Etinab AB

3.7

13 omdömen om Etinab AB

GILL F
Skrev om Etinab AB

Oseriöst företag!! Trots att de städade om var det under all kritik!! Anlita inte! Dom vet inte vad som menas med flyttstädning. Ansvariga svarar inte trots att de gjorts sönder ett skåp under städningen!! Stor varning!!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 214 omdömen 4.2 av 214 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
TIMMY M
Skrev om Etinab AB

Flyttstäd - Överlägset den sämsta tjänst som både jag och min sambo någonsin varit med om. Vi beställde tjänsten då vi flyttade till annan ort och ville få hjälp med städet under tiden vi uträttade våra sista ärenden i stan, plus att sambon var höggravid. Nästkommande hyresgäst skulle flytta in samma dag. Det började med att städaren kommer i civila kläder. Med sig har han risig (äcklig) mopp i en blöt sopsäck, en skruttig gammal dammsugare som senare skulle visa sig ha en överfull påse och YES diskmedel som rengöringsmaterial....

ALEXANDRA L
Skrev om Etinab AB

Fuskade grovt med flyttstädningen Etinab anlitades för att göra flyttstädning i lägenheten jag flyttade in i och resultatet var den sämsta flyttstädning jag sett. När bristerna diskuterades med representanten för företaget (ägaren?) var de ovilliga att göra en riktig städning utan hänvisade till att det gått mer än 48 timmar sen de gjorde städningen och därför gällde inte deras garanti. Visst att klagomålen inte kom in inom 48 timmar men med tanke på alla brister i städningen kan man tycka att ett seriöst städföretag...

TIMMY M gillar detta
Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

SIMON E
Skrev om Etinab AB

Bordet repades under flytten. Flyttgubbarna kom tillbaka tre gånger till huset efter att flytten var avklarad för att prata om reporna,(Enligt dom anställda så är det dom personligen som för stå för kostnaden om uppstår skador, dom ville inte att vi skulle säga något till deras chef) Sista gången dom kom förbi skyller dom på att det var vi som orsakade skadorna. Chefen Jonsson vägrar stå för någon ersättning och påstår att det är vi som gjort reporna och tycker att vi ska använda sandpapper och polish för att få...

JOANNA W
Skrev om Etinab AB

Mycket bra och snabb service, flexibla. Mycket noggranna vid städningen. Skinande rent! Rekommenderas!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Valeria V
Skrev om Etinab AB

De som flyttade in bad firman komma tillbaka och fixa golven vilket de gjorde utan problem. Förutom att de fick åka tillbaka och fixa golven igen har jag inga klagomål.

Praveen K
Skrev om Etinab AB

Furniture shift. Service is excellent and Johnson is really good guys. I am very and i have suggested my friends to take this service in future. Congratulations you are doing good job.

Svar från Etinab AB

Thank you Praveen 🙏 We are always here for good services!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Rachad A
Skrev om Etinab AB

Köpte städservice och är supernöjd! Jätte noggranna och proffsig service. Rekommenderar starkt detta företaget!

Tack så mycket Rachad. Thanks a ton 🙏

Isatou T
Skrev om Etinab AB

I purchased services from etinab, very convenient and reliable, everything went as expected. Thank you!

Svar från Etinab AB

Thanks a lot for patronizing us.

Birgitta B
Skrev om Etinab AB

Leverans till dörr utmärkt varan var helt oskadd och i bra skick

Clinton C
Skrev om Etinab AB

Vi hyrde chaufförer och de var duktiga och gjorde mycket bra jobb.

Venkateswararao C

Yes! He is very flexible who served us for transport a sofa set. I recommend the company.

Jessica V
Skrev om Etinab AB

Vi anlitade ETINAB AB för bohagsflytt och flyttstäd och kunde inte vara nöjdare! De gjorde det ligga extra, var i tid och väldigt serviceminded! Att de dessutom håller låga priser är en bonus! Jag kan varmt rekommendera ETINAB AB!