. Vi har blivit väl bemött av företaget under hela processen från första kontakt till och med genomförandet. Det har verkligen varit en process eftersom det tog tid att komma fram till det slutgiltiga beslutet. Vi har ställt frågor och fått bra och relevanta svar. 2. Vi hade höga förväntningar på företaget och de levde upp till det i alla avseenden. Genomförandet skedde koncentrerat men anpassades hela tiden till våra önskemål, eftersom jag samtidigt med att fönsterbytet genomfördes arbetade jag hemifrån på distans med...

Mikael A
Skrev om Doowin Västerås

Väldigt duktiga och trevliga killar som monterade dörren.

Jonas S
Skrev om Doowin Västerås

Tre duktiga snickare bytte (nästan) alla fönster i vår villa. De arbetade snabbt, effektivt, noggrannt och professionelt. Vi är mycket nöjda med resultatet. Det gick mycket smidigare än vi föreställt oss. Dessutom var de trevliga.

Jacob R
Skrev om Doowin Västerås

Beröm från första besök till slutstädning. Kommer i tid, berättar vad som skall hända och i vilken ordning. Har egna mattor och dammsugare med sig och gör rent efter sig varje dag. Arbetar effektivt hela tiden och förstår att man vistas i en annan familjs hem. Vi kan rekommendera grabbarna på Doowin Västerås varje dag i veckan. Så här skall hantverkare vara och agera! 5 plus!

Gunilla A
Skrev om Doowin Västerås

Professionellt bemötande, pålitlighet med tid, fint utfört arbete, lämnade snyggt efter sig. Jag är mkt nöjd. :)

Gunilla F
Skrev om Doowin Västerås

Vi är väldigt nöjda med allt från offert till färdigt jobb, som var fönsterbyte. Allt gick smidigt, och snabbt. Mycket trevliga killar som gjorde jobbet. De lämnade inte heller innan det var städat och snyggt. Rekommenderas. //Gunilla o Ubbe

Mikael H
Skrev om Doowin Västerås

Bra service Jobbet blev gjort snabbt och på utsatt tid Flexibla och tillmötesgående

Per A

Bra …………………………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andreas S
Skrev om Doowin Västerås

Doowin Västerås kan varmt rekommenderas. Proffsiga och snabba med ett utmärkt resultat. Väldigt flexibla, informativa och tillmötesgående. Dessutom väldigt trevliga killar.

Rickard H
Skrev om Doowin Västerås

Mycket bra. Hjälpsamma och lösningsorienterade fick hjälp med alla mina funderingar och pris alternativ på allt. Elitfönster har sänkt min inomhus temperatur på sommaren med minst 5grader och dessutom så är inte huset lika lyhört längre. Väntar med spänning på hur temperaturen kommer att vara under vintern. Grabbarna som monterat fönsterna är snabba och professionella resultatet blev kanon bra, jag är helnöjd. Mvh Rickard Holmberg

Magnus L

Trevligt bemötande Snabbt o bra utfört Jättenöjda

Sten H
Skrev om Doowin Västerås

Trevlig personal,, arbetet väl utfört inom angiven tid, Doowin levde helt upp till våra förväntningar. Hjälpte till med en reklamation av ett trasigt fönster på ett bra sätt.

Anders W
Skrev om Doowin Västerås

Professionellt utfört jobb från offert till utfört arbete. Mycket noggranna i arbetet runt fönstren. Rekommenderar Doowin Västerås starkt.

Daniel S
Skrev om Doowin Västerås

Smidigt, proffsigt och trevligt bemötande kan verkligen rekommendera.

Eric O
Skrev om Doowin Västerås

Bra planering och kontakt innan arbetet startade. Väldigt bra genomförande av arbetet. Inget strul eller förseningar. Kan varmt rekommendera denna firma i samband med fönsterbyte.

Simon Peter C
Skrev om Doowin Västerås

Eddie och Robin gjorde ett riktigt bra jobb med att byta vårt takfönster och altandörr. Snabba, trevliga, håller tiden och professionella. Rekommenderas!

Robin G
Skrev om Doowin Västerås

Vi är väldigt glada över att vi valde Doowin Västerås för vårt fönsterbyte. Vi hade ett relativt stort projekt som skulle genomföras med mycket att tänka på. Vi möttes av lyhördhet, proffessionalitet och lugn från första kontakt till slutleverans. Vi rekommenderar varmt att arbeta med Doowin Västerås!!

Urs H
Skrev om Doowin Västerås

Tillmötesgående och intresserad att lösa uppgiften. Snabb och och detaljerad offert. Bra utförd arbete.

