Fastighetsbyrån Tjörn

Fastighetsbyrån Tjörn

• BadgeElevenYears

Här på Tjörn, Sveriges sjunde största ö, möts du av en varierande skärgårdsnatur, härliga små samhällen och självklart oss på Fastighetsbyrån. Vi är ett glatt gäng som verkligen älskar vårt yrke: att förmedla bostäder på Tjörn. Ingen dag är den andra lik. Möten med människor är något som var och en av oss brinner för och vi...

682 omdömen om Fastighetsbyrån Tjörn

Sedan starten hos Reco 2013

Ing-Marie Susanne C
Myggenäs

Carl Börjesson har under hela denna resa som en husförsäljning innebär, varit noga med att kontinuerligt både kommunicera och involvera och jag har hela tiden känt att både husaffären och vi som säljare varit i trygga och kompetenta händer där det även löpande pågått en scanning av omvärld och marknad. Jag kan därför varmt rekommendera Carl Börjesson och Fastighetsbyrån på Tjörn.

Eva Maria Christine R
Bleket

Erik har hjälpt oss med vår husförsäljning med bravur. Från första mötet och framåt. Med varm hand och målet i sikte. Även en komplicerad affär fick ett bra avslut. Rekommenderar starkt Erik i framtida bostadsaffärer.

Lars W
Henån

Carl har snabbt och smidigt svarat på frågar via mail och telefonsamtal. Carl gav snabb återkoppling under budgivningen med bra och sakliga råd. Efter att budgivningen var slut var också återkopplingen mellan säljaren och oss snabb och saklig via Carl. Vid kontraktsskrivningen möttes vi en förberedd mäklare, trevligt samtal och en saklig genomgång av kontrakt och övrigt underlag gav en positiv upplevelse.

Isabella Jessica H
Henån

Trevlig, saklig, kunnig och lyhörd bemött. Tvekar inte att rekommendera Carl för enkel och snabb affär!

Jonatan H
Klövedal

Hjälpsam och väldigt trevlig som ville hjälpa en så bra hon kunde och väldigt professionell.

Bo H
Klövedal

Trevlig och korrekt , det är allt jag har att säga

Bengt-Eric Samuel S
Hjälteby

Personlig på ett professionellt sätt. Han tog uppdraget på stort allvar och vi kände stort förtroende för honom under hela processen. Han skapade trygghet. Han levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Betr sammanfattning se ovan.

Lena A
Skärhamn

Bra och tydlig mäklare, vi är mycket nöjda.

Alexandra E
Skärhamn

Trevlig, kunnig och pålitlig. Kände direkt vid första samtalet att det här är en mäklare att förlita sig på.

Carl-Frederik W
Skärhamn

Great support throughout the wholes sales process! Very transparent and open to help on all matters also not directly related the sales transaction. Thank you, Erik!

Jenny P
Hjälteby

Trevlig mäklare som visste vad han pratade om, snabb på att höra av sig och var tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera!

Anette J
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Mycket kompetent mäklare. Proffsig i sitt bemötande.

Annika A
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Professionell och kunnig.

Kenneth B
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevlig och kompetent mäklare.

Jonas T
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Jättenöjd med Sanna. Professionell och bra kommunikation. Lyhörd och supertrevlig.

Jari Tapani R
Sålde sitt hus med hjälp av
Klövedal

Återkopplade och informerade oss hela tiden under försäljningen, tydlig och påläst. Gav oss ett bra intryck. Duktig mäklare.

Ulf A
Höviksnäs

Lyhörd, strukturerad och fokus på affären

Jennie B
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Sanna sålde vår fastighet och var i alla avseenden proffsig, lugn och serviceminded. Det är andra fastigheten vi säljer genom Fastighetsbyrån Tjörn och även om vi nu bytte mäklare var det samma fina service och kvalitet.

David S
Hals/Svanesund

Very helpful. Thank you for all your help Carl

Inger-Johanne W
Henån

Har jette fin upplevelse av Carl Börjesson .Mycket bra information och hjälp med alt,jette nöjd med alt.

Maria S
Rönnäng

Erik har ett trevligt bemötande. Han är engagerad och tydlig.Ger bra information och snabba svar. Noggrann och lättsam. TACK!

Johan M
Skärhamn

Väldigt trevligt och professionellt bemöten genom hela köpprocessen.

Steen N
Skärhamn

Proffsigt bemötande och genomförande A-Ö.

Mats B
Skärhamn

Carl har en bra förmåga att ta människor. Han återkopplar ofta , vilket är något vi uppskattat mycket. Han ser möjligheter. Vi är väldigt nöjda med Carl och hans arbete.

Annika H
Skärhamn

Tillmötesgående i alla ärenden. Talar i klarspråk. Vänlig , glad , lugn o sansad. Återkopplar snabbt vid förfrågningar . Kunnig i sitt område. Vi är mycket nöjda. Tack.

Johan H
Skärhamn

Driven och lösningsorienterad. Bra kundkontakt och ger löpande uppdateringar om läget.

Ulf G
Köpte en tomt med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Rönnäng

Mycket proffsigt intryck och bra information. Skulle köpa av honom igen.

