Drömbalkong AB

Drömbalkong AB

www.drömbalkong.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Drömbalkong Sverige AB! Låt din dröm bli sann och bygg en balkong. Vi skräddarsyr balkonglösningar för såväl privatpersoner som bostadsrättsföreningar och företag. Tjänster vi erbjuder: Kattsäkrad balkong, altan, spaljéer, odlingslådor, katt-trappor, trall och mycket mer. Hör av dig till oss om du vill att...

25 omdömen om Drömbalkong AB

Erik L
Skrev om Drömbalkong AB

Bra, rak och enkel kontakt. Lösningsfokuserat efter kunds önskemål. Vi är jättenöjda med slutresultatet.

Anna F
Skrev om Drömbalkong AB

Superproffsigt och trevligt företag. De gjorde smarta och snygga lösningar (kattsäkrade bla) på en balkong och en fransk balkong. Jag kan varmt rekommendera Drömbalkong.

Christos C
Skrev om Drömbalkong AB

Jag skulle vilja tacka Drömbalkong AB för deras fantastiska arbete med att bygga kattnätet i min balkong. Resultatet är helt perfekt och jag känner mig nu trygg med att min katt kan njuta av frisk luft utan att riskera att falla ner. Kundservicen var också enastående, och jag uppskattar verkligen det engagemang och den professionalism som företaget visade under hela processen. Jag rekommenderar varmt Drömbalkong AB till alla som letar efter pålitliga experter inom balkongskydd. Tack igen för att ni har förvandlat min balkong till en säker och lycklig plats för både mig och min katt!

Svar från Drömbalkong AB

Vi vill tacka dig! Tusen tack för det fina omdömet och hoppas du och katten har det bra nu på balkongen.

Sirrka V
Skrev om Drömbalkong AB

Mycket fint arbete och trevliga personer. Rekommenderar!

Svar från Drömbalkong AB

Vad roligt att du är nöjd. Tack ska du ha Sirrka!

Christina H
Skrev om Drömbalkong AB

Drömbalkong har kattsäkrat/ nätat in min balkong. Är 100 % nöjd med jobbet och deras bemötande. Snabb återkoppling när jag mejlat frågor. Väldigt fint utfört jobb. Rimligt pris. Trevliga snickare. Finns bara positivt att säga. Rekommenderas!

Erika S
Skrev om Drömbalkong AB

Superprofssiga! Trevligt bemötande med ett väl utfört arbete på min balkong (kattsäkrat med nät) Informativa inför arbete och inga konstigheter. Jag har känt mig trygg på alla punkter med att ha anlitat Drömbalkong. Rekommenderas starkt!

Svar från Drömbalkong AB

Tusen tack Erika för det jättefina omdömet och att vi fick äran att hjälpa dig!

Anna j
Skrev om Drömbalkong AB

Vi fick fantastiskt hjälp med att kattsäkra vår balkong. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Kan starkt rekommenderas!

Svar från Drömbalkong AB

Vad kul att ni är nöjda, tack ska du ha!

Madeleine S
Skrev om Drömbalkong AB

Bra dialog och mycket proffsigt utförande. Rekommenderas varmt!

ANN-CHARLOTTE M
Skrev om Drömbalkong AB

Kattsäkrade min balkong. Snabb respons, tydlig kommunikation och fint hantverk!

Anita T
Skrev om Drömbalkong AB

Supertrevlig och duktiga på sitt jobb. Resultatet blev bättre än förväntat.

Marianne H
Skrev om Drömbalkong AB

Helt fantastiskt företag - jag anlitade dem för att få trägolv och en kattnät på min balkong, och är väldigt nöjd med resultatet och hela processen. De är professionella och trevliga i bemötande, bra dialog under hela processen, och jobbet blev faktiskt ännu bättre än jag hade tänkt mig. Jag hade även några speciella önskemål och fick bra rådgivning kring uppsättningen av dessa - och slutresultatet är perfekt. Kan inte vara nöjdare.

EMELIE W
Skrev om Drömbalkong AB

Så enkla att ha att göra med under hela projektets gång och slutresultatet blev över all förväntan. Så nöjd med drömbalkong!

Karen F
Skrev om Drömbalkong AB

Very happy with the service. My balcony looks great. They have a good communication and they are very friendly.

Tova S
Skrev om Drömbalkong AB

Drömbalkong AB lyckades på bästa sätt uppfylla mina förväntningar av mitt önskemål, och dessutom mycket trevliga med bra idéer och lösningar. Jag och katten är väldigt nöjda med innätningen på våran balkong 😃👍

Jonathan B
Skrev om Drömbalkong AB

Jättebra från första kontakt till slutresultat. Väldigt enkelt att ha kommunikation med och gick snabbt att få frågor lösta. Sen blev själva balkongen också väldigt fin.

Sara H
Skrev om Drömbalkong AB

Företaget levererade över mina förväntningar, särskilt som jag gjorde en specialbeställning. De kom med förlag på lösningar och utförde arbetet snabbt och professionellt. Dessutom ett mycket trevligt bemötande och lätta att kommunicera med.

Carina K
Skrev om Drömbalkong AB

Trevligt bemötande från första kontakt till avslutat projekt. Supernöjd med resultatet. Rekommenderas!

Monica Eva H
Skrev om Drömbalkong AB

Jag blev jättenöjd med balkongen, lagt trall samt nätat in. Mycket fint och proffsigt gjort.

Jessica H
Skrev om Drömbalkong AB

Riktigt proffsiga killar som gjorde ett fantastiskt jobb

Annika E
Skrev om Drömbalkong AB

Väldigt nöjd med snygg trall och innätning av min balkong. Trevligt, snabbt och smidigt!

Mikaela F
Skrev om Drömbalkong AB

Är såå nöjd med utfört arbete! 😍 Var snabbt och smidigt från offert till faktura. Pålitliga killar som kan sin grej! Kan varmt rekommenderas! ⭐️

Andreas H
Skrev om Drömbalkong AB

Snabbt och smidigt, rekomenderas varmt.

Zuzanna S
Skrev om Drömbalkong AB

Jag är mycket nöjd med Micke och Uffe från Drömbalkong och deras arbete. De har byggt en altan med komplicerade kurvor runt berget och pergolan och en helväggsbokhylla. De är väldigt snälla och professionella. Jag kan rekommendera Drömbalkong till alla.

Sako H
Skrev om Drömbalkong AB

I don’t have enough space to write how happy we were with their work. We have hired this company twice and both of the time we were very very happy, one of the work was quite complicated but they can up with the perfect solution and the result was stunning. Trustworthy and professional company, highly recommended.

Annette J
Skrev om Drömbalkong AB

Kom med bra idéer på mina önskemål och genomförde detta ganska omgående. Snabba killar!