Maria Tillgren

Maria Tillgren

Maria Tillgren är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Maria Tillgren har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Maria Tillgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Tillgren har haft 34 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

174 omdömen om Maria Tillgren

Sedan starten hos Reco 2020
Lena J
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Maria skötte försäljningen av vår bostad på ett mycket föredömligt sätt. Vi blev bemötta med professionalism och lyhördhet. Dessutom löste hon samtidigt ett fantastiskt boende till mig och mina barn. Kan inte annat än varmt rekommendera Maria.

Therese S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hyllie

Erfaren , driven och genuin .

Peter G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Lindeborg

Över lag bra på alla sätt. Rekomenderas

Kim W
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Maria är mycket tillmötesgående svarar på de frågor som man vill få svar på. Hon utför sitt jobb väldigt professionellt

Johanna I
Lönngården

Förstående. Hjälpsam. Tillgänglig.

Sören G
Malmö Opera

Vidende, venlig og imødekommende Hun solgte vores lejlighed hurtigt som hun mente hun kunne Så en rigtig god oplevelse

Charlotte B
Malmö Opera

Maria är mycket duktig och trevlig.

Christian W
Drottningtorget

Väldigt proffsig och lugnt intryck i hela processen!

Sandra T
Katrinelund

Väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare!

Måns K
Sibbarp

Bra information och återkoppling under hela sälj-processen.