Effektrum AB

Effektrum AB

Ring 08-38 84 01 www.effektrum.com

Välkommen till Effektrum AB! För oss står alltid kvalitet i första rummet. Vi är ett pålitligt och professionellt byggföretag som har vårt säte i Nynäshamn men kan hjälpa dig med byggprojekt i hela Stockholms län. Vi arbetar ständigt för att bygga en hållbar framtid. Våra tjänster: Snickeriarbeten, takinstallationer, fasad,...

31 omdömen om Effektrum AB

Habib U
Skrev om Effektrum AB

*Väldigt professionellt bemötande och stor kreativitet i problemlösning. Inga problem förblir olösta med effektrum. *Förväntningarna vi hade i början var ett hög servicenivå då uppdraget innebar mycket kontakt med hyresgäster vilket effektrum skötte exemplariskt. *I cirka ett års tid så har effektrum varit behjälpliga med att bygga en större förskola avsluta övriga entreprenaden samt arbete med eftermarknad med stora utmaningar. Tack vara Effektrum så har vi kunnat stänga ner alla dessa arbeten med utmärkt resultat....

Svar från Effektrum AB

Tusen tack Habib! Så roligt att höra från dig! Vi är mycket glada över vårt samarbete och vi ser fram emot nya projekt med er!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Daniel R
Skrev om Effektrum AB

Seriösa, håller alltid vad det lovar. Bra hantverkare och bra människor som jobbar på kontoret.

Svar från Effektrum AB

Tack Daniel! Vi är tacksamma för dessa fina ord!

Linnea R
Skrev om Effektrum AB

Vi har anlitat Effektrum AB för att måla vårt hus: hela fasad, fönster samt garage. Mycket trevliga hantverkare, arbetsledare, kan verkligen rekommendera.

Svar från Effektrum AB

Tack för ett trevligt samarbete. Vi hoppas att du och din familj kommer att njuta av husets nya utseende, det ser riktigt fint och fräscht ut nu!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Josefine B Josefine B
Aleksandr N
Skrev om Effektrum AB

Very friendly staff, extremely helpful administr2ators. Quick to respond, detailed explanations, affordable prices. This company doesn't just live up expectations, they are full of enthusiasm, creativity and improvisation. Quality of renovation and building services that they provide is exceptional, fast and make you want to come back to them again. Definitely recommend to anyone who is planning to build, repair or renovate anything.

Svar från Effektrum AB

Hi, Alexandr, thank you for such a lovely and enthusiastic review! We noticed that process and results depends on both parties (client and craftsmen). So thank you for the good communication and collaboration, it was pleasure!

Zita L
Skrev om Effektrum AB

Superduktiga hantverkare, pålitliga och proffsiga. De har utfört sitt arbete med ett kvalitetstänkande från offert till färdigställd entreprenad. Rekommenderar starkt!

Svar från Effektrum AB

Tack för fina ord och samarbetet, Zita!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Ida M
Skrev om Effektrum AB

Det här blev vårt 2:a jobb där vi anlitade Effektrum. (För tidigare omdöme,se nedan lämnat 2021-10-24) Den här gången gällde det en renovering av träfasaden på vårt hus. Även denna gång är vi väldigt nöjda. Jobbet blev nogrannt och professionellt utfört. Kommunikation har varit bra under tiden, och inga överaskningar har inträffat kostnadsmässigt heller. Rekommenderar varmt och kommer själva att anlita dem igen vid framtida arbeten!

Svar från Effektrum AB

Hej Ida, Tack så jättemycket för fina ord! Återkommande kunder är enorm utvärdering och tecken på förtroende!

Igor L
Skrev om Effektrum AB

Great communication to plan and execute a bathroom renovation. Got the expected result. Everything was done with high quality.

Svar från Effektrum AB

Igor, thank you for the excellent evaluation! I hope you will be enjoying your new bathroom for many years! Thank you for fast, smooth and constructive communication it was absolute pleasure to work with you as a client!

Gunilla V
Skrev om Effektrum AB

Ett förstklassigt bemötande. Först var det ett hembesök där de verkligen hade tid att svara på våra frågor och berätta hur jobbet skulle gå till. Vi kände oss mycket trygga efter det besöket. Särskilt viktigt för oss pensionärer. Kundtjänsten är fantastisk, snabb proffsig o trevlig. Själva jobbet utfördes perfekt enligt planeringen. Städningen efter att jobbet slutförts (takarbete) var absolut prickfri. Våra varmaste rekommendationer.

