ELEX Stockholm

ELEX Stockholm

www.elexstockholm.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Elex Stockholm! Elex Stockholm är främst verksamma inom el-, bygg- och solcellsbranschen och åtar oss allt från mindre installationer och reparationer till stora komplexa entreprenaduppdrag. Vi arbetar mycket med energibesparing och effektivisering, och lägger alltid stor vikt vid hur kunden ska få en skräddarsydd...

102 omdömen om ELEX Stockholm

Sedan starten hos Reco 2021

Stefan E
Skrev om ELEX Stockholm

Pålitligt! Inga som helst problem!

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för fint omdöme och smidigt samarbete!

Olle N
Skrev om ELEX Stockholm

Superbra. Har anlitat elex flertalet gånger de senaste åren och de levererar alltid. Resonabla, ärliga och noggranna. Självklara valet när jag behöver hjälp med elarbeten. /Olle Nyberg

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för fint omdöme! Vi kan bara säga detsamma om er. Supersmidigt och bra samarbete!

Jakob T
Skrev om ELEX Stockholm

Proffesionella och trevliga. Skulle rekommendera till andra.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för att du valde oss för installation av ny elmätare och byte av strömbrytare. Stort tack för fint omdöme och smidigt arbete!

Jens Allan S
Skrev om ELEX Stockholm

Kunniga, serviceinriktade och lätta att ha att göra med. Rekommenderas

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme och för att vi fick hjälpa dig med din laddboxinstallation! Det är bara återkomma ifall du behöver hjälp med något mer.

Daniel  Ö

Riktigt grymma elektriker , rekommenderas varmt . Mvh Danne

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme och varma rekommendationer! :)

Lars-Bertil H
Skrev om ELEX Stockholm

Utmärkt arbete o snabbt, inga klagomål väntar bara på faktura.

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd med vår hjälp! Tack för att du valde oss. Det är bara att återkomma om du behöver hjälp med något mer. Fakturan kommer inom kort :)

Gustav F
Skrev om ELEX Stockholm

Superproffs rakt igenom, har haft ELEX som elektriker i 6 år, kommer alltid vända mig till ELEX, när jag behöver hjälp med el-jobb

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för fint omdöme! Vi tycker alltid det är smidigt och enkelt att arbeta med dig.

Monica L
Skrev om ELEX Stockholm

Trevlig och hjälpsam personal, både elektriker som utförde arbetet och i all kontakt m företaget. Elektriker kom på utsatt tid, vi rådgjorde m varandra när arbetet behövde kompletteras. Kan rekommendera Elextro som företag.

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för ditt fina omdöme och för ett smidigt arbete! Kontakten har varit lätt och smidig från start till slut och vi är tacksamma att vi fick hjälpa er att byta elcentral.

Christian L
Skrev om ELEX Stockholm

Mycket bra och Max hos er levererar verkligen bra!

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme. Det var ett smidigt byte av en elcentral. Du är varmt välkommen att höra av dig igen ifall du behöver hjälp med något mer.

Lars W
Skrev om ELEX Stockholm

Bra trevlig och kommuniikativ elektriker som analyserade problemet och föreslog lösning på lastfördelningen mellan faserna i villan.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett fint omdöme och ett smidigt arbete. Vi hjälper gärna till vid framtida behov! :)

David L
Skrev om ELEX Stockholm

Proffsiga från första samtalet till färdigställande av arbete.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme och ett smidigt samarbete!

Björn B
Skrev om ELEX Stockholm

Kontaktade dem över email efter rekommendation från kollega, en lättare installationer av dimmer och el uttag för taklampa. Trotts att Jul och Nyår kom emellan så var de snabba på att leverera och med trevlig personal. Kommer rekommendera!

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för det fina omdömet! Det är så roligt när folk rekommenderar oss vidare, det är vi så tacksamma för. Tack för ett smidigt samarbete och tveka inte att höra av dig igen ifall du behöver hjälp med något mer!

William S
Skrev om ELEX Stockholm

- Otroligt kompetent personal - Serviceminded Kan inte säga något annat än en stark rekommendation!

