finnholmsbyggservice.se
  • Badge2022

Välkommen till Finnholms Byggservice AB! Är det dags att bygga altan? Eller har du ett kök eller badrum som behöver renoveras? Vi på Finnholms Byggservice AB har över 30 års erfarenhet inom branschen och vet vad nöjda kunder innebär. Vi förstår att det kan vara viktigt för dig att ett projekt blir klar inom en viss tidsram,...

49 omdömen om Finnholms Byggservice AB

Sedan starten hos Reco 2019

Tedh I
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Bra utfört jobb stor kunskap jobbar effektivt.

Ulla L
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Klara raka besked och bra kontakt

Caroline S
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Finnholms byggde en stödmur som var krångligt att komma till, men de hittade bra lösningar. Mycket trevlig bemötande från start till slut. Proffsigt och noggrant utfört arbete som uppfyller alla löften.

Jan L
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Perfekt utförd jobb. Finns inget att klaga på. Dessutom trevliga hantverkare. Kan verkligen rekommenderas👌🏽

Achim B
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Ett lokalt företag som verkligen ta hänsyn till kundernas behov. Det gick snabbare och billigare än väntat, utan att tömma på kvalitet. De bytte stödpelare och lite till till en balkong och arbetet gjordes på ett säkert sätt (stort tack till de två killarna som gjorde ett riktigt bra jobb).Har sedan dess anlitat de till nästa jobb som jag hoppas blir lika bra och proffsigt gjort. En till nöjd kund.

Linnea S

Jag är nöjd. Skulle rekommendera

Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi köpte lite material av FINNHOLMS BYGGSERVICE AB och det gick väldigt smidigt och dom levererade i tid! Kan defensivt tänka mig att anlita dom igen 💪

Henrik A
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Killarna som utförde jobbet var duktiga och väldigt snabba. Ett negativt är att Finnholm inte gjorde en helhetsbedömning i offerten, fick tilläggskostnader för asfalt som reparerade spricka mellan väg och marksten. Adams entreprenad hette killarna som utförde jobbet.

Anders L
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Alltid bra service, god kommunikation och hjälpsamma. Utför arbetet med precision och högt kunnande.

Jonas T
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Trevligt bemötande , ger bra tips å ideer, återkopplar alltid, man blir alltid nöjd , dom har byggt bänkar å skåp efter dom mått jag ville ha.

Tedh I
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Är helnöjd med utfört arbete inget att tillägga.Kan rekommendera denna firma.

Annika L
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Supernöjd med tillbyggt sovrum i vardagsrummet. Snabbt och professionellt utfört! Rekommenderar verkligen Finnholms Byggservice!

Ville S
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Alla har vid kontakt varit väldigt trevliga och tagit sig tid att förklara vad man planerar och vad man utför. Vi gick igenom arbetet innan start och fick hjälp med att välja material och utrustning. Man har gjort det på ett sådant sätt att även en lekman förstår och kan sedan följa arbetet. Tidplanen gicks igenom innan påbörjat uppdrag och kunde sedan hållas tillfredsställande. Jobbet utfördes effektivt och vi som husägare stördes inte det minsta. Finnholms har bytt tak hos oss fullt ut och även bytt allt bihang samtidigt...

Adam G
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi renoverade ett rum i källaren. Tog bort träväggar och putsade väggarna istället. Vi är jättenöjda.

SUSANNE M
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi har precis fått klart vår källarrenovering av Finnholms Byggservice AB; totalrenovering av källarrum med allt vad det innebär (rivning väggar, nya fönster, elinstallationer, rörmokare, puts/murar jobb, nytt innertak, målning, snickerijobb) och samtliga yrkeskategorier har utfört allt jobb utmärkt. Alla kontakter med bolaget har varit smidiga och helt komplikationsfritt. Vi är otroligt nöjda. Rummet blev fantastiskt. Vi rekommenderar dem varmt och kommer använda dem igen.

