Merna Majid

Merna Majid

Merna Majid är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Merna Majid har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Merna Majid har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Merna Majid har haft 4 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-04

7 omdömen om Merna Majid

Sedan starten hos Reco 2024
Andreas B
Kanberget

Merna är mycket professionell, driven och en trygg person att anlita när man går in i den ofta viktigaste affärsuppgörelsen i sitt liv. Hon är kunnig, kan branschen som få, och tar ansvar för helheten. Merna driver hela upplägget, styr processen med van hand och ger verkligen valuta för arvodet. Jag vill ge mina allra varmaste rekommendationer för att anlita Merna som mäklare för din försäljning.

Mattias H
Kanberget

Merna gav ett mycket positivt intryck. Snabb, effektiv och rak i kommunikationen, vi är väldigt nöjda!

Penelope Sue F
Kanberget

Proffisigt, informativ, kompetent, snabb med återkopplingen, trevlig. Vi var jättenöjda. Tack Merna!

Jenny P
Kanberget

Merna gav ett mycket professionellt och positivt intryck när vi träffades första gången. Vi hade en bra dialog under hela försäljningsperioden och hon levde mycket väl upp till våra förväntningar. En duktig, erfaren och trygg mäklare som verkligen kan rekommenderas!

Carl S
Vidingsjö

Sveriges bästa mäklare utan tvekan! Jag har haft kontakt med många mäklare och jobbar dagligen som beställare och har skyhöga förväntningar på alla runt omkring mig och aldrig träffat någon förutom Merna som har överträffat mina förväntningar på alla plan. Aldrig blivit så professionellt bemött i mitt liv.

Ingemar K
Linghem

Fastighetsmäklare Merna har en bra kunskap och är proffesionell i sitt arbete. Vi är mycket nöjda med hur hon arbetar och har fullt förtroende för henne. Vi kommer att varmt rekommendera henne för våra släktingar, vänner och bekanta. Med vänlig hälsning Gayani & Ingemar Karlsson

Pernilla T
Linghem

Merna Majid har ett trevligt och gott bemötande. Hon har lyssnat på mina önskemål, svarat snabbt och tydligt på mina frågor. Kändes lätt att ha kontakt med. Gick relativt snabbt att få mitt hus sålt och jag kan varmt rekommendera Merna Majid.