Anna S
Skärhamn

Erik är en duktig och trevlig mäklare som kan området och känns proffsig och bra på alla vis.

Ulla Ingrid Kristina S
Rönnäng

Ett varmt mjukt sätt. Trevlig. Tillmötesgående vill göra sitt bästa.

Annica Petra Marie N
Henån

Trevlig och snäll mäklare som känns som han bryr sig och ser till att det ska bli bra för alla parter. Mycket tillgänglig och svarar glatt på alla sorts frågor man kan ha.

Jenny Kristina L
Henån

Tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Rekommenderar starkt.

Ulf B
Dyrön

Mycket kunnigt och bra bemötande

Mats B
Skärhamn

Vi är väldigt nöjda med det arbete Carl har gjort för oss. Han har kommit in med stor energi och han är full av idéer om hur man kan lösa de situationer som kan uppstå i samband med en fastighetsaffär. Han är helt enkelt lysande!

HANS N

Proffsigt bemötande. Gjorde resan av en lägenhet mycket bra. Fortsätt så Carl👍

Erica Elisabeth Helena R
Kållekärr

Inlyssnande, proffesionellt bemötande och kunnig!!

Tom V
Köpte en tomt med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Mjörn

Mycket kompetent och smidig person, som kunde hjälpa en utlänning på engelska. Trevligt samarbete!

Carina H
Klädesholmen

Erik är väldigt intresserad, tillgänglig, korrekt och snabb med att svara etc. Jag har bara gott att säga om hur Erik hanterat affären då jag köpte min lägenhet.

Daniel Å
Skärhamn

Kan starkt rekommendera Erik som mäklare. Trevlig, glad och lätt person att få förtroende för när det var dags för försäljning. Nöjd med mitt val av mäklare.

Kent A
Skärhamn

Vi fick ett bra bemötande. Allting fungerade bra och han höll oss väl underättade om utvecklingen. av köpet. Även om budgivningen tog lång tid, men det var inte Eriks fel.

Rebecka S
Almösund

Trygg försäljning från start till mål tack vare Sanna som även förmedlade huset vi köpt innan.

Rickard W
Almösund

Erik var vänlig, transparent och hjälpte oss få huset vi ville ha. Smidigt!

Andreas U
Sålde sitt hus med hjälp av Carl Börjesson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Vi hade inte kunnat få en mer dedikerad och lyhörd än mäklare än Carl. Trots en tidspressad husförsäljning precis innan sommaren gick allting otroligt smidigt. Alla förberedelser inför visningen ordnades på rekordfart och Carl lyckades få till ett stort intresse för vårt hus, bättre än vad vi någonsin hade kunna önska oss. Om vi ska lyfta fram en sak som varit extra bra är det kommunikationen, Carl kände av precis vad vi behövde och uppdaterade oss löpande, förklarade pedagogiskt och peppade.

Leif R
Varekil

Ett trevligt mottagande. Var påläst och kunde svara på frågor. Carl tog sig an även lite bökigare önskemål och frågeställningar och var snabb med återkoppling. Helt klart en bra mäklare som vi gärna rekommenderar.

Eva Karina M
Henån

Mycket trevlig o kunnig Jag rekommenderar honom gärna

Klara K
Köpte sitt hus med hjälp av Carl Börjesson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Carl är en jättetrevlig mäklare; tillmötesgående och flexibel. Han mötte våra behov med stor förståelse och gjorde vad han kunde för att hjälpa oss på bästa sätt.

Jonas B
Köpte sitt hus med hjälp av
Skärhamn

Jag upplevde Dan som väldigt seriös och kunnig. Fick till exempel tips om hur man kunde förbättra värmesystemet med att installera luftvärmepump. Har träffat andra mäklare och jag har inte varit missnöjd med någon. Men med Dan kändes det mera trovärdigt och seriöst på ett annat sätt. Fick stort förtroende och kände en ärlighet jag inte känt av tidigare mäklare. Högsta betyg från mig!

Rickard L
Klädesholmen

Erik är otroligt trevlig och lösningsorienterad! Vart ett nöje att ha Erik som mäklare under hela processen!

Sven Einar H
Kållekärr

Från början och hela tiden mycket bra, förtroendefull kontakt. Utmärkt samarbete. Utgångspriset verkade rimligt. Erik och jag var dock överens om att jag kunde få ett bättre pris: Så blev blev också erbjude

Jan R
Varekil

Ytterst proffsig! Påläst, drivern och kunnig.. Tog hand om allt och förklarade på ett enkelt sätt.. Gjorde både vår försäljning och husköp enkel och med kundens intressen i fokus.. .

Anna H
Fagerfjäll

Min erfarenhet av mäklarkontakt är inte stor och Jag upplever att Carl har ett öppet, avkopplat och respektfullt sätt att möta mig som kund, något som för mig skapar trygghet och tillit. Han visar ett genuint intresse för kunden och tar de frågeställningar och önskningar som man kommer med på stort allvar. Carl har under hela processen varit tillgänglig, följt upp och haft kontakt.