FM Stork Housing AB

FM Stork Housing AB

storkhousing.se
  • Badge2023

Välkommen till Stork Housing Vi är ledande inom trapphusrenoveringar i Stockholm och har specialiserat oss inom området så att våra kunder kan känna sig trygga med att trapphusen skapas i tidsenlig anda och med uttryck som inspirerar.. Sedan 2012 har våra erfarna och hängivna medarbetare levererat byggtjänster till bostadsrättsföreningar...

48 omdömen om FM Stork Housing AB

Sedan starten hos Reco 2019

Erik R
Skrev om FM Stork Housing AB

Tillmötesgående, kunniga och ett väl utfört arbete! /erik

Aziz M
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår förening anlitade FM Stork Housing för att måla entréerna i fastigheten. De gjorde ett väldigt bra jobb. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och utfallet. Vi kan varmt rekommendera de. Brf Sjövikskajen.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack för fint omdöme och vi tackar även för att vi fick möjligheten att jobba med er. Hoppas på fortsatt samarbete i framtiden :)

Bo R
Skrev om FM Stork Housing AB

Bra bemötande,trevliga att ha att göra med

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Bo för ditt betyg! Hoppas på fortsatt samarbete framöver.

Ann S
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår Brf anlitade Stork Housing för omfattande renovering av två trapphus. Samarbetet har varit jättebra speciellt med tanke på att det alltid dyker upp problem som ska lösas under resans gång och snabba beslut måste fattas. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och de får våra varmaste rekommendationer.

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Ann för ditt fina betyg och kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet. Vilket lyft det blev :)

Adam R
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår brf anlitade Stork för att renovera ett trapphus. Väldigt nöjda med samarbetet under och efter arbetets gång. Enkelt att diskutera problem som dök upp med Stork, och ofta bra rekommendationer på lösningar, med konkreta förslag och prisuppskattningar.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Adam för fint omdöme. Kul att ha jobbat tillsammans och grattis till ett fint trapphus!

Pernilla E
Skrev om FM Stork Housing AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. De arbetade efter utsatt tidsplan och var väldigt lyhörd för att möta våra önskemål. Vi är väldigt glada att vi valde Stork Housing för vår renovering och är så nöja med slutresultatet. Proffsigt och gediget utförande!

Tobias F
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår förening genomförde en komplett trapphusrenovering i sammanlagt 5 trapphus. Den stora fördelen med Stork Housing är att de tar ett stort ansvar för slutprodukten. Den enda man med säkerthet vet i större projekt är att det kommer dyka upp saker som man inte tänkt på under offertskedet. Det har under projektets tid varit ett nära dialog med ansvarig person på Stork Housing när nya beslut måste tas eller om det finns andra problem som dyker upp som måste lösas. Som styrelsemedlem i en BRF vill man fullt ut kunna lita på...

Hannah Rebecca A
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi anlitade Stork Housing till en omfattande renovering av trapphusen i vår BRF. Även nya portar, målning samt nytt golv i entrépassagerna till gårdshusen, ny ljussättning, renovering av hisskorgar mm ingick i projektet. Marc var väldigt kunnig samt professionell och vi fick alltid ett snabbt, lyhört och väldigt trevligt bemötande under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Stork Housing! Brf Morellpilen

Svar från FM Stork Housing AB

Tack så himla mycket för detta toppenbetyget! Det har verkligen varit ett kul projekt och vilken resa att se hur trapphusen och entréerna förvandlades. Stort lycka till framöver!

Marina S
Skrev om FM Stork Housing AB

Väldigt professionellt och lyhört bemötande, vi uppskattade speciellt att de hanterade alla delar av trapphusrenoveringen. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Marina för ett fint omdöme! Vi uppskattar verkligen samarbetet med dig. Trapphusen blev otroligt vackra!

Amanda N
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi använde oss av Storks tjänster vid en uppfräschning av trapphusen i vår brf. Vi är väldigt nöjda med både resultat och samarbete - Stork är väldigt kommunikativa och flexibla. Vi uppskattade särskilt att de gav oss förslag med lite olika optioner så att vi fick en bra balans mellan vägledning och eget bestämmande. De svarar snabbt och jobbar på samma sätt - effektivt och kompetent!

