Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Felipe Osorio Åström har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Felipe Osorio Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 222 omdömen med ett betyg på 5.0. Felipe Osorio Åström har haft 65 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

222 omdömen om Felipe Osorio Åström

Sedan starten hos Reco 2021
Gabriella B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Högalid

Kan inte nog rekommendera Felipe, som människa fin, trygg och positiv, som mäklare fick vi superbra råd, rekommendationer och resultat. Otroligt tacksam för ett fint samarbete.

Neda K
Högalid

We are very happy that we choose Felipe to help us sell our apartment ! He was really fast and responsive, easy to work with and he was always available to chat and discuss things.

Alexander A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Högalid

Felipe visade stort engagemang redan från start och via sin lyhördhet och kommunikation hjälpte han oss hitta vår drömbostad!

Lotta A
Sofia

Trevligt bemötande vid visning samt vid kontraktsskrivning. Påläst. Tillgänglig. Ordningssam.

Alexandra S
Katarina

En genuin, nyfiken och glad mäklare. Snabb på att svara, både i samtal och via sms och mejl. Tydlig i vad som gäller vid kontraktsskrivning.

Carl Ö
Sofia

Felipe var fantastik! Jättetrevlig, professionell och lätt att jobba med.

Peter S
Katarina

Kunnig, trevlig och inlyssnande!

Josefine H
Hornstull

Felipe är en inlyssnande och driven mäklare med stor kompetens inom området! Bästa mäklaren!

Maria P
Högalid

Lugn och förtroende ingivande. Proffsig på ett naturligt sätt. Smart och rolig.

Lovisa D
Katarina

Jag är hur nöjd som helst med Felipe! Jag upplevde honom som professionell och erfaren från dag ett, och han höll mig alltid uppdaterad vilket gjorde processen smidig. Det som utmärkte Felipe ytterligare var hans trygga och vänliga approach. Grym mäklare! ⭐️