Eteritique AB

Eteritique AB

Eteritique är en unik ekologisk butik & salong med en bred sortiment av certifierade produkter för skönhet och hälsa. Du hittar oss på den stillsamma Högalidsgatan 34, nära till Högalidskyrkan. Hos oss hittar du nordens största sortiment av det brittiska Neal´s Yard Remedies, vegan kosttillskott i premium kvalité från australiensiska...

9 omdömen om Eteritique AB

Jeanette G
Skrev om Eteritique AB

Bra utbud. Snabba leveranser. Köpte Solkräm Biarritz Reseförpackningar från Neal's Yard Remedies

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Thomas Y
Skrev om Eteritique AB

Bra pris och snabb leverans......................

Houda H

Mycket nöjd att handla hos er.. smidigt sätt och snabb leverans 📦 Tack 🙏👍

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Ellen R
Skrev om Eteritique AB

Alltid service och engagerat bemötande. Det finns mycket kunskap som jag som kund får ta del av. Helt underbar ansiktsbehandling! Besöker alltid butiken när jag är i Stockholm! Kan inte vara utan Beauty Balm!🙏♥️

Liliia K
Skrev om Eteritique AB

Snabb leverans. Fint packat paket.

Anna L
Skrev om Eteritique AB

Snabb leverans. Vacert dilkesspapper och prover

Tack Anna!

Julia S
Skrev om Eteritique AB

Eteritique säljer Prana On som kommer från Australien och är helt klart det bästa protein pulvret någonsin. Salted caramel smaken är min favorit men den hade dem inte tyvärr men annars topp betyg.

Svar från Eteritique AB

Tack Julia! Vi är glada att meddela att vi har fått påfyllning av Salted Caramel från Australien : )

Eva L
Skrev om Eteritique AB

Allt har funkat bra och jag har inget att klaga på! Mkt fint utbud av ekologiska produkter!

Tack så mycket Eva!

Veronica O
Skrev om Eteritique AB

Bra produkter och fantastisk service .

Tack Veronica!