Jonathan A
Skrev om FM Stork Housing AB

FM Stork Housing AB hjälpte vår Brf med hel trapphusrenovring, ommålning ink hiss, ledstänger, belysning, ådermålning av dörrar och annat. Vi är mycket nöjda med slutresultatet, de är kundorienterade och flexibla. Löste allt i slutändan trots förseningar. Kan varmt rekommendera dem!

Victoria E
Skrev om FM Stork Housing AB

Väldigt nöjd.Proffsigt utfört. Inga konstigheter.Tryggt.

Stort tack Victoria för fint omdöme och förtroendet! Vänligen Marc

Tomas M
Skrev om FM Stork Housing AB

Marc är väldigt lätt att kommunicera med och lösningsorienterad. Vi har bara positiva omdömen om Stork.

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Tomas för ditt fina omdöme och jag hoppas att alla är nöjda med trapphusen och körgångarna. Vi tycker det blev väldigt fint!

Ebba S
Skrev om FM Stork Housing AB

Stork hjälpte oss med ommålning och byte av lampor och vi är väldigt nöjda. Kan varmt rekommenderas!

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Ebba för bra samarbete och kul projekt!

Gustav S
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi i Brf Valnöten använde Stork för att renovera våra två trapphus. Vi blev proffesionellt bemötta från första mötet till renoveringen var klar. Vi hade bra och nära kontoret med Fredrik och Martin under hela renoveringen. Alla hantverkare, snickare, elektiker och målare som Stork jobbar med var väldigt bra. Vi är väldigt nöja med Storks arbete.

Bertil T
Skrev om FM Stork Housing AB

Stork Housing gjorde ett strålande arbeta när vi skulle renovera vår entre och trapphus. Med stor kunskap och erfarenhet visualiserades vår framtida gestaltning. Jag vill särskilt lyfta fram ett lyckat samarbete som präglades av stor öppenhet, historiskt kunnande och en vilja att jobba igenom även små detaljer. Jag ger Stork Housing och Marc Solberg mina varmaste rekommendationer. Bertil Timan

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Bertil för fint samarbete, goda idéer, och bra feedback under arbetets gång! Ser fram emot fortsättningen :) tack också för fint betyg 🙌🙌

Wilma S
Skrev om FM Stork Housing AB

Stork Housing gav från start ett mycket proffesionellt intryck och fullföljde vår trapphusrenovering på bästa möjliga sätt. Vi i styrelsen är otroligt nöjda med SHs insats och kan absolut rekommendera dem för trapphusrenovenoveringar där både tidsenlighet och övriga önskemål tas i beaktning. Vi vill rikta ett stort tack till Marc och SH!

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Wilma. Har verkligen varit ett kul projekt även om det haft sina utmaningar. Trapphuset blev väldigt fint och vi är så glada att ni är nöjda! Hälsningar Marc & teamet på SH

Björn Michael K
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi rtenoverade trapphuset i vår BRF med hjälp av Stork Housing. Trevligt bemötande och proffsig projektledning. Snabba svar vid eventuella frågor. Kan klart rekommendera Stork Housing.

Ludde H
Skrev om FM Stork Housing AB

Fredrik och hans kolleger var från första start professionella, kunniga, lösningsorienterade och resultatinriktade. Resultatet i vår BRFs trapphus blev verkligen fantastiskt, till ett högst rimligt pris i jämförelse med andra entreprenörer som vi tog in offerter från. Vissa förseningar uppstod och vi fick ligga på för att få alla justeringar att göras färdigt i slutskedet. Detta hade dock inte med bristande vilja hos Stork att göra, utan var snarare en effekt av att de arbetar med många olika underleverantörer. Sammantaget...

Fredrik K gillar detta
Svar från FM Stork Housing AB

Tack för en ärlig och bra recension Ludde. Det har vart väldigt roligt att jobba hos er, inte så ofta man har en så målmedveten kund som vill vara med i många beslut. Det har vart ett roligt projekt och vi är väldigt nöjda över den slutprodukt era tre trapphus fått, ett mycket bra referensprojekt. Och som du säger, tyvärr drabbar även leveransproblem oss under sommaren när många materialleverantörer helt stänger sina verksamheter ner undersommaren vilket kan bli frustrerande för oss som totalentreprenörer och er som kunder....

