Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

www.fribergsbegravningar.se
  • Badge2024
Ring 0140-121 50 Dela

Vi på Fribergs Begravningsbyrå har lång erfarenhet av att planera och genomföra begravningar. När ni vänder er till oss är ni i trygga händer. Vi hjälper er med allt som behöver ordnas före, under och efter begravningen. Allt med ambitionen att det sista avskedet blir som ni har tänkt och önskat.

30 omdömen om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Sedan starten hos Reco 2024

Lennart A
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Helene Bojje är av dom trevligaste personer jag träfat, det var hela våran familj överens om.Att hon sedan sjunger helt underbart gör ju saken inte sämre.m.a.o. Högsta betyg till Fribergs begravningsbyrå.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tackar allra ödmjukast! Det kändes fint att möta er också /Helene

Gunnel H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi är nöja med allt stöd och support under hela processen. Trevligt bemötande av personal

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack för att ni valde vår byrå och att just vi fick förtroendet att hjälpa er.

Helen N
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Omhändertagande och inkännande. Goda råd och stöd i en svår situation. Mänsklighet. och värme.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Gott att höra att ni upplevde ert besök hos oss så.

Edit P
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Man fick bra information. De var trevliga och man kände förtroende. De förklarade bra och tog sig tid. Var det något man undrade över fick man svar på det, vi hade en bra dialog. De lyssnade till våra önskemål och vi är nöjda med begravningen de ordnade med.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Att förmedla all och rätt information är inte alltid så lätt i vårt yrke. Så tack för era fina ord.

Katarina B
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi fick ett mkt fint och proffsigt bemötande av Helene från början till begravningen. Eftersom varken barnen eller jag har erfarenhet av hur man går tillväga i en sån situation, kändes det bra med kunnig ledsagning. Vi är mkt nöjda med helheten.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Katarina! För mig kändes det fint att få hjälpa er i er svåra stund /Helene

Jennie K
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Bra bemötande och stöd i en tuff period

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

För oss känns det viktigt att våra familjer får det stöd som passar just dem. Tack för förtroendet!

Lars-Gunnar H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Fribergs begravningsbyrå var vänliga och trevliga i vår sorg efter pappas bortgång. Vi fick den hjälp vi behövde med planering och genomförande av begravningen. Vi kan varmt rekommendera Fribergs begravningsbyrå till andra personer.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Det är ju vårt jobb men vi blir väldigt glada för dina ord. Tack!

Eva B
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Kan varmt rekommendera Fribergs Begravningsbyrå. Fint och professionellt bemötande i en känslig situation. De är även duktiga på sång och musik, vilket underlättade planeringen för begravningsakten. Vi var samtliga mycket nöjda med vår anhörigs avslut. Hälsningar Eva Bengtsson

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Eva! Gott att höra att ni är nöjda med helhetsupplevelsen. Så fint att få vara med er. /Maria

Birgitta R
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Begravning. Utmärkt bemötande, snabbt, varmt, personligt men samtidigt mycket professionellt. De levde upp till förväntningarna.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack för ditt svar med värmande ord!

Marianne J
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Jag blev proffsigt bemött av en proffsig representant som motsvarade mina förväntningaroch alla arrangemang genomfördes helt enligt mina önskemål

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Bemötandet är en stor och viktig del i en sorgeprocess. Det värmer att du känner så!

Gunn N
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Proffsigt bemötande , personligt ,tog hänsyn till våra önskemål.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi vill gärna vara personliga och att varje begravning ska bli unik och som familjen önskar. Tack!

Jonas L
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Professionellt och vänligt bemötande. Måna om att möta våra behov. Inget var något problem

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Jonas! Vi vill i möjligaste mån tillgodose anhörigas önskemål. Tack för förtroendet.

Lena H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Hej. Jag heter Malin inte Lena. Vi fick ett mycket fint bemötande och smidig e-mail kontakt. Allt var kanon bra!

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Hej Malin! Så bra att du upplever att kommunikationen med oss fungerade fint. Även att begravning blev som ni önskade. Varmt tack!

Sofia C
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi ”köpte” samt planerade en begravning av närstående. De var professionella, lugnande, hade bra tips på vad det skulle stå i annonsen och de hjälpte till att planera begravningsceremoni mm. De hade pärmar med bilder på såväl dödsannonser, dikter, kistor och blomsterdekorationer. De deltog även vid själva begravningen och kollade så allt flöt på. Jag kan varmt rekommendera Fribergs begravningsbyrå om man behöver guidning och stöd vid dödsfall.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack för din rekommendation! Så fint att du upplevde vår guidning och vårt stöd som en hjälp i en svår situation.