Mikael B
Skrev om Doowin Västerås

Jag anlitade Doowin för att byta ut alla fönster, 2 altandörrar samt en ytterdörr. Grabbarna som var här gjorde ett jättebra jobb. Allt enligt tidsplan. Har ingenting att klaga på. Dessutom var dom väldigt trevliga. Kommer att anlita Doowin flera gånger.

Ingemar H
Skrev om Doowin Västerås

Trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb. Dom var även lyhörda för mina önskemål angående val av fönstersmyg och lister. Gjorde jobbet klart inom utsatt tid och städade upp snyggt efter sig - trots snö och regnväder.

Gustav J
Skrev om Doowin Västerås

Snabbt och snyggt montage, nöjd med resultatet

Marcus E
Skrev om Doowin Västerås

Smidig affär hela vägen från offert till färdigt resultat. Kan varmt rekommendera!

Lasse S
Skrev om Doowin Västerås

Hej ! Jag heter Lasse och är kund hos doowin Västerås. Jag köpte elitfönster åtta stycken och en entrédörr av märket diplomat. Jag har varit väldigt nöjd med både material samt alla inblandade från doowin. Väldigt bra bemötande, förtroendeingivande och väldigt proffsiga. Leverans och montage enligt utlovad tidsplan. Kan varmt rekommendera doowin. Lasse Frösåker Västerås

Mats B
Skrev om Doowin Västerås

Bra. Vi köpte nya fönster. Vi tyckte att dom levde upp till våra förväntningar. trevliga montörer.

Roland E
Skrev om Doowin Västerås

Jättebra och trevligt bemötande. Vi hade höga förväntningar och hoppades på att få både nya fönster och ny ytterpanel monterade på ett bra sätt Vi är helnöjda med jobbet som gjordes. Vi köpte 4 nya fönster samt balkongdörr Dessutom böt dem ytterpanel på baksidan av vårat radhus. Grymt bra jobb Mvh Rolle

Britt N
Skrev om Doowin Västerås

Trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete (ny ytterdörr) på alla sätt o vis. 100% nöjd!

Christoffer N
Skrev om Doowin Västerås

Vi är jättenöjda med Doowin från första besöket tills arbetet var klart. Otroligt proffsiga killar som kom när de lovat och städade efter sig. Resultatet blev perfekt!

Jan Å
Skrev om Doowin Västerås

Ett bra bemötande och bra arbete.

Paula S
Skrev om Doowin Västerås

Så bra killar och trevliga och jätte fint jobb! Bra och plocka undan efter sig och städa. Vi är supernöjda 👍🏻👍🏻🤩🤩🤩🤩 nu är det kul att tvätta fönster igen! Vi anlitar er säkert igen.

David E
Skrev om Doowin Västerås

Vi bytte samtliga dörrar och fönster och vi är väldigt nöjda med både resultat och bemötande. Vi kan varmt rekommendera Doowin's tjänster.

Per L
Skrev om Doowin Västerås

Grabbarna på Doowin gjorde ett kanonbra jobb hemma hos oss när vi bytte våra fönster. Mycket trevliga och proffsiga!

Ragnvald D
Skrev om Doowin Västerås

Mycket fin kontakt med företaget och ett bra arbeta utfört. Vi köpte takfönster med mörkläggningsgardin och är nöjda. Tack!

Hamid F
Skrev om Doowin Västerås

Ett utmärkt arbete på ett professionellt sätt gjordes av killarna på Doowin i Västerås när vi anlita firman för att byta våra fönster. Vi kan rekommendera Doowin.

Åsa T
Skrev om Doowin Västerås

Jätte trevligt bemötande. Super trevliga och kunniga killar!

Gudrun O
Skrev om Doowin Västerås

Ett fint bemötande. Snabba affärer. Rimliga priser, jämförelsevis. Har gett bra recensioner till grannarna. Kan verkligen rekommenderat företaget. Köksfönster och badrumsfönster. Mvh

Anna H
Skrev om Doowin Västerås

Proffsigt byte av två takfönster. Snygg finish och bortforsling av allt skräp.

Göran P
Skrev om Doowin Västerås

Bra bemötande på offertstadiet. Befintlig dörrinstallation var lite knepig med lister, men snickarna gjorde en bra lösning. Snabbt och smidigt arbete på avtalad tid. Snygga altandörrar från Elitfönster. Välj dörrar med aluminiumbeklädnad på utsidan för underhållsfritt utförande.