Felix Å
Skrev om FM Stork Housing AB

Enkla att jobba med. Och det blev bra!

Thomas R
Skrev om FM Stork Housing AB

Stork har varit mycket ambitiösa från start till slut och lyhörda för vår BRFs önskemål. Projektledaren Marc från Stork Housing var ofta på plats och vi gick igenom detaljer och våra tillägg. Resultatet blev strålande och styrelsen önskar Stork Housing lycka till. Kan varmt rekommendera om ni ska renovera trapphuset.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Thomas för ditt fina betyg och för ert förtroende. Uppskattas verkligen! Trapphuset blev fantastiskt fint.

Björn M
Skrev om FM Stork Housing AB

Använde dem till trapphusrenovering i vår Brf. Otroligt proffsiga 1) bra och snygg visualisering 2) professionellt genomfört arbete av proffs med ett helhetsansvar från Fredrik 3) stod vid sitt pris och tog på sig alla tveksamma extra kostnader som föreningen i många fall varit drivande bakom Klar rekommendation! //Björn

Kristina L
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår BRF med 16 trapphus anlitade Stork för renovering av våra trapphus. Vi är supernöjda med resultatet, fick bra hjälp med färgsättning och tidstypisk känsla för 50-tal. Något som jag vill lyfta fram som skiljer sig från andra entreprenörer vår förening arbetet med tidigare är det faktum att Stork verkligen tar ansvar för processen från start till slut och är måna om att vi som beställare ska känna oss nöjda. Bra och tydlig kommunikation med oss i styrelsen och ut till våra medlemmar. En miss i arbetet var att dörrstoppar...

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Kristina för ett bra samarbete och för ett fint omdöme!

Eva H
Skrev om FM Stork Housing AB

Företaget drivs av två ambitiösa, servicemindade killar som engagerar sig i kundens önskemål och möter upp i alla lägen. Vi har anlitat dem för en trapphusrenovering som vi blev mycket nöjda med så jag kan varmt rekommendera detta företag. Brf Ebba, ordf.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Eva för ett fint omdöme och ett kul projekt! Trapphusen blev väldigt fina och det var en fröjd att jobba med er!

Marja A
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår BRF anlitande Stork Housing för att renovera trapphusen. Vi är mycket nöjda med servicen och den kontinuerliga uppföljningen av projektet. Allt var väldigt strukturerat och de hjälpte oss med färgsättningen vilket var superuppskattat från alla. Resultatet blev väldigt bra. Kan varmt rekommendera Stork.

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Marja för ditt fina omdöme. Vi uppskattade verkligen att samarbeta med er som beställare och hoppas såklart att vi får möjlighet att hjälpa er framöver i andra frågor. Vänligen, Marc Solberg

Bengt A
Skrev om FM Stork Housing AB

Fredrik på Stork Housing är såväl en trevlig person som bra projektledare. De höll vad de lovade när det gällde offerten och utförandet. Vår brf. har under våren 2021 anlitat deras tjänster för trapphusrenovering.

Isabella R
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår föreningen genomförde en trapphusrenovering och vi är mycket nöjda med arbetet. Självgående, snabba, effektiva och noggranna. Extremt bra kommunikation under hela projektet och krävde minimal involvering från styrelsen. En stor eloge till Fredrik på Stork Housing som kreativt och snabbt löste alla våra önskemål. Vår bästa upplevelse av en totalentreprenad. Rekommenderas varmt!

Ranew M
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi när jättenöjda med renoveringen av trapphuset i vår BRF. Fredrik har varit lyhörd för våra önskemål och kommer med uppskattade rekommendationer.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Ranew, Alltid trevligt att jobba med BRFer som är lyhörda och snabba med beslut. Tack för ett kul och smidigt projekt. Vänligen, Fredrik

EMMA JOHANNA J
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi anlitade FM Stork Housing för renovering av 15 trapphus i Årsta Brf Våmbsjön. De kunde på ett tydligt sätt ge oss en bild av vår vision och resultatet blev över förväntan. Extraordinär projektledning av Fredrik K. Kommer definitivt anlita dem igen och kan varmt rekommendera FM Stork Housing.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack för ett väldigt fint omdöme!