Vivianne R
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Närmsta familjen var på möte med Helene Boije. Vi blev väldigt väl bemötta med god kunskap, många förslag o ett mycket trevligt sätt. Vi hade en lång och fin stund tillsammans med Helene. Familjen var jättenöjd efter mötet. Vi anlitade Helene till hela ceremonin, hon var även med på middagen efter kapellet o höll där i välkomnande, lite sång o tack.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vivianne! Vårt mål är att helst följa familjen genom hela processen från att dödsfallet sker till begravning och gravsättning. Det känns fint även för oss och vi upplever att det ofta känns tryggt för familjen. Tack för alla fina ord! /Helene

Thomas R
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Ett lugnt och förtroendegivande intryck. Lyssnade på våra önskemål och gjorde vårt senaste avsked tillen fin stund. Har anlitat Fribergs vid fyra tillfällen.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi är tacksamma för att ni har valt att ta hjälp av oss vid flera tillfällen. Tack för det!

Sofia V
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Väldigt professionella, empatiska och stor medkänsla för situation. Det personliga bemötandet vi fick var väldigt bra. En liten och enkel stund som blev väldigt fin tack vare att personalen var lyhörd och visade på alternativ. Tacksamma för den fina hjälpen

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

En begravning kan formas på många olika sätt. Fint för oss att höra att ni upplevde bemötande och begravning så som ni önskade. Tack!

Pia H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Väldigt hjälpsamma och förstående personal. Glada och lättsamma. Har haft mycket bra hjälp från dom.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi vill hjälpa och avlasta våra anhöriga så mycket vi kan i deras svåra stund. Pia, tack för dina ord.

Roland Malmberg R

Duktiga, proffesionellt och trevliga

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack så mycket för ditt omdöme om oss!

Ulla-Britt H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Det här rekommenderas varmt det var högtidligt och värdigt. Men det hala väglaget kunde orsakat olycka eftersom det var dåligt grusat och mikrofonen fungerade inte i serveringslokalen

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Ulla-Britt! Fint att ni är nöjda med begravningsceremonin, det är en viktig stund. Det var tråkigt att tekniken inte var med oss denna gång. Allt gott till er!

Torben S
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Trevligt, proffsigt och seriöst bemötande i alla kontakter, inte minst på dödsdagen för min faster som inföll sen eftermiddag på nyårsaftonen, ändå snabb och korrekt hjälp. Är mycket nöjd med totalen såväl inför som under och efter begravningen. Enda reflektionen jag har är juristbyrån Ludvig &Co som gör ett bra jobb men hutlöst dyra, 2.500:-/timma. Hade jag haft klart för mig vad totalkostnaden blivit hade jag tänkt till på en annan lösning… Slutomdömmet är bra med liten tedervation för den juridiska hjälpen. Torben Storm

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi jobbar alla dagar och nätter, även nyårsafton. Det gör oss glada att du är nöjd med helheten. Vi tar till oss dina ord om den juridiska hjälpen. Tack Torben!

John A
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Mycket bra bemötande av Helene Boije!

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack John! Det kändes så fint att få dela dagen med er. Det blev ett minne även för mig. Hälsa alla i familjen så gott. Vi möts igen. /Helene

Göran P
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Trevligt och familjärt. Vi fick all hjälp och information vi behövde.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi som jobbar här är som en familj, så det känns bra att vi kan förmedla den känslan även till våra besökare. Tack!

Siv A
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Är verkligen nöjd med Fribergs!! Dock någon besviken på de personer som hämtade i hemmet!! De borde lagt undan sina mobiler under det arbetet!!

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Gott att höra att du är nöjd med oss på Fribergs. Vi förstår din besvikelse vid hämtningen i hemmet, det var inte professionellt och det får vi be om ursäkt för. Allt gott till dig!

Mikael J
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Proffesionellt och vänligt bemötande samt sakligt beskrivet vilka tjänster som erbjuds

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack! Vi uppskattar att du tog dig tid att lämna omdöme. Det betyder mycket för oss.

Steve W
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Högt rekommenderad. Det var ett nöje att arbeta med Fribergs.

Tack Steve för de fina orden. /Kjell

Lena B
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Min svärmors begravning! Jag blev väl mottagen både i telefon och när vi träffades. Kändes som jag kunde lämna allt i deras händer, det kändes som vi känt varandra länge. Papper ,begravning och allt som behövdes göras skedde väldigt smidigt. Vi är supernöjda med denna begravningsbyrå!

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Hej Lena! Vi är så tacksamma för att ni fick en fin upplevelse av vårt arbete. Tack till er också!

Tommy L
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Proffsigt och trevligt bemötande!!!!!!

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Tommy för de värmande orden!

Oksana S
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Hej, vi hade en riktigt kompenent upplevelse. De förberedde allt mycket bra.

Tack Oksana för ditt fina svar. /Kjell

Eva K

Proffsigt. Jättebra kommunikation.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Eva, så fint för oss att få hjälpa er i en svår stund. Allt gott till dig och familjen!