Svar från Effektrum AB

Gunilla, vi vill tacka dig, att vi fick möjligheten att hjälpa dig med taket! Det var verkligen ett bra samarbete! Tack för tydlig kommunikation, trevligt bemötande och ett fint omdöme! Du är varmt välkommen att kontakta oss i framtiden om du behöver hjälp med renovering, till- eller ombyggnation :)

Peter M
Skrev om Effektrum AB

Allmänt omdöme Trevligt bemötande. Korrekt information vid genomgång av vilka åtgärder efter besiktning som skulle slutföras. Vi upplevde att kompetens och erfarenhet var bra.

Tack Peter för omdömen!

Åke F
Skrev om Effektrum AB

Rick hjälp av Effektrum med kort varsel. Problemet med elen löstes snabbt av Alex. Så nöjd!

Svar från Effektrum AB

Tack  Åke för fina omdömen! Det var riktigt trevligt att hjälpa dig!

Sofia J
Skrev om Effektrum AB

Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Kom redan dagen efter och fixade allting som vi behövde hjälp med. Rekommenderas!!

Tack Sofia!

Kristofer David Rikard S

Vi behövde lägga om ett mindre tak. Väldigt bra bemötande och väl utfört jobb!

Svar från Effektrum AB

Tack Kristofer, det var väldigt trevligt och smidigt att jobba med dig!!!

Ingvar J
Skrev om Effektrum AB

De renoverade vårt kök och bytte golvet i hela lägenhet. Trevlig bemötande, tydligt kommunikation, offert och proffsiga snickare. 👍

Svar från Effektrum AB

Tack Ingvar, för fina omdömen! Det var riktigt trevligt att jobba med dig!

A.maria L
Skrev om Effektrum AB

Jag anlitade Effektrum AB för en totalrenovering av mitt kök. Jobbet utfördes snabbt, enligt mina önskemål och utan bekymmer. Teamet var proffsiga, trevliga och resultatet är ett riktigt fint kök! Jag rekommenderar de!

Svar från Effektrum AB

Tack Ann-Maria för omdömen! Det var roligt och intressant att jobba med dig. Vi är glada och stolta att vi kunde bidra till ditt köksprojekt!

Joy L
Skrev om Effektrum AB

We hired Effektrum AB for kitchen renovation in our newly bought apartament. We felt very safe with company from the begining to the end. Communication was clear and profesionall. After first visit we got competetive offer after which decided to choose them for this work. We love our new kitechn, everything was done and adapted to our wishes, guys at place were very profesional and it felt that they really knows what they do. We strongly recomment Effektrum for kitchen renovations. We definitely choose them again in future.

Svar från Effektrum AB

Hi Joy, thank you for beautiful review. We enjoyed working with you and your kitchen looks really amazing! This is great example of collaboration! Have a lot of fun in your new home!

Eric T
Skrev om Effektrum AB

Effektrum byggde ett insynsskydd runt vår terrass. Byggledning och snickare var vänliga och professionella, kom i tid och följde byggplanen. Företaget gav ett rimligt prisförslag som de levde upp till. Jag kan således rekommendera Effektrum.

Svar från Effektrum AB

Hej Eric, tack så mycket för omdömet! Det var ett stort nöja att hjälpa dig med byggnation av insynskydd! Hoppas att du kommer att trivas med det!

Kaan M
Skrev om Effektrum AB

Vi anlitade Effektrum för ett arbete med att byta/montera innerdörrar i ett gammalt hus. På alla punkter höll de högsta kvalitet på: -Kommunikationen innan, planering osv. -Punktlighet -Man höll sig omkring offertbeloppet -Toppenkvalitet på själva det utförda arbetet också. Detta företag är nu vårt försthandsval i framtiden för liknande arbeten!

Svar från Effektrum AB

Hej Kaan, tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi strävar alltid efter det bästa och det är så trevligt att höra från våra kunder att de uppskattar det! Men i varje projekt arbetar vi tillsammans med kunden, så vi är också tacksamma för dig för god, tydlig kommunikation och trevlig bemötande! Ser fram emot vårt framtida samarbete, minst ett som vi redan har planerat in! Mvh, Effektrum AB team

Markus S
Skrev om Effektrum AB

Gjorde det de kulle på ett bra sätt. Trevliga och glada.

Svar från Effektrum AB

Hej Marcus, tack för omdömen! Vi är glada att vi fick hjälpa dig!