Markus L
Skrev om FM Stork Housing AB

Stork Hausing renoverade tre trapphus och entré i vår Brf. De levde verkligen upp till våra förväntningar och Fredrik var alltid tillgänglig och hittade lösningar på en hel del extra arbeten som behövdes lösas.

EMILIE L
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår förening anlitade Stork Housing för renovering av våra 4 trapphus i vår förening på Södermalm. Som alla renoveringar är de aldrig smärtfria men tack vare en hög servicenivå av storks projektledare blev resultatet till slut fanatiskt bra och vi har som resultat otroligt fina trapphus.

MAGNUS L
Skrev om FM Stork Housing AB

Hej! Vi i vår Brf verkar inte ha haft samma tur som ni andra som skrivit recensioner här gällande Stork Housing. Vi anlitade Stork Housing för att måla om vår fasad samt våra fönster. Fönstermåleriet gjordes först och var av undermålig kvalitet varför vi ville ha ett annat måleri för att utföra det senare fasadmåleriet, bytet av måleri var en förutsättning för att Stork Housing skulle få jobbet och detta var vad vi kom överens om. Samma dag som ställningen skulle sättas upp (den hade legat på tomten i ca en vecka) meddelar...

Svar från FM Stork Housing AB

Hej Magnus, Låt mig börja med att tacka för ditt omdöme. Ibland blir det inte som man tänkt sig och trots att vi har olika uppfattningar om hur projektet har genomförts och händelser i projektet så är det för oss väldigt tråkigt att höra att du upplever att projektet inte gått enligt era förväntningar. Som du känner till så krockade dessvärre projektet med en oförutsedd COVID-19 pandemi som påverkade tidsplanen och de resurser vi kunde tillgå avsevärt. Utöver detta hade vi problem med att fasaden var utsatt för kraftiga...

Ati S
Skrev om FM Stork Housing AB

Lätta att ha göra med! Supernöjd!

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Ati för ert förtroende! Vi tycker att det har varit väldigt kul och givande att arbeta med er i projektet och trapphusen blev väldigt fina.

Samuel J
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi upphandlade FM Stork Housing AB för att renovera våra trapphus och är väldigt nöjda med såväl arbetet som servicen under projektets gång. Man har under hela processen varit lyhörd och följsam och gett oss råd och goda förslag på hur vi kan lösa problem som uppkommer och hållit sig till ursprungsplan vad gäller såväl tid som kostnader.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Samuel för en fin rekommendation! Vi har verkligen uppskattat att jobba tillsammans med dig och övriga medlemmar i projektgruppen och hoppas på fortsatt samarbete framöver.

Gustaf L
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår bostadsrättsförening anlitade Stork Housing för att renovera trapphuset och entrén i vår fastighet. Genom hela processen har Stork varit mycket tillgängliga och fört en bra dialog med oss kring färgval och materialval. Eventuella missförstånd eller missar i kommunikationen har klarats upp väldigt snabbt. De få gånger vi haft klagomål har detta löst omgående. Tidsplanen höll och arbetet var lätt att följa genom specade fakturor. Vi var mycket nöjda.

Svar från FM Stork Housing AB

Hej Gustaf, Tack själva för ett enkelt och smidigt arbete - det var kul att få jobba ihop med er. Vi uppskattar alltid tillgängliga kunder. Trevlig sommar

Linus L
Skrev om FM Stork Housing AB

Kan varmt rekommendera Stork Housing. Vår bostadsrättsförening använde sig utav företaget under 2020 vid renovering utav två entrépartier/portiker. Bra projektledning, bra kommunikation hela vägen och bra hantverkare. Rekommenderas starkt!

