Tobias Berge

Tobias Berge

Tobias Berge är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Tobias Berge har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Tobias Berge har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Berge har haft 3 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-04

11 omdömen om Tobias Berge

Sedan starten hos Reco 2024
Pia P
Sålde en tomt med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Torparegärde

Mäklaren var trevlig och omhändertagande, våra förväntningar var att han skulle ordna allt och det uppfyllde han exemplariskt. Affären gick snabbt och smidigt.

Svar från Tobias Berge

Tack Pia, då var 1 av 2 tomter förmedlade!

Pernilla M
Egby

Tillgänglig, proffsig, och på alla vis hjälpsam.

Svar från Tobias Berge

Tack Pernilla! Äntligen hittade ni ert drömställe, önskar er all lycka!

Peter M
Egby

Har bara positiva saker att säga om Tobias. Han har hela tiden varit rak och tydlig i sin kommunikation. Han har även varit otroligt smidig i sitt utövade och ställt upp att svara på frågor på avvikande tider. Så exepetionellt är en underdrift!

Svar från Tobias Berge

Tack Peter! Är övertygad om att detta ställe kommer bli helt rätt för er. Lycka till!

Jörgen J
Sandby - Gårdby

Tobias har bemött oss som en viktig kund samtidigt som han mot oss har värnat om säljaren. Han har fått oss att känna oss som speciella kunder. Han har försett oss med information hela tiden och varit väldigt tillmötesgående. Vi har känt oss speciella och utvalda. Skulle gärna göra affärer med Tobias framöver om jag nu måste göra det, men hoppas att vi har hittat vårt föralltidhem.

Svar från Tobias Berge

Tack för fina ord, det värmer ett mäklarhjärta❤️ hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!

Therese A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Jag köpte en lägenhet som förmedlades av Tobias och är mycket nöjd! Proffsig och kunnig vid visning och under budgivningen, mycket nöjd!

Svar från Tobias Berge

Tack Therese, hoppas du kommer trivas i ditt nya hem!

Joakim S
Skrev om Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland

Trevlig och seriös. Bra återkoppling.

Tobias B gillar detta
Svar från Tobias Berge

Tack Jocke, hoppas vi ses framöver!

Ebba N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Tillmötesgående och tillgänglig! Tobias är snabb på att återkoppla och tog reda på det som vi undrat över och var mycket behjälplig. Tydlig och lätt att kommunicera med.

Svar från Tobias Berge

Vad glad jag blir att du har haft en positiv upplevelse, det värmer❤️

Robin E
Räpplinge

Han förklarade allt mycket väl och allt gick smidigt!

Svar från Tobias Berge

Tack för ditt omdöme Robin, lycka till med ditt nya hem!

Anton T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Väldigt duktig, trevlig och trygg människa. Kändes bra att han hade hand om oss i försäljningen av våran lägenhet. Socialt begåvad dessutom vilket ledde till ett lugn och fick allting att kännas väldigt naturligt trots att man själv inte har varit med om en försäljning förut.

Svar från Tobias Berge

Tack Anton för fina ord, det värmer!

Emma Å
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Berge en del av Fastighetsbyrån Öland
Räpplinge

Bra och tydlig dialog genom hela säljprocessen

Svar från Tobias Berge

Vad glad jag blir för din upplevelse, lycka till framöver 😀