Filuni AB

Filuni AB

filuni.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Filuni! Vi vill förenkla och förverkliga dina byggdrömmar. Oavsett om det handlar om att renovera badrummet, byta ut köket, totalrenovering, bygga altan osv. Vi tar din idé till verklighet på ett professionellt sätt genom att låta våra certifierade hantverkare ta hand om dina byggplaner. När du anlitar oss...

121 omdömen om Filuni AB

Sedan starten hos Reco 2020

Sanna M
Skrev om Filuni AB

Rekommenderar starkt! Blev väldigt nöjd med renoveringen av mitt badrum

Yvonne H
Skrev om Filuni AB

Första besök, gick igenom vad som skulle göras 👍 Kaklat golv och tak i gästtoalett 👍 Snabbt och fantastiskt fint arbete, supernöjd. Kommer fortsätta med stora badrummet, ser fram emot detta. Kan varmt rekommenderas 👍 Yvonne

Robin K
Skrev om Filuni AB

Filuni hjälpte oss renovera vårt badrum och vi kommer anlita dem nästa gång vi ska renovera. Vi fick skjuta på starten och Mirko tillsammans med teamet var flexibla och gjorde allt i sin makt för att leverera i tid och slutresultatet blev magiskt. Anlita Filuni! Ni kommer inte ångra er.

Slobodan C
Skrev om Filuni AB

Utomordentlig förtroendeingivande bemötande med god rådgivningen och tydlig pofesonnalitet. Mina förväntningar överträffades med råge när hela jobbet utfärdades punktligt och på det bästa sättet. Mina bästa rekommendationer för Faluni AB.

Jonas E
Skrev om Filuni AB

Väldigt nöjd med hela projektet. Vi använde Filuni i ett ganska stort renoveringsjobb som inkluderade både badrum och hela källarvåningen. Sömlös hantering från start till mål där det under hela arbetet varit lätt att kommunicera med arbetsledaren. Särskilt plus till många duktiga hantverkare och slutprodukten blev världsklass:) Kan verkligen rekommendera Filuni om man önskar hög kvalitet.

Fredrik S
Skrev om Filuni AB

Vi träffade ett flertal byggare innan vi bestämde oss för Filuni för vår första badrumsrenovering. Utöver att de har väldigt duktiga hantverkare har vi uppskattat att de varit kommunikativa genom hela processen och stämt av även för smågrejer. Vi fick också hjälp med planering och nya idéer på smarta lösningar. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Dragana K
Skrev om Filuni AB

Kakelsättning som utfördes av Filunis hantverkare var enastående, proffsiga och kunniga. Resultatet blev toppen. Rekommenderas varmt.

Rickard L

Daniel B
Skrev om Filuni AB

Allt enligt överenskommelsen efter offert. Inga dolda tilläggskostnaser. Alla är trevliga i sitt bemötande och väldigt lösningsfokuserade. Rekommenderas!

Ida T
Skrev om Filuni AB

Jag rekommenderar verkligen Filuni AB till alla som behöver en duktig plattsättare. Kan inte vara mer nöjd över resultatet, från början till slut. Professionella, pålitliga och skickliga plattsättare. De utförde arbetet utifrån mina önskemål, snabbt och noggrant. Bra kommunikation genom hela arbetet.

Dimitrios C
Skrev om Filuni AB

Oerhört nöjd kund! Bästa service & bra priser!

Tack Dimitrios för för dom fina orden. Bästa hälsningar från Filuni

Magnus K
Skrev om Filuni AB

Blev mycket väl bemöt av alla som var inblandade i badrumsrenovering. Punktliga och lyhörda på allt. Arbetet utfördes snabbt och Resultatet var enastående. Har man frågor under tiden så återkoppla dom genast. Jag är väldigt nöjd med jobbet som Filuni gjorde.

Svar från Filuni AB

Hej Magnus! Tack för dom fina orden! Synd bara att inte fler får se på resultatet, det blev ett badrum utöver det vanliga. Hoppas ni får njuta av badrummet många år framöver! Bästa hälsningar från alla oss på Filuni

Johan L
Skrev om Filuni AB

Mycket proffsigt bemötande, jobbet med vårt nya badrum blev kanon. Projektet sköttes bra och tidsplanen hölls. Vi är supernöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Filuni AB.