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för fint omdöme och smidigt arbete!

Robert R
Skrev om ELEX Stockholm

Fantastiskt gäng med all kunskap inom el. Allltid glada och trevliga, super bemötande Som sagt duktiga killar som kan sin sak och är inte rädda för att lösa problem. Har haft dom som installatör av el i min utbyggnad av huset samt laddbox till bil. Kanon jobb utfört med full dokumentation av utfört arbete.

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för fint omdöme! Vi blir så otroligt glada över att du är nöjd med våra arbeten hos dig! Vi ser fram emot att hjälpa dig mer framöver :)

Lars H
Skrev om ELEX Stockholm

Som alltid trevligt. Snabb service som de uppnår till 80% Bra utfört arbete vid flera tillfällen

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme och ett fint samarbete! :)

Carl L
Skrev om ELEX Stockholm

Bra bemötande, kunniga och duktiga med det vi behövde hjälp med. Rekommenderas starkt

Svar från ELEX Stockholm

Tack så mycket Carl! Kul att du blev nöjd. :)

Björkhagens Snickeri A

Bra utförda artbeten samt snabb och smidig kontakt.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme! Vi tycker detsamma om er! Jätte smidigt samarbete :)

Rikard B
Skrev om ELEX Stockholm

Kort inställde tid intresserade och gjorde jobbet på ett väldigt bra sätt

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme! Jätteskönt att du är nöjd med vårat arbete :)

Liza E
Skrev om ELEX Stockholm

Trevlig personal och kort tid mellan bokning till utförande.

Svar från ELEX Stockholm

Vi är så glada över att du är nöjd med vårat arbete, hur vi arbetar och vår personal! Tack för fint omdöme! Vi hjälper gärna till igen ifall det behövs

Maria S
Skrev om ELEX Stockholm

Mycket bra! Snabba svar på mail, trevligt bemötande och proffsig personal.

Svar från ELEX Stockholm

Vad glada vi blir över att du är nöjd! Stort tack för fint omdöme och smidigt arbete. Vi hoppas att du är nöjd med din nya laddbox!

Anders H
Skrev om ELEX Stockholm

Bra företag. Allt utfört perfekt är väldigt nöjd.

Svar från ELEX Stockholm

Så roligt för oss att du är nöjd med vårt arbete! Det är bara att återkomma ifall du vill ha hjälp med något mer. Tack för lämnat omdöme!

Johan R
Skrev om ELEX Stockholm

ELEX har riktiga yrkesproffs! På plats besök först, sedan offert, en suverän koordinator och trevlig, duktig elektriker på plats. Allt på plats i tid och enligt överenskommelsen och offerten. Suveränt!

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för det fina omdömet! Vi är så glada över att du blev nöjda med vårat arbete. Vi hjälper gärna till igen ifall det är något mer du behöver hjälp med. :)

Kurt A
Skrev om ELEX Stockholm

Installation av laddbox. Fick bra och tydlig offert. Entreprenören kom på utlovad tid. Utförde jobbet på ett bra sätt. Trevligt bemötande. Fakturerade enligt offert.

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd med vårt arbete! Tack för fint omdöme :)

Johan G
Skrev om ELEX Stockholm

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

Svar från ELEX Stockholm

Roligt att du blev nöjd! Tack för toppbetyg :)

Jan B
Skrev om ELEX Stockholm

Fint och bra arbete, Teknikern Fredrik var kunnig och lyhörd.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för fint omdöme och ett bra samarbete! :)

Johan W
Skrev om ELEX Stockholm

Kom i tid Förstod mina önskemål Kom med förslag Utförde ett kanonfint arbete enligt överenskommelse Återkopplade efter utfört arbete Top Notch

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett fint omdöme! Vad bra att vi kunde hjälpa dig på ett bra sätt. Vi hjälper gärna till igen ifall det behövs :)

Anders E
Skrev om ELEX Stockholm

Snabb och klar kommunikation i samband med bokningen. Jobbet gjordes på tid och enligt avtalat pris. Mycket nöjd

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd mes vårat arbete! Tack för det fina omdömet :)

Samfällighetsföreningen T

Vi är nöjda med ert arbete och har anlitat er flera gånger

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett fint omdöme! Vi hjälper er gärna fler gånger!