Svar från FM Stork Housing AB

Hej Linus, Stort tack för ditt betyg. Kul att få mötas av starka och tydliga krav och känna att man tillsammans genomför projektet där båda är otroligt stolta över slutprodukten. Hoppas på roliga samarbeten framöver. Vänligen, Fredrik

Patrik H
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi upphandlade renovering av vår trappuppgång. Fredrik på Stork Housing har varit föredömlig rakt igenom. Raka och tydliga besked, inget krångel med uppdateringar i offerter, bra kommunikation överlag. Utfört arbete med olika underentreprenörer har fungerat klockrent. Har det varit någon issue så har den tagit på allvar och åtgärdats asap. Kan varmt rekommendera att använda Stork Housing för en Brf!

Svar från FM Stork Housing AB

Hej Patrik, Tack för ditt omdöme. Bra samarbete redan från första mötet - snabbt, smidigt, enkelt och väldigt bra. Alltid snabba svar, tydlig kommunikation. Ett föredömligt betyg även till er som kund. Mer sånt! Tack och hoppas vi hittar nya samarbeten framöver. Vänligen, Fredrik

Brf S
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi tog hjälp av Stork Housing för att projektera och utföra en asbestsanering och lägga nytt golv i vårt trapphus. De var väldigt proffsiga när det kom till kommunikation både med oss och med de boende. Så fort oförutsedd problematik dök upp löste de det och höll dialog med oss och kom med kreativa lösningar. De höll tidsplaneringen till punkt och pricka och arbetet gjordes noggrant och väl. Processen gick väldigt smidigt och slutresultatet blev prima; vi är mycket nöjda kunder!

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack för er fina rekommendation och verkligen kul att ni tycker att arbetet utfördes på ett bra och smidigt sätt. Vi lärde oss massor under projektet som var väldigt omfattande sett ur ett logistiskt perspektiv. Alla verkar nöjda i huset och vi får fortfarande fina mail och sms från boende i huset som var nöjda med upplevelsen. Det är det bästa betyget för oss :) Hälsningar, Marc

Fredrik J
Skrev om FM Stork Housing AB

Trapphusmålning Vasastan för vår BRF, stor förening med 35 lägenheter. Tog hand om allt från rådgivning om färgval till färdigt fint trapphus. Alltid tillgänglig och höll tidsplan - otroligt nöjd!

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Fredrik för ett fint betyg. Vi uppskattade verkligen att jobba med er och tycker att projektet flöt på snabbt och smidigt med mycket positiv energi från alla boende och från er i Styrelsen. Hoppas på fler projekt framöver :) Hälsningar, Fredrik och Marc

Björn Ö
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi anlitade Stork Housing för trapphusmålning och vi är mycket nöjda över resultatet. Bra service och lyhörda för våra önskemål. Kan varmt rekommendera!

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Björn! Trapphuset blev superfint och belysningen i taket och på väggarna var pricken över i:et. Hoppas alla är nöjda! Hälsningar, Marc

Anton M
Skrev om FM Stork Housing AB

Lägenhetsrenovering. Ett väldigt professionellt bemötande och bidrog positivt till slutresultatet både med egna idéer på lösningar och design. Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Stork Housing!

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Anton för att vi fick förtroendet att hjälpa er och tack för ett fint omdöme! Vänliga hälsningar Marc & Fredrik

Russel M
Skrev om FM Stork Housing AB

Vår BRF styrelse anlitade Stork för att genomföra en omfattande trapphusrenovering. Resultatet blev utmärkt och kundservice under tiden var fantastisk. Projektledaren svarade alltid snabbt när vi hade frågor och funderingar, teamet på plats var effektivt och visade hänsyn till de boenden i huset, och projekteamet som helhet var mycket flexibelt när vi ställde nya krav. Vi kommer definitivt fortsätta vårt samarbete med Stork.