Mikael W
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Super proffsiga, pålitliga och punktliga. Jobbet utfört över förväntan

Klara A
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi har anlitat Finnholms Byggservice vid ett flertal tillfällen och har blivit lika nöjda varje gång! Snickarna är noggranna, stämmer av under byggets gång och är alltid måna om att vi som kunder ska vara nöjda med slutresultatet. Rekommenderas varmt!

Sebastian S
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Byggnation Carport med ca. 10 m2 isolerat förråd. Rickard (ägare) hade under upphandlingen en rak och tydligt kommunikation vilket jag verkligen uppskattade. Vi hittade också en form för utförandet som var anpassad för mig där jag själv kunde utföra enklare arbeten själv som inte påverkade övriga snickerier. När väl bygget kom igång så upplevde jag att snickarna kommunicera på ett bra sätt och blandade in mig i precis lagom mycket detaljer och små val. Bygget flöt på väldigt bra och gick faktiskt snabbare och blev billigare än tänkt. En riktigt bra upplevelse helt enkelt!

Marcus K
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi anlitade Finnholms Byggservice för färdigställande av altan samt stenläggning. Båda dessa arbeten utfördes på ett mycket tillfredsställande sätt. Utmärkande faktorer: * Lyhörda/kundfokuserade - Oklarheter reds ut direkt med kund. Genomtänkta lösningsförslag baserade på erfarenhet * Genomgående mycket hög kvalitet på utfört arbete * Effektiva - Arbete utfördes på utlovad tid eller tidigare Utifrån ovan kan man inte ge något annat än högsta betyg samt mina varmaste rekommendationer!

Lars P
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Fick bra hjälp med att planera och bygga en altan. Resultatet blev riktigt snyggt. Bra flexibilitet gjorde att vi kunde anpassa planen.

Björn M
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Hög kvalitet på arbetet och alltid ett bra bemötande.

Rikard M
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Rickard finnholm är effektiv och gör saker rätt. Toppenbra.

Frida T
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi är mer än nöjda med Finnholms Byggservice. Bra kommunikation och rimlig prissättning på jobbet som skulle utföras. Fick även bra tips och återkoppling på det vi jobbet vi ville få utfört, vilket fick oss att tänka om. Allt flöt på enligt plan och det var smidigt under hela processen. Kan varmt rekommendera Finnholms Byggservice.

ROBERT T
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Utmärkt service, snabbhet, kommunikation och gör jobbet. Jag vet att jag alltid kan lita på att få hjälp snabbt och att jobben blir bra utförda. Alla husägare borde ha Finnholms som partner.

Dan C gillar detta
Anna J
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Anlitade Finnholms byggservice för renovering av badrum och tvättstuga samt uppfräschning av kök. Mycket trevliga och duktiga killar som engagerar sig och kommer med bra lösningar. Jag är jättenöjd!

Jukka A
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Fasadbyte och utvändig målning av villa. Mycket trevligt bemötande och bra dialog med Rickard och snickare och målare. Duktiga hantverkare. Jag är helnöjd.

Matthew R
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Finnholms bygg är så proffsiga, lyhörda och duktiga! Vi är supernöjda med ombyggnationen av vår övervåning. Arbetet har gått snabbt, lätt och smidigt och kommunikationen har var varit tydlig. Tack Finnholms bygg! Kommer absolut anlita er fler gånger för framtida arbeten.

Per W
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi anlitade företaget för att lägga trägolv på vår terass. Jobbet utfördes imponerande snabbt och vi är jättenöjda med resultatet. Mest imponerande var deras smarta sätt att ta upp allt virke till 5 våningen utan hiss.

Gunilla D

Fungerade jättebra Trevligt bemötande

Fredrik P
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Levererat den produkt som vi har efterfrågat. (1st garage) Vi är nöjda med detta resultat!

Maral S
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi fick hjälp med stensättning i trädgården. Resultatet av arbetet blev mycket bra och allt gick smidigt.

Julia S
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Uppfräschning av kök (nya luckor, kakel, målning) samt målning av ett rum. Kostade vad de offererade och kändes pålitliga och var mycket trevliga när de var på plats. Kommunikationen på distans kunde varit bättre och finishen, framför allt på målningen, var lite halvdan.