Svar från Filuni AB

Hej Johan! Tack för dom fina orden, riktigt kul att höra att ni är nöjda med badrummet. Bästa hälsningar från oss alla på Filuni.

Gordana M
Skrev om Filuni AB

Bara positiva upplevelser. Väldigt korrekta tillmötesgående och professionella hantverkare med en massa idéer och fantastiska lösningar som för mig verkade helt omöjliga . Fick också råd och tips. Tack , det uppskattas . Jag fick återkoppling varje dag om det man gjort och varför och det som ska göras. Punktliga och klara i tid. Rekommenderar gärna och skulle anlita de igen.

Svar från Filuni AB

Tack Gordana för dom fina orden, vi är mycket glada över att ni är nöjda med badrummet. Många varma sommar hälsningar till er från grabbarna på Filuni.

Anders G
Skrev om Filuni AB

Hade ett mindre jobb med golvvärme och klinker i hallen som jag anlitade Filuni för. Jag anlitade dom med inte alltför lång framförhållning och med en tidsgräns som var inflyttning till huset. Allt med Filuni fungerade hur smidigt som helst, tidsplanen hölls och golvet blev hur fint som helst. Smidig kontakt med projektledare från start till mål. Elektrikern gjorde också en del elarbete i huset, även det arbete var helt utan anmärkningar. Flexibla, tillmötesgående och inlyssnande. Slutpriset kändes helt rimligt. Kommer definitivt kontakta Filuni igen när det är dags för badrumsrenovering!

Svar från Filuni AB

Hej Anders, tack för dom fina orden, hall golvet blev riktigt fint, lycka till med resten av huset. Bästa hälsningar från oss på Filuni

Helena S
Skrev om Filuni AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Kunniga och alltid tillgängliga för frågor som kom under resans gång. Bodde hemma under tiden som mitt badrum total renoverades men allt flöt väldigt bra och deras sätt att arbeta var det samtidigt väldigt städat. Rekommenderar verkligen Filuni

Svar från Filuni AB

Hej Helena! Tack för betyget och dom fina orden, det blev ett fint badrum och vi är mycket glada över att du är nöjd med resultatet. Bästa hälsningar från oss alla på firman!

Gustav S
Skrev om Filuni AB

Proffsiga och bra bemötande. Fixar uppkomna problem på ett enkelt sätt.

Svar från Filuni AB

Hej Gustav! Tack för omdömet och betygen, roligt att ni är nöjda med vår service! Bästa hälsningar från grabbarna på Filuni

Mikael G
Skrev om Filuni AB

Proffsiga och lyhörda hantverkare. Bra projektledning och snabb återkoppling. Höll mycket rent och fint under hela renoveringen. Väldigt duktiga, rekommenderas!

Svar från Filuni AB

Hej Mikael! Tack för dom fina orden! Riktigt roligt att höra att ni är nöjda med erat nya badrum. Bästa hälsningar från oss alla på Filuni!

Göran U
Skrev om Filuni AB

Vi anlitade Badrumsgruppen för renovering och Filuni gjorde arbetet. Vi är väldigt nöjda med arbetet. Vänliga och proffsiga killar. Bra kommunikation med arbetsledningen.Vi är nöjda. Gun-Britt och Göran.

Svar från Filuni AB

Hej Gun-Britt och Göran! Tack för det fina omdömet, vi är mycket glada och stolta över att ni är nöjda med badrummet. Nu fortsätter vi toan och vi ska göra allt för att ni ska bli lika nöjda med toa renoveringen. Bästa hälsningar Filuni ab

Amir F
Skrev om Filuni AB

Filuni är pålitliga, proffsiga och trevliga. Riktigt nöjda med renoveringen av vårt badrum. Tack! /Amir

Svar från Filuni AB

Tack Amir för dom fina orden, vi är glada över att ni är nöjda med badrummet, det blev riktigt fint badrum. Bästa hälsningar från grabbarna på Filuni ab.

Mia H
Skrev om Filuni AB

Vi blev bemötta på ett vänligt och proffsigt sätt .Minsta lilla grej som vi ville ändra på så var det inga problem dom löste allt efter vårt önskemål .Vi köpte bänkskiva,kakelsättning, och belysning.Vi är super nöjda

Svar från Filuni AB

Hej Mia, Tack för dom fina orden, Köket blev jättefint. Riktigt kul att ni är nöjda. Bästa hälsningar från grabbarna på Filuni!

