Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving Sweden AB

excellentmoving.se
  • BadgeFiveYears
1 262

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB! Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer. Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning...

1262 omdömen om Excellent Moving Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2019

Mikael L

Lätt att kommunicera. Flytt utan problem. 8

Håkan W
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Punktliga, trevliga och effektiv personal. Inga svårigheter med någonting var försiktiga med möblerna. Anlitar gärna firman igen om behov uppstår.

Marcus P
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Dåliga svenskakunskaper. I övrigt duktiga och kunniga. Smidig flytt.

Zoran J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra rakt igenom. De levererar vad de lovar till ett vettigt pris. Rekommenderar att boka Excellent Moving.

Emma J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabba och bra samt bra pris. Nackdel var när chauffören kom med en cigg i munnen i bilen i sen rökte vid våra saker känns ofräscht.

Payam N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

I was very happy with the moving service. They were very quick and packed everythung very safe

Pia A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Trevligt bemötande och duktiga flyttkillar

Tanja M
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt funkade super, trevligt bemötande och flexibla flyttgubbar!

Linus T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Effektiva, trevliga grabbar med bra tempo. Rekommenderas

Andrea Å
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jättebra! Allt gick lätt och de var jättetrevliga. :)

Angelina T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Hade aldrig använt mig av flyttfirma tidigare så hade inte stora förväntningar. De flyttgubbarna som kom gjorde dock ett suveränt jobb! Nöjd och prisvärt var det 👍🏾😊

Fabian F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Trevliga och snabba! Super nöjd!

Cecilia L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

De var proffsiga trots stambyte i lägenheten jag flyttade från..Är mycket nöjd och de lastade in snabbt. Ingenting gick sönder.

Mikael K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Grymt bra jobbat över mina förväntningar helt sjukt bra service

Maria M
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Väldigt bra! Använder gärna igen!

Yun L

Bra kvalitet . Noggrann, försiktigt

Gunnar S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mycket bra bemött. Att de skulle komma den tidpunkt som var. bestämd. Flyttning

Terese M

Toppen. Är nöjd. Trevliga. Rekomenderar

Apoorva  A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Great moving company with great prices. Helped with moving from my apartment to the storage room and from storage room to the villa. Good, clean service and highly recommended. The movers are very dedicated and professional.

Jonas L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt bra förutom att vår damsugare försvann i flytten.

Camilla C
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

The staff was friendly, willing to help and answer questions and also very fast.

Daniel V
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

duktiga trevliga och noggranna killar som packade in allting väldigt varsamt, allt gick toppenbra.

Anastasia M
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Flytten gick jättebra, snabb och bra service.

Malin L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt fungerade enligt förväntan. Trevlig personal!

David B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra service. Inget gick sönder och dem lyckades få in allt i ett lass

Sandra A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Proffsiga, effektiva och lösningsorienterade. Vi ör väldigt nöjda!

Eva A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Ett jättebra bemötande både vid bokning och vid flytt. Flytten gick mycket smidigt, killarna var trevliga och självgående, ett litet minus då ingen kunde Svenska och jag fick göra mig förstådd på 50 år gammal skolengelska, det kan lätt bli missförstånd men vi löste det bra och jag är nöjd!

Arja A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt fungerar perfekt och trevligt bemötande.

Sousan T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Personalen var så fina att jag kan inte hitta ord 🙏allt har gott jätte bra o smidigt jag är så tacksam för all hjälpen värmt rekommenderar till alla som behöver hjälp med flytt 🙏🙏🙏🙏

Ekipage Städ, Huddinge. gillar detta
Anders B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

En flyttfirma jag verkligen kan rekommendera, punktliga, trevliga och varsamma med flyttgodset.

Felix F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Underbar flyttfirma. Snabb, effektiv, serviceanpassad. Alla möbler slogs in i plast utan att be om det och allt kom fram helt. Snabba grabbar.

Eva E
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

De hade ett jättebra pris jämfört med andra firmor. Dessutom fantastiska recensioner. Därför valde jag Exellent Moving Sweden AB. Och de infriade alla mina önskemål med bravur! De kom exakt i tid. De arbetade snabbt, effektivt och med varsamhet. De var mycket trevliga, artiga och glada. De flyttade och placerade flyttkartongerna enligt önskemål. Som kvinna observerade jag det ganska ovanliga att de vände sig till mig, (det var jag som var uppdragsgivaren) och inte till min man som stod bredvid. Kul! Jag kan varmt rekommendera denna firma!

Elisabet Ö
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Vi köpte en storstädning inför lägenhetsvisning och jobbet var jättebra utfört.

Karolina J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Kanon och otroligt tillmötesgående!

Lena O
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bara bra bemötande. Inga förväntningar men positivt överraskad av hur bra o lätt allt gick. Flytt av 49 kvm Bara bra o positiv upplevelse.

Gunn F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Helt otroligt ... Va orolig i en vecka att flyttbilen skulle vara för liten.. men nej då . fanns plats för mera. ( Hade inte mera) Så trevliga. Glada och framförallt sjukt snabba. Allt va helt och då jag flyttade från Stockholm till Fellingsbro är jag oxo nöjd med priset.. kan verkligen rekommendera Excellent Moving... 👏👏👏👑⭐

Catarina S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Otroligt snabba och STARKA flyttgubbar. Inget strul. Lån av kartonger och märkning. Super helt enkelt

Barbara C
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag är mycket nöjd med helheten.

Essa T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Grym flytt! Snabbt smidigt och enkelt att ha med.

Mattias S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabb och bra service, trevligt bemötande och överlag en väldigt smidig flytt!

Owe L

Genomgående jättebra. Snabbt, seriöst, noggrannt

Ingvar L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Funkar hur bra som helst, de va väl små saker men de funkade jätte bra

Berth S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt fungerade som vi önskat. Mycket nöjd kund.

Saeideh S

Hjälpsamma, och snabba ger de 5 av 5

Claudia E
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Smidig och professionell service från bokningen till flytten och städning. Otroligt hjälpsam personal

Sam A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Fantastiskt bra! De kom med en stor/ren stor bil. De har plastat nästan allt innan fe började bära in det i bilen. Så noggrant och bra med hela

Filip G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

The entire move went very smoothly. The team was nice and helpful. I recommend them!

Lotta M

Excellent Trevligt folk Bra jobbat God service

Nour D
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabba, effektiva och följer schemat bra efter överenskommelse. 5 stjärnor!

Hampus D
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Hjälpsamma från första kontaktpunkt till sista flyttlådan inburen i den nya lägenheten. Effektiva och hårt arbetande flyttgubbar!