Linus P

Kanonservice med lösningar på allt!! Rekommenderas starkt!! *****

Rasmus B
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Proffsiga som tar hand om helthetsbilden

Anna L
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Slipning och lackning av kök och vardagsrum. Snabb respons, effektivt och bra arbete samt ett trevligt bemötande!

Andreas P
Skrev om Finnholms Byggservice AB

De har lagt nytt innertak och målat samt hjälpt till med kontakt till andra områden som golvslipning och rörläggning. De är mycket noggranna och effektiva. Rekommenderas!

Lenny D
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Bra kontakt från start till mål. Snickarna kom med egna goda förslag. Höll tidsplanen

Anni G
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Toppen att ha och göra med! Kan varmt rekommenderas.

Rikard M
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Rickard hjälpte mig att totalrenovera en lägenhet. Ta ner tapeter spackla och måla väggar, jorda elen och slipa golvet. Det har gått snabbt och effektivt. Rickard har också snabbt kunnat fixa fram andra hantverkstjänster när jag behövs detta. Är mycket nöjd och kan rekommendera Rickards byggfirma till alla typer av renoveringsprojekt

Grigory S
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Det var byte av fönsterpartiet och bygge av altantak. Trevliga kilar, bra kommunikation, bra och snabb resultat. Just innan de skulle bygga taket har vi bestämmt att också måla fasaden. Vi tänkte att det var tveksamt att de kan ordna detta mitt i jobbet, men det ordnades utan problem. Trots mer jobb allt var färdig lite tidigare än vi planerade. Det enda nackdel är kanske priset - inget konstigt, men det är inte den billigaste firma. Däremot kände vi att vi vet vad vi betalar för. Vi har erfarenhet av renovering förut...

Johanna K
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi har anlitat Ricard Finnholm först via Got on bygg och nu Finnholms bygg. Vi är jättenöjda med bemötandet, infon, priser och såklart ett fint och välgjort arbete varje gång! Vi rekommenderar verkligen Finnholms bygg! Johanna och Erik

Boba P
Skrev om Finnholms Byggservice AB

1. Ren tur att jag kom i kontakt med Finnholm Byggservice AB 2. Jag blev bemött på mycket positiv sett 3. Jag fick förstklassig service,punktliga, snabba, professionella... 4. Varmt rekommenderar Finnholm Byggservice AB

Pia B
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Vi har byggt ett nytt altandäck. Vi har bara gott att säga om detta företag. Altandäcket är vi jättenöjda med. Vi fick den byggd på ganska kort varsel. Bemötandet är bra. Vi kan verkligen rekommendera detta företag, känns verkligen seriöst.

Erik J

Punktlig.

MARIANN B
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Så bra från offert till faktura! Trevliga, snabba och riktigt bra resultat. Sökte hjälp med en innervägg i vardagsrummet och på 2 dgr var det gjort helt enligt överenskommelse. Mina allra bästa rekommenationer!

Rickard F gillar detta
Inger W
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Målning av flera furutak och väggtapeter. Mycket bra målare som gjorde arbetet förträffligt!! Tidsplanen hölls. Allt till belåtenhet!

Alen Z
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Kanon killar att ha o göra med! Har både jobbat mot dom som kund och tagit in dom på våra jobb och det har aldrig varit några problem! Alen/ Alens Måleri

Linus P
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Nytt tak inkl. plåtarbeten, fågelskydd, vindskivor mm samt omfogning av fasad. Bra bemötande och toppenservice hela vägen med regelbunden uppdatering av arbetet. Höga förväntningar som företaget levde upp till! Rekommenderas!! *****

Erik g
Skrev om Finnholms Byggservice AB

Byggde en ny mellanvägg till ett sovrum, målade om en hel lägenhet och oljade parketten. Allt snabbt och bra ordnat på kort tid, då vi skulle flytta in och ville ha det klart innan. Bra kvalité på jobbet och trevligt bemötande. Det var en mycket tight tidsplan som vi önskade men dom löste det!