Shervin Hashemi

Shervin Hashemi

Shervin Hashemi är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Shervin Hashemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Shervin Hashemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.9. Shervin Hashemi har haft 75 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

224 omdömen om Shervin Hashemi

Andreas G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Djursholm

Informativt och tillgängligt bemötande

Jin Z
Danderyd

Dealen gick smidigt och snabbt. Shervin svarar snabbt på frågorna och har väldigt bra kunskaper om området. Ska rekommendera :)

Lars W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

Jag träffade flera mäklare inför min försäljning. Jag valde Shervin som jag direkt kände stort förtroende för och han har absolut levt upp till mina förväntningar. Vi har haft en mycket bra dialog och Shervin har på ett föredömligt sätt bistått med kloka råd och stor energi. I en orolig marknad blev kontentan en lyckad affär. Jag ger Shervin mina allra bästa rekommendationer.

Katerina S
Stocksund - Inverness

Shervin har varit fantastisk under hela min säljprocess. Allting har gått jättesnabbt och smidigt! Bra kommunikation, transparent och riktigt trevlig samt professionell. Rekommenderar honom starkt!

Siv Britt B
Djursholm

Snabb och rak kommunikation. Alltid tillgänglig och med ett personligt bemötande. Jag har fullt förtroende till Shervin och är väldigt nöjd med hanteringen/försäljningen av min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera honom till andra bostadsäljare Hälsningar Siv Bergsten

Shuai S
Danderyd Klingsta

Professional, enthusiastic, customer focused.

Meng J
Danderyd Klingsta

If you looking for someone with experience and passion in Danderyd. Shervin will be the one! He can speak perfect English and super thoughtful and organized. We trust him during the whole process!

Cedomir V
Danderyd Klingsta

He was very pleasant from the start,from the first home visiting to the time when we sign contract,very nice guy,make our buying so easy and smooth,fulfilled all our expectations!

Isa H
Stocksund - Inverness

Jag kan varmt rekommendera Shervin som mäklare. Professionell från start till mål och var alltid snabb på att svara på mina frågor. Shervin har en mycket bra kunskap om området och marknaden, och det märks att Shervin har en passion för sitt arbete :) En riktigt duktig och pålitlig mäklare!

Sofia J
Mörbylund

Han var väldigt duktig och snabb att få min lägenhet såld! Rekommenderar varmt då han har bra koll på sitt område.