Elitfönster På Plats Västerås

Elitfönster På Plats Västerås

• Badge2022

Välkommen till Elitfönster På Plats Västerås! Bor du i Arboga, Enköping, Eskilstuna, Fagersta, Hallstahammar, Kungsör, Köping, Lindesberg, Norberg, Skinnskatteberg, Surahammar eller Västerås? Då erbjuder vi dig ett kostnadsfritt hembesök för att se hur vi kan hjälpa dig med montering av fönster och dörrar på bästa sätt. Ansvarig för din region är Niclas Rylander.

24 omdömen om Elitfönster På Plats Västerås

Sedan starten hos Reco 2020

Mats N

Lugn, noggrann, kunnig, social

Berit Maria Ingeborg G
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Professionell, trevlig, trovärdig och seriös!

Ingela S
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Ett otroligt trevligt bemötande av Niclas. Han var kunnig och hjälpsam med val av fönster, typ fasta, aluminium, vrid eller träfönster. Det vart lite problem vid monteringen av fönstren, men det löste Niclas snabbt och smidigt. Helheten med fönster montaget, så är jag över förväntan super nöjd.

Biskopsängens k

mycket kompetent och serviceinriktad

Magnus H
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Vi har bytt 13st fönster och en altandörr, Niclas och hela teamet utförde det här helt perfekt från första mötet till slutbesiktningen som dessutom var helt utan anmärkning. Som med alla gamla hus så dyker det upp saker som behöver lösas på plats och det var aldrig något snack om det gick eller inte montörerna löste det bara. Respekten att de var i vårt hem var tydlig så det var ordning och reda och inget som låg och skräpade. Jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Niclas om ni vill ha ett team som uppfyller förväntningarna. Bästa hälsningar Magnus & Annica

Annika B

Gott kunnande Pålitlig i påstående Förtroende ingivande Artig och lugn

Beatrice S
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Bra bemötande av företaget som helhet, framförallt de 2 personer som monterade de nya fönstren. Niclas själv var ibland lite för "på" och allt var lite väl "perfekt" hela tiden. De förväntningar vi hade infriades, tider hölls och leverans kom i god tid mot utlovat. Vi bytte fönster i hela huset och montörerna skötte sig klanderfritt och var noga med att ta av skor, städa samt skydda våra inventarier.

Jimmy N
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Trevligt bemötande! Snabba svar på både mail och telefon. Bra service och genuint intresse av en bra leverans.

Anna E
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Jag har jobbat inom service och detaljhandel i hela mitt yrkesverksamma liv. Ni vet känslan man får när någon överträffar din förväntan? Du vet lyckoruset och kanske till och med förvåningen man fylls av . Jag fick den känslan av Niclas . jag hade olika offerter från andra leverantören som också var bra , men Niclas fick mig att känna att jag fick de bästa , och så var de verkligen . Jag bytte fönster i hela mitt hus . Jag ångrade mig med ett stort fönster i vardagsrummet . Hade lite ångest över de hela då jag kom på...

Lena G
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Mycket trevligt och lättsamt bemötande, proffsig och erfaren, snickarna var också mycket bra och lätta att ha att göra med, jag fick mitt gamla dragiga köksfönster bytt till ett rejält modernt dito, nu drar det inte längre! Tacksam att det gick att utföra före jul, förstod att det var mycket jobb på gång. Är väldigt nöjd.

Stefan A
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Nya fönster samt altandörrar inklusive montage på villa. Vi är väldigt nöjda med hela processen från offert-beställning-genomförande-slutkontroll där vi har haft kontakt med Niclas Rylander på Alfaglas. Plus till montörerna som alltid höll rent och snyggt efter varje arbetspass och var tydliga med vad planen var nästkommande dag. Vi har bara haft positiva upplevelser med Alfaglas/Elitefönster

Per B
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Öppen och rak vid första möte gav god information och råd , tipps för den tänkta planeringen. Med bla vädringsluckor och för eller emot öppningsbara fönster. Bra uppföljning. En liten plump var att kommunikationen i mina ögon brast lite då jag fick mail ang leverans och jag fick ta kontakt ang installationstid. För min del haade jag inte behövt ha meddelande om leverans då fönstren ändå skulle levereras till er först. Helhetomdömmet mkt bra! //Per

Mats N
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Bemötande från säljare och hantverkare, installation och uppföljning har varit utmärkt, precis som man skulle önska vid varje renovering.

Ulrika S
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Mycket bra bemötande. Snabb återkoppling och åtgärd.

Fredrik J
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Tid och leverans helt inom förväntningarna..blev kanon.

Torsten S
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Bemötandet var proffsigt och informativt sakkunniga förslag. Höga förväntningar då vi valt Elitfönster och företaget levererade över våra förväntningar med bra info och höll utlovade tider. Bara positiva upplevelser av all personal o arbetet som utfördes med byte av fönster samt plåtarbeten

Göran E
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Vi hade ett enklare utbyte av 2 fönster på vår övervåning. Fönstren funkar bra. Överenskomna tider, arbeten och pris hölls enligt avtal. Montörerna var både skickliga och trevliga. Inget skräp lämnades kvar.

Hans L
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Rakryggad och kunnig. Detta är vad vi kunder får tillit till. Leveransen exakt som beställning. Montagepersonal av mycket hög standard. Varor: Fönster och altandörrar. Jag kommer att förorda honom vid kontakter med folk som letar efter samma saker som vi gjorde. Hälsningar Roger

Kenth E
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Bra bemötande av både Nicklas och dom två montörerna som gjorde jobbet. Ett mycket bra jobb av montörerna, snabbt och fint. Mycket nöjd

Johan L
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Väldigt bra bemött ut av Nicklas. Magnus som hantverkare är vi också väldigt nöjda med, god kommunikatör vid frågor.

Magnus N
Skrev om Niclas Rylander en del av Elitfönster På Plats Västerås

Han upplevdes som en bra kontaktperson/säljare. Ärlig tydlig och transparant. Full pott

Anna E
Skrev om Elitfönster På Plats Västerås

Vi är mycket nöjda med valet av Elitfönster Västerås. Bra säljare, bra hantverkare och fina fönster :-)

Olle Å
Skrev om Elitfönster På Plats Västerås

Fönsterbyte på hela villan gick smidigt. Bra säljare och trevliga montörer.

Lars N
Skrev om Elitfönster På Plats Västerås

Vi beställde en helhets lösning med fönster och dörrar.. Vi fick ett jätte fint möte med försäljaren och bra tipps. När fönsterna va färdiga kom de och monterade allt på den tid som blev sagt. Endast ett litet fel uppstod med persiennerna. En montör kom och ordnade det på rimlig tid. Vi är väldigt nöjda hittills. Vi får se hur det ser ut efter ett år..👍 Mvh Lars N.