Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

• Badge2023
4.1

Välkommen till Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping! Vi är en professionell städfirma som levererar lösningar för företag och hem som är hållbara, miljövänliga och effektiva. Vi är auktoriserade av Almega och är certifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001. Våra tjänster inkluderar städning och golvvård, fönsterputsning,...

14 omdömen om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Henrik A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Beställde flyttstädning av min villa och både jag och den nya ägaren är mycket nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera detta företag i djungeln av olika städföretag.

Thomas H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Bra bemött. Alltid info om det är avvikelse på tid. Glada och pigg personal som kommer hit.

Elin B
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Vi är supernöjda kunder. När städledaren byttes it försämrades också möjligheterna till att få besked om ändrad städtid. Det kom med mycket kort varsel .

Svar från Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Tack för feedback! Vi ska försöka bättra oss vad gäller besked om ändrad städtid! 🙏

Gunnel B
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Tjänstvillighet, flexitet,kanåta sig extra uppgifter, Städning ett plan var tredje vecka

Gabriella G
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Städning varannan vecka och fönsterputs två till tre ggr per år. Rent och fint. Önskar att jag får städning vid samma tid varje gång. Uppskattar att ni inte använder starka kemikalier vid städning.

Sandra W
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Vi beställde städning. Trevligt och glatt bemötande och resultatet blev rent och fint

Kalle L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Flexibelt och bra, lätt att komma i kontakt med men inte alltid så väl utfört arbete. Slarviga helt enkelt.

Lisa S

Bra kommunikation Trevlig personal

Katja L

Proffesionellt. Suveräna städtjejer Bra kommunikation

Monica H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Ett utmärkt bemötande. Ett fint bemötande även när vi påpekar brister och att företaget rättar till. Vi ser det som en förmån att få samma personer som kommer till oss. Vi har varit kunder sedan Husro startade o följt utvecklingen. Vi känner att vi får den respekt som kund som vi förväntar. När det gäller fönsterputs finns utvecklingspotential. I höstas uteblev det helt och förra hösten uteblev den pga att man gått till fel adress.

Linda B
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Städning varannan vecka. Upplever allt som bra och bra bemötande. Lite stela med att allt som ska göras ska stå på en lista. Det görs liksom inte det där lilla extra.

Magnus J

Bra Alla Käde att jag behövde hjäp Med städ

Britta E
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Trevligt bemötande och noggranna. Flexibla. Har en basstädning på 2.5 h.

Svante N
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Jönköping

Från början var vi väldigt nöjda. Med tiden har det blivit lite sämre. Som tur är har vi vår favoritstället varje gång. Men hon har olika med dig varje gång. Lossnat flagor från tv bänk. Inte deras fel. Men man hade kanske önskat att de berättat. Förstår att det är svårt att komma exakt samma tid varje gång. Men det är svårt att veta när man är hemma o väntar.