Felix Larsson

Felix Larsson

Felix Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Felix Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Felix Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.6. Felix Larsson har haft 28 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

24 omdömen om Felix Larsson

Per Ola H
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Zakrisdalsudden

Glad västgöte, som levererade. Bra i kontakt och gjorde ett seriöst jobb.

Unni M
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Väse

Trevlig, hjälpsam och kunnig.

Johan L
Lorensberg

Rak kortfattad snabb alltid på gott humör

Louise H
Lorensberg

Bra bemötande. Lugn och inte påstridig

Araz D
Mjölnartorpet

Mäklaren Felix var otroligt hjälpsam, lyhörd och tillmötesgående när jag köpte mitt hus. Han förklara varje steg i processen och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Jag skulle starkt rekommendera hans till andra.👍🏻

Christer F

Felix uppfattade snabbt vår inställning till eventuellt köp och jobbade på ett bra sätt för att sy ihop affären. Mycket öppen och transparant med hur nästa steg i försäljningen skulle te sig. Försäljningen gick till en andra visningsomgång då vårt bud inte accepterades i första rundan men Felix var tydlig med att vi inte behövde agera utan han kommer hålla kontakt hela vägen och detta ledde i slutändan till en genomförd affär. Snabbt återkoppling vid alla kontakter skall också framhållas.

Kamiran M
Mjölnartorpet

Väldigt kompetent och respektfull mäklaren

Louise Engström L
Romstad

Felix har i sitt bemötande varit tillmötesgående och hjälpsam i de frågor som vi köpare haft. Han har varit ledande i att husköpet ska gynna både säljare och köpare och ske så smidigt som möjligt. Våra förväntningar på mäklaren var att få information om objektet samt vägledning om så behövdes i ev. Köp, vilket vi fått. Felix är en mäklare som vi skulle anlita igen samt varmt rekomendera andra att vända sig till vid försäljning/husköp. Vi är mkt nöjda.

Donia Rezan H
Romstad

Kompetent, trevlig , glad och kunnig. Stort tack för det jobbet som Felix gjorde att han lyckades sälja mitt hus Stort tack 🙏🏼

Per S
Molkom

Trevlig, social, kunnig, empatisk, lösningsorienterad.