Fastighetsbyrån Vemdalen

Fastighetsbyrån Vemdalen

4.2
Ring 0684-240 30 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån Vemdalen! Letar du efter bostad i Hedeviken, Sörviken, Sersån, Björnrike, Stockåvallen, Vålkojan eller Vemdalen med omnejd? Vi på Fastighetsbyrån Vemdalen har bred kunskap om vårt underbara område och brinner för att överträffa dina förväntningar som kund hos! Funderar du på att sälja, eller...

13 omdömen om Fastighetsbyrån Vemdalen

Peter F
Svenstavik

Stabilt, kunnigt, professionellt. Bra bemötande på alla sätt, håller tider, har koll på alla formaliteter, lätt att få kontakt med. Dessutom blev resultatet , dvs försäljningspriset, långt över förväntan vilket naturligtvis inte är någon nackdel heller.

Therese P
Svenstavik

Trevligt bemötande. Proffesionell. Hittade boende till oss innan det kom ut på marknaden! 😀 Verkligen nöjda!

Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Vemdalen

Maria är otroligt duktig och dessutom supertrevlig:)

Jim V
Sveg

Var köparens mäklare. Inte min.

Lars Gunnar P
Hede

Upplevde informationen lite otydlig fick lite oklara svar. Mäklaren var väldigt snabb med att vi ska avsluta affären. vi fick nästan motivera att vi ville invänta fler bud.

Dan V
Hackås

Trevligt bemötande. Bra presenterat objekt. En snabb å okomplicerad affär. Rekomenderas.

Jessica L
Hede

Vi har sålt våran stuga med hjälp av Maria . Trots att vi bor många timmar bort o inte kunnat ses , så har allt gått jättebra. Proffsigt o en fint bemötande. Tusen tack 😊

Bertil R
Svenstavik

Trevligt bemötande med en avslappnad attityd. Mäklaren uppfyllde mina kanske för höga förväntningar till mera realistiska. Resultatet är jag väldigt nöjd med som marknaden ser ut. Lätt att få kontakt och samarbeta med.

Lars Håkan H
Hede

Kändes rätt redan första minuten. Hon såg potentialen i huset och har skött hela affären väldigt professionellt samtidigt som det varit som en vänrelation 😊👍

Jenny M
Ytterhogdal

Bra återkoppling och fin service vid vårt köp.

Kurt H
Svenstavik

Bra bemötande, bra information. Nöjd med mycket hjälpsam mäklare

Helge Stefan L
Sveg

Bra bemötande. Förväntningarna stämde väl överens.

Monica B
Klövsjö/ Storhogna

Trevligt bemötande o smidigt handhavande av vår fastighetsförsäljning. Vi är mycket nöjda.