Daniel S
Skrev om Filuni AB

Vi är mycket nöjda med resultatet. Allt gick enligt överenskommelse, kan varmt rekommendera Filuni åt andra. // Danne

Svar från Filuni AB

Hej Daniel, jätteroligt att höra att ni är nöjda, det har varit roligt att få jobba hos er. Bästa hälsningar från grabbarna på Filuni

Håkan S
Skrev om Filuni AB

Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört

Svar från Filuni AB

Tack Håkan för dom fina orden, vi är mycket glada över att ni är nöjda med resultatet. Bästa hälsningar från oss på Filuni!

Patrik C
Skrev om Filuni AB

Hej, Med stort nöje lämnar jag ett omdöme till Filuni AB och deras dedikerade medarbetare. Har precis fått genomfört och avslutat en stor badrumsrenovering samt också en gäst toalett samtidigt. Filuni AB har varit med under precis hela processen från rivning till färdigställande, totalt 6 veckors arbete. Resultatet är enastående! Noggrant utfört arbete med den bästa kunskap och erfarenhet syns på det utmärkta slut resultatet. Jag har haft förmånen att vara hemma i huset under de 6 veckorna och på så vis kunnat...

Svar från Filuni AB

Hej Patrik! Wow!! Vad ska man säga mer än ett stort stort tack för dom fina orden. Vi är mycket glada och stolta över att du är nöjd och hoppas innerligt att du njuter av både badrummet och toan, resultatet blev riktigt fint, kombinationen med möbelinredning och klinker blev fantastiskt. Där ska du ha en eloge! Gott nytt år till dig och resten av familjen önskar vi på team Filuni!!

Lena T
Skrev om Filuni AB

Vid vår badrumsrenovering blev vi utmärkt bemötta . För oss var det viktigt med kvalite på arbetet och att tidsplanen följdes. Vi upplevde att Filuni AB överträffade våra förväntningar och är så nöjda med arbetet. Paul o Lena Göteborg

Svar från Filuni AB

Hej Lena! Stort tack för dom fina orden, det värmer😊 Vi är mycket glada och nöjda att ni som kund är nöjda med resultatet. Njut av erat nya badrum och ta hand om er. God jul och gott nytt år till er! 🎄 Med vänliga hälsningar Team Filuni ab

Aysha I
Skrev om Filuni AB

-Ajshe F Filuni AB renoverade våra badrum och vi blev mycket nöjda med resultatet! De var trevliga och tillmötesgående, arbetade snabbt och effektivt utan att det påverkade kvalité, säkerhet eller funktion. Jag rekommenderar varmt att anlita Filuni AB .

Svar från Filuni AB

Hej Ajshe, Tack för dom fina orden, vi är mycket glada och stolta att ni är nöjda med uppdraget vi fick hos er. Vi önskar er en god jul och gott nytt år! Med vänliga hälsningar Team Filuni ab

Kemal V
Skrev om Filuni AB

Snabbt, smidigt och proffsigt. Badrummet blev fantastiskt fint. Vi är supernöjda med Filuni AB och kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Filuni AB

Hej Kemal, man får tacka för dom fina orden, vi är mycket glada och stolta när våra kunder är nöjda med resultaten. Vi hoppas att ni njuter av erat nya badrum i många år framöver. God jul och gott nytt år till dig önskar vi alla på team Filuni.

Laura F
Skrev om Filuni AB

Badrummsrenovering Implementation of wishes and adjustment to circumstances. Detailed quotation & documentation and good customer communication. Could have progressed a bit quicker but timeline was met in the end. Happy with my nice, shiny completely reworked bathroom!

Svar från Filuni AB

Hej Laura, tack för dom fina orden. Vi är mycket glada över att du är nöjd med resultatet, vi kämpade verkligen att få det gjort i utlovad tid. Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Bästa hälsningar från oss alla i team Filuni.

Dragoslav D
Skrev om Filuni AB

Jag är väldigt nöjd med bemötandet av Filunis hantverkare, korrekta från början till slutet. Arbete dom utförde gjordes väldigt proffsigt och snabbt. Mina förväntningar var ganska höga på hantverkare och utfört arbete,dom levde verkligen upp till det med sitt väl utfört arbete. Kan varmt rekomendera Filuni.