Rune N
Skrev om Effektrum AB

Snabbt bra bemotande. Korrekt lättläst offert som höll hela vägen. Hantverkarformulärer kändes tryggt. Som kronan på verket ett bra utfört jobb.

Svar från Effektrum AB

Hej Rune, Tack för ditt omdöme!

Maud A
Skrev om Effektrum AB

Vi har använt oss av effektrum för byte av parkettgolv efter vattenskada. Mycket nöjd med utfört arbete och kommer att anlita igen vid behov. Supertrevlig personal och ett stort tack till Ruta för trevliga mail konversationer där inga frågor varit dumma.

Thomas L
Skrev om Effektrum AB

Bra tydligt arbetsledning som alltid har bra kommunikation med beställaren. Utförandemässigt blev jag väldigt nöjd.

David S
Skrev om Effektrum AB

Utmärkt upplevelse från bemötande till utförande! Rekommenderas starkt!

Lena G
Skrev om Effektrum AB

Jag har fått hjälp med montering av möbler, som har utförts med stor belåtenhet och med mycket trevligt bemötande. Kan rekommendera Effektrum AB till andra.

David C
Skrev om Effektrum AB

Trevliga, höll vad de lovade både vad gällde tid, pris och leverans. Extra plus att ansvarig kom ut och besiktigade resultatet och fixade till det sista.

Sara S
Skrev om Effektrum AB

Effektrum hjälpte oss att renovera vårt kök med väldigt kort varsel. Trevligt bemötande och tillmötesgående.

Svar från Effektrum AB

Tack Sara att vi fick hjälpa Er med renoveringen. Hoppas att Ni trivs i erat nyrenoverad kök! Önskar Er en mysig höst!

Anki U
Skrev om Effektrum AB

Effektrum monterade en friggebod, gjöt betongplintar och la takpapp. Jag har under hela processen blivit väl bemött och fått snabb respons vid frågor. Upplever att de hantverkare som genomförde arbetet var mycket yrkeskunniga och arbetsledningen följde kontinuerligt upp arbetet. Företaget infriade mina förväntningar och arbetade snabbt och effektivt.

Svar från Effektrum AB

Så roligt att höra att vi infriade dina förväntningar! Stort tack för fin bemötande varje morgon våra hantverkare fick! Önskar dig en riktigt mysig höst, och hoppas att du får tillbringa så mycket så möjligt av hösten på ditt underbara ställe i Muskö!

Peter B
Skrev om Effektrum AB

Arbetet var mycket bra utfört, önskar att man kunde hålla tidplanen lite bättre.

Svar från Effektrum AB

Så roligt att ni blev nöjda med utförandet. Vi håller med, tidsplanen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Önskar en riktigt mysig höst i ert nya fina hem!

Cajsa B
Skrev om Effektrum AB

De var kanonbra att jobba med, de fick till min vision och gjorde en del mer avancerade boaseringar och trappräcke :D

Svar från Effektrum AB

Tack Cajsa att vi fick äran att utföra dessa jobb! Hoppas att ni trivs i nya huset!

Robert G
Skrev om Effektrum AB

Mycket kompetenta och noggranna! Jag är själv väldigt kräsen när det gäller detaljer och allt utfördes perfekt samt utan krångel. Även snyggt städat efter varje dag. Man får verkligen vad man betalar för. Helt enkelt kvalité rakt igenom.

Svar från Effektrum AB

Tack Robert för en så fin omdöme! Än en gång TACK för förtroendet och era ärliga synpunkter. Har varit ett stort nöje att vara med i erat renoveringsprojekt. Ser fram emot att få se Erat nya projekt framöver!

Mia V
Skrev om Effektrum AB

Effektrum panelade vårat hus utvändigt. Väldigt bra kommunikation från början till slut, dem var mycket lyhörda med våra önskemål! Och resultatet över förväntan. Vi är så nöjda och rekommenderar dem varmt!

Svar från Effektrum AB

Tack Mia att vi fick chansen, förtroende och en så fin omdöme!

Milda G
Skrev om Effektrum AB

Professionella och skickliga hantverkare. Alla jobb som vi har fått utförda är vi väldigt nöjda med och har blivit klara i bestämd tid. I övrigt en lyhörd och ansvarsfull ledning. Rekommenderas varmt till alla!

Svar från Effektrum AB

Stort tack Milda att vi fick möjligheten att hjälpa er med renoveringen! Härligt att ni blev nöjda med resultatet!