Emma B
Skrev om ELEX Stockholm

Klockren kommunikation från första kontakten till överlämning efter avslutat jobb. Ni har våra varmaste rekommendationer! Vi är väldigt glada och nöjda att vi valde er

Svar från ELEX Stockholm

Tack för det fina omdömet och tack för att vi fick hjälpa er! :)

Thomas B
Skrev om ELEX Stockholm

Hej ! Kan inte vara mer nöjd . Proffsiga och kunniga installatörer. Kan med varm hand rekommendera ELEX Stockholm . Dessutom väldigt trevliga killar Max gånger 2 🙂

Svar från ELEX Stockholm

Vad roligt att höra! Det var väldigt roligt att få byta alla dina spottar. Det är bara höra av dig igen ifall du behöver mer hjälp :)

Valhallabageriet A
Skrev om ELEX Stockholm

Elex är både proffsiga, hjälpsamma och supertrevliga. Hög nivå och snabb service!

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för det fina omdömet! Det är alltid smidigt och lätt att arbeta tillsammans med er :)

Roger F
Skrev om ELEX Stockholm

Mycket bra utfört jobb o trevlig elektriker.

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd! Vi hjälper gärna till mer ifall det behövs :)

Johan M
Skrev om ELEX Stockholm

Fredrik och Emil har gjort eljobbet i mitt kök. 100% nöjd. Kommer på utsatt tid, gör ett bra jobb, är väldigt serviceminded, svarar på frågor, presenterar bra lösningar. Å riktigt trevliga! Lätt dessa killar igen om behov uppstår.

Svar från ELEX Stockholm

Vad roligt att du blev så nöjd med vårat arbete! Tack för det fina omdömet :) Vi hjälper gärna till ifall du behöver mer hjälp! Tack för ett bra samarbete.

Erika B
Skrev om ELEX Stockholm

Trevlig och professionellt bemötande. Motsvarade alla förväntningar. Enklare elarbete med elkontakt och dimmer.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för omdömet. Vi är glada över att vi kunde hjälpa er med elarbetena hemma hos er. Det var smidig kommunikation från start till slut. Det är bara att höra av er ifall ni behöver någon mer hjälp framöver :)

Taha B
Skrev om ELEX Stockholm

Hej, Min upplevelse var att er representant var kunnig och trevlig. Han var också mycket korrekt Mvh Taha

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett fint omdöme. Vad skönt att vi kunde leverera det som ni förväntade er. Hör av e r ifall ni behöver ytterligare hjälp :)

Jakob G
Skrev om ELEX Stockholm

Stabil och seriös verksamhet. Det som inte blev bra åtgärdades och kompenserades utan tjafs. Precis en sån leverantör man vill ha.

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd med vårt arbete och att du kände att vi tog på oss vårat ansvar. Tack för det fina omdömet. Hoppas vi får hjälpa till även i framtiden ifall du behöver hjälp av en elektriker :)

Steven D
Skrev om ELEX Stockholm

Saknar fortfarande, efter 3 (!) månader översikten över proppar/grupper i proppskåpet. Hur länge ska man som kund vänta?

Svar från ELEX Stockholm

Vi ska undersöka detta omgående! Det måste tyvärr ha fallit mellan stolarna.

Imad A
Skrev om ELEX Stockholm

It was the best service efficient & professional fantastic job

Svar från ELEX Stockholm

Thank you for the nice review! We are so happy that you were satisfied with our work :)

Tommy E
Skrev om ELEX Stockholm

Raka rör och väldigt snabba på att svara och komma ut till mig. Elektrikern som kom var lyhört och jättebra, fler företag borde lära sig av detta bolag. //Tommy

Svar från ELEX Stockholm

Stort tack för det fina omdömet! Det var ett smidigt jobb för oss där kommunikationen mellan oss och dig som kund var perfekt :) Vi är glada över att du blev nöjd.