Svar från Filuni AB

Hej Drago, tack för som fina orden, vi är mycket glada att du är nöjd med resultatet. Bästa hälsningar från oss på team Filuni ab

Karim D
Skrev om Filuni AB

Började och avslutade arbetet enligt tidplan. Snyggt utfört och trevliga hantverkare. Mycket prisvärt.

Svar från Filuni AB

Hej Karim, Tack för dom fina orden, det värmer. Ni gjorde också ett bra jobb med urvalet av möbler och klinker. Det blev ett riktigt fint badrum till slut. Bästa hälsningar från oss alla på Filuni ab

Kornelia S
Skrev om Filuni AB

Bra kommunikation och vi kunde bolla ideer hela vägen. Så nöjda med resultatet av badrummet som blev så fint och precis som vi hade hoppats på!

Svar från Filuni AB

Hej Kornelia, tack för dom fina orden, det värmer, vi är mycket nöjda och stolta över projektet hos er. Hoppas ni njuter av erat nya badrum många år framöver. Vänliga hälsningar från oss på Filuni ab

Marie H
Skrev om Filuni AB

Det är alltid rent och undanplockat varje dag när ni varit här. Alla är väldigt trevliga och svarar på alla frågor. Helrenoveringen av badrummet är över förväntan och vi är supernöjda!

Svar från Filuni AB

Hej Marie, tack för dom fina orden. Jättekul att ni är nöjda, det blev riktigt fint hos er, vi är också väldigt nöjda. Bästa hälsningar från team Filuni ab

Maria F
Skrev om Filuni AB

Blev väldigt fint till slut och vi är väldigt nöjda med vårt badrum.//Maria och Per

Svar från Filuni AB

Hej Maria, Roligt att höra att ni är nöjda, väldigt fin kombination med interiören och klinker ni valde, går mycket bra ihop. Bästa hälsningar från oss på Filuni ab

Ann A
Skrev om Filuni AB

Alltid trevliga och tillmötesgående. Väntar på finjusteringar. Hoppas det sker snart. Väl genomfört arbete med miss från kakelsättaren att inte stängt om sig, vilket förorsakade damm överallt. Städbolaget gjorde ett gott jobb. Jag kan rekommendera er med varm hand. // Ann WA

Svar från Filuni AB

Hej Ann, Jättekul att höra att du är nöjd med slutresultatet, tråkigt med missen med dörren och dammet, det tar vi på oss. Blev ett riktigt fint badrum med stilig inredning och interiör. Bästa hälsningar från oss alla på Filuni ab.

Freddie K
Skrev om Filuni AB

Bästa servicen, och helt klart dom i särklass snyggaste jobben 👍

Svar från Filuni AB

Hej Freddie, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med slutresultatet! Bästa hälsningar från oss på Filuni!😊

Kurt K

Pålitliga , mycket trevliga . Prisvärt

Svar från Filuni AB

Tack Kurt för dom fina orden, det värmer!

Susanne J
Skrev om Filuni AB

Trevliga och duktiga hantverkare.

Svar från Filuni AB

Tack Susanne för det fina betyg, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni njuter av erat fina badrum. Bästa hälsningar från oss på Filuni ab

BJÖRN G
Skrev om Filuni AB

Vi anlitade Badrumsgruppen för en omfattande badrumsrenovering och Filuni utförde uppdraget. Vi är otroligt nöjda med allt. Filuni är lösningsorienterade, kunniga, noggranna och dom håller tidplanen.

Svar från Filuni AB

Hej Björn! Stort tack för dom fina orden, det betyder mycket för oss att du är nöjd med det utförda arbetet! Varma sommar hälsningar från oss på Filuni ab

Pernilla R
Skrev om Filuni AB

Vi är nöjda, de gjorde vad de skulle. Bra på att återkoppla vid frågor

Svar från Filuni AB

Hej Pernilla, tack för dom fina orden, vi är mycket glada och stolta över att du som kund är nöjd med vårat jobb. Bästa hälsningar från oss på Filuni ab.

Tomas G
Skrev om Filuni AB

Köpte badrumsrenovering av Badrumsgruppen i Sisjön. Bemötandet och förväntningarna gick enligt plan.

Svar från Filuni AB

Tack Tomas för dom fina orden, hoppas ni njuter av erat nya badrum i många år framöver!! Bästa hälsningar från oss på Filuni ab

Pehr G

Snabba diskutera ordningssamma

Svar från Filuni AB

Hej Pehr, man tackar för dom fina orden och det fina betyg vi fick, det värmer!! Bästa hälsningar från grabbarna på Filuni!