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Russel för ett fint omdöme! Verkligen kul att se hur fint trapphuset blev efter trapphusmålningen och vi tycker att det var oerhört bra samarbete i projektet. Uppskattas verkligen. På återseende! Hälsningar, Marc & Fredrik

Anders B
Skrev om FM Stork Housing AB

Vi tycker att FM Stork Housing AB är: - proffesionella - tillmötesgående - snabba att svara på frågor De har utfört ett utmärkt målningsarbete i våra trapphus. Vi rekommenderar FM Stork Housing AB -

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Anders för att vi fick förtroendet att hjälpa er med trapphusmålningen och tack för att du vill rekommendera oss till andra - bästa betyget. Hoppas att vi får möjlighet att jobba tillsammans igen framöver. Vänliga hälsningar, Marc & Fredrik

Leif M
Skrev om FM Stork Housing AB

Kände redan från start att Fredrik och Marc var angelägna och villiga att göra ett bra jobb och intryck. Fick hjälp med en totalrenovering av en liten lägenhet på 21 kvadratmeter. Handlade kök och badrumsinredning via nätet själva på inrådan och konsultation för att få nere kostnaderna. Tydlig offert som hölls. De var tillgängliga, effektiva, noggranna och framförallt lätta att ha att göra med rent allmänt. Proffesionellt med andra ord. Unga hungriga moderna hantverkare.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Leif för ett fint omdöme! Vi uppskattade verkligen att arbeta med er och tycker att lägenheten blev superfin. Bra materialval :) Vänliga hälsningar, Marc och Fredrik

Erik H
Skrev om FM Stork Housing AB

Jag anlitade FM Stork Housing för en totalrenovering av vårt badrum i vår lägenhet. Stork Housing gav oss ett väldigt proffsigt bemötande. Vi fick en prisoffert vilket dom höll sig inom, de gav oss en tidsplan som de också höll och löpande under revenoringen fick vi statusuppdatering om hur arbetet låg till. Resultatet blev över förväntan och vi blev mycket nöjda med renoveringen, genomförandet och slutresultatet. Rekommenderas starkt!

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Erik för ett fint utlåtande och att vi fick förtroendet att hjälpa er med lägenheten. Kul att ni är nöjda med resultatet också! Hälsningar, Marc

Mattias S
Skrev om FM Stork Housing AB

FM Stork Housing hjälpte oss att renovera trapphuset. De presenterade hur det skulle bli på ett mycket uppskattat sätt och de höll vad de lovade. Genomgående professionellt och trevligt bemötande och skulle gärna anlita dem igen.

Svar från FM Stork Housing AB

Stort tack Mattias för att vi fick förtroendet att hjälpa er med trapphuset. Vi tycker att samarbetet med dig och övriga styrelsen gick smidigt och enkelt. Ser fram emot fler samarbeten med er. Hälsningar, Marc

Evelina E
Skrev om FM Stork Housing AB

Renovering av kök - Rivning av vägg samt uppbyggnad av ny vägg. Jag blev otroligt väl bemött av Stork Housing AB. De kom med förslag på lösningar, var kreativa i sitt tänkande och hade ett öga för detaljer. De var även punktliga och höll tidplanen väl. Det viktigaste för mig i min renovering var att jag kände att leverantören skulle ta ett helhetsansvar och vara behjälplig i frågor och beslut då det är ett området som är helt okänt för mig. Jag upplevde att Stork Housing stöttade mig i allt detta vilket bidrog till...

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Evelina för dina lovord. Vi tycker verkligen att det var kul att jobba med dig och den nya planlösningen gjorde verkligen lägenheten till en optimal 1:a. Hälsningar, Marc

Hanna C
Skrev om FM Stork Housing AB

BRF Kullen anlitade Stork Housing för att genomföra en renovering av vårt trapphus. De erbjöd oss en totalentreprenadslösning som passade oss väl då det minimerade vårt ansvar och arbete med gav oss gott om möjlighet att påverka genomförandet och slutresultatet. Vi är otroligt nöjda och upplever att vi fått ett genomgående bra, tillmötesgående och professionellt bemötande. De har levererat ett arbete av högsta kvalité där allt har utförts enligt ursprunglig offert och tidsplan. På det hela lämnar de inget övrigt att önska.

Svar från FM Stork Housing AB

Tack Hanna för att vi fick möjligheten att hjälpa er med trapphusmålningen. Resultatet blev verkligen fantastiskt och vi uppskattar ert samarbete. Hoppas alla är glada och nöjda i föreningen :) Hälsningar, Marc Solberg