Kjell E
Skrev om ELEX Stockholm

Svårt att få kontakt med ansvarig. När kontakt gjorts så är välbemötandet fint. De löste mitt specifika problem. Timtaxan är ok, men för mitts speciella problem blev det väldigt dyrt. Elektriker bör jobba i par dessutom ifall de inte är erfarna. Då undiks slarvfel som jag som amatör inte noterar. Jag kan rekommendera firman ändå.

Svar från ELEX Stockholm

Vad tråkigt att du hade svårt att få kontakt med den ansvarige. Vi ska se till att bli bättre på det. Superbra att vi kunde hjälpa dig med ditt problem! Du får gärna återkomma till oss via mail eller telefon ifall det är något som har blivit fel. Stort tack för din rekommendation.

Fredrik B
Skrev om ELEX Stockholm

Jag använde ELEX för installation av laddstolpe till elbil. De har varit trevilga och professionella genom hela kedjan, från offert till utförande. De har varit intresserade och flexibla. Att de dessutom hade den bästa offerten och kunde göra jobbet snabbt gjorde valet enkelt

Svar från ELEX Stockholm

Tack för det fina omdömet! Vi är glada över att du blev nöjd med installationen av laddstolpen och att arbetet har gått smidigt från start till slut. Vi tycker också allt har gått smidigt och enkelt :) Hör av dig ifall du behöver hjälp med mer arbeten.

Patrik T
Skrev om ELEX Stockholm

Proffsigt från första samtalet, till sista uppföljningen. Elex beskriver och förklarar så man förstår och är helt enkelt riktigt bra att ha att göra med. Arbetet löstes klanderfritt och billigare än förväntat. Vi har funnit våra elektriker!

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett fint omdöme! Vi är så glada över att ni blev nöjda och att vi kunde leverera ett arbete som var lägre i kostnad än vad ni trott. Vi ser fram emot att hjälpa er även i framtiden :)

Anna L
Skrev om ELEX Stockholm

Proffsigt och smidigt! Trevlig specialist, som anpassar monteringen av elementet på bästa sätt, Tack!

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd! Det är bara återkomma ifall du behöver hjälp med något mer :)

Monica L
Skrev om ELEX Stockholm

Trevligt bemötande och snabb installation. Kanske var mina förväntningar lite mer ingående genomgång .

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett bra samarbete! Hoppas din laddbox lever upp till förväntningarna.

Lars W
Skrev om ELEX Stockholm

Bättre koll på adressen och inte förväxla kommunerna

Svar från ELEX Stockholm

Ibland kan det bli lite tokigt i underlagen men vi hoppas att du blev nöjd med själva arbetet trots förväxlingen :)

Thomas
Skrev om ELEX Stockholm

Tydligt offert, jobbet gjordes precis enligt överenskommelse utan överraskningar. Trevlig projektledare och installatör.

Svar från ELEX Stockholm

Vad skönt att du blev nöjd! Tack för ett bra samarbete :)

Anders H
Skrev om ELEX Stockholm

Fått hjälp med våran utbyggnad och är väldigt nöjda med Elex.

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att ni blev nöjda! Det är bara återkomma om ni behöver hjälp med något mer :)

Martin L
Skrev om ELEX Stockholm

Snabbt och proffsigt utförande av arbetet

Svar från ELEX Stockholm

Vad bra att du blev nöjd med vårt arbete! Tack för ett bra samarbete :)

Rune L
Skrev om ELEX Stockholm

Mycket bra service och kunniga.

Svar från ELEX Stockholm

Vad roligt att du blev nöjd! :)

Pamela D
Skrev om ELEX Stockholm

Otroligt professionella och väldigt trevliga. Har tagit in företaget vid två tillfällen och är mer än nöjd med det som levererats. Lyhörda och tillmötesgående. Helt enkelt 10 av 10.

Svar från ELEX Stockholm

Tack för ett bra samarbete. Ser fram emot framtida projekt tillsammans.