Magnus S
Skrev om Filuni AB

Filuni fixade vårat badrum fint! Bekymmersfritt, lugnt och städat.

Svar från Filuni AB

Tack för dom fina orden, det värmer. Varma sommarhälsningar från oss på Filuni ab

Juliana K
Skrev om Filuni AB

Vi renoverade vårt badrum under våren 2021 och var väldigt nöjda med arbetet som utfördes. Arbetet var välorganiserat och arbetarna var väldigt noggranna och effektiva. Finishen helt utan anmärkning.

Svar från Filuni AB

Hej Juliana, tack för dom fina orden, det var ett nöje att få jobba hos er. Varma sommarhälsningar från grabbarna på Filuni.

Göran F
Skrev om Filuni AB

Mitt uppdrag med Badrumsgruppen var totalrenovering av vårt badrum. Filuni som "underentreprenör" till Badrumsgruppen har tillsammans med Serventus (elarbetena) utfört uppdraget på ett föredömligt och professionellt sätt enligt gällande normer och inom offererad tidsram. Jag kan varmt rekommendera denna konstellation av företag till liknande uppdrag då vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Svar från Filuni AB

Hej Göran, tack för dom fina orden, det var ett nöje att få jobba hos er, hoppas att ni får njuta av erat badrum i många år framöver. Bästa hälsningar från oss på Filuni!

Anette O
Skrev om Filuni AB

Vi gjorde om vårt badrum. Vi blev utmärkt bemötta och så trevlig personal. Professionellt utförande av vårt badrum

Svar från Filuni AB

Tack för dom fina orden Anette, vi är mycket glada över att du är nöjd med resultatet. Varma sommarhälsningar från grabbarna på Filuni

Susanne J
Skrev om Filuni AB

Trevliga och duktiga. Toaletten har blivit som ny.

Hej Susanne, tack för dom fina orden. Varma sommarhälsningar Filuni

OSKAR A
Skrev om Filuni AB

Två badrum i radhus. Väldigt nöjda med arbetet. Höll tidsplan inom rimlighet. Städade och plockade bort efter sig varje dag. En mindre miss där kompensation mot faktura utan några bekymmer. Faktura stämde perfekt mot offert. Kan varmt rekommendera, kunde inte förvänta mig mer av resultatet!!!

Svar från Filuni AB

Hej Oskar, tack för dom fina orden och vi är mycket glada över att ni är nöjda och att ni njuter av era badrum. många varma sommarhälsningar från grabbarna på Filuni!!

Agneta F
Skrev om Filuni AB

Professionella och trevliga medarbetare, lätt att komma i kontakt med Rekommenderar deras tjänster varmt, mycket duktiga på bardrumsrenovering Agneta

Svar från Filuni AB

Hej Agneta! Tack för dom fina orden, det värmer. Vi är mycket glada och stolta över att du är nöjd. Vänliga hälsningar Filuni grabbarna

ALMAN K
Skrev om Filuni AB

Ett av de bästa företagen vi någonsin har anlitat för renovering. Bra kommunikation, noggrannhet, punktlighet, skicklighet och tydlighet gör att vi varmt rekommenderar Filuni!

Svar från Filuni AB

Tack Alman för dom fina orden och betyget, det betyder mycket för oss att du nöjd med erat nya badrum, det var ett nöje att få jobba hemma hos er! Varma hälsningar från grabbarna på Filuni!

PHILIP M
Skrev om Filuni AB

Filuni har utfört ett felfritt jobb hos oss med mycket gott slutresultat, renovering av två badrum i följd. Mirko är lyhörd och lösningsfokuserad och hans anställda är mycket skickliga hantverkare som kan svenska eller bra engelska. Jag uppskattar också att varje anställd har sitt expertområde och det är inga "allt-i-allo". Tips till dig som ska renovera badrum: Var delaktig i processen och ha kontinuerlig dialog, gör detaljerade ritningar och se till att ha material hemma.

Svar från Filuni AB

Tack Philip för dom fina orden och betygen, vi är mycket glada och stolta över dom jobben vi gjort hos er, vi hoppas att ni nu njuter av era nya badrum i många år framöver. Det blev riktigt fint! varma sommarhälsningar från grabbarna på Filuni!