FS Byggteknik AB

FS Byggteknik AB

fsbyggteknik.se

Välkommen till FS Byggteknik AB! FS Byggteknik AB föddes ur en passion för byggteknik. Driver och äger företaget gör Fredrik Stålbrand. Min expertis sträcker sig över ett brett spektrum av byggtjänster, inklusive, men inte begränsat till, renoveringar, altanbyggen, köksbyten och kompletta husbyggen. För mig är varje projekt...

6 omdömen om FS Byggteknik AB

Richard W
Skrev om FS Byggteknik AB

Mycket bra bemött med klara besked. Riktigt bra och snyggt jobb, effektivt arbete och städat på arbetsplatsen Höll tider och hade en bra plan, anlitar dem gärna igen.

Svar från FS Byggteknik AB

Tack för de fina omdömet Mvh FS Byggteknik

Thomas E
Skrev om FS Byggteknik AB

FS är enkla att jobba med. Försöker anpassa sig efter kundens önskemål och är flexibla vad gäller tider etc. Vi renoverade badrum&tvättstuga med bra resultat. Snickerier, målning, kakelsättning, el, V&A fungerade bra, tack vare god projektledning. Vid ev missförstånd eller fel tog projektledaren snabbt tag i detta och löste problemet utan merkostnader för kund. Kan varmt rekommendera FS.

Fredrik S gillar detta
Svar från FS Byggteknik AB

Tack för de fina omdömet Thomas! MVH FS Byggteknik

Patrik H
Skrev om FS Byggteknik AB

Jag har anlitat FS bygg vid flera tillfällen. De har åtgärdad fuktskador som jag hade i mitt uteförråd vilket bl.a. innebar takbyte. Dessutom har de renoverat min uppbyggda uteplats med nya bärande reglar och nytt tak. Jag är oerhört nöjd med FS bygg. Dem arbetar snabbt och effektivt, är plats när de lovar och håller den uppskattade tiden för arbetet. Dessutom gör dem det där lilla extra, i mitt fall så erbjöd dem som att grundmåla reglarna till uteplatsen, dem städar efter sig och skickar bilder på allt de gör för att stämma av att jag är nöjd. Jag kan varmt rekommendera FS Byggteknik!

Fredrik S gillar detta
Stefan P
Skrev om FS Byggteknik AB

Trevligt bemötande, Produktiv och duktig i sitt uppförande av Vårat garage. Med vänlig hälsning, Stefan&Anna i Strömma.

Avfallskonsulten i Huvudstaden A

FS Byggteknik har hjälp oss med diverse snickeri-arbeten och vi är mycket nöjda! Skulle absolut rekommendera deras tjänster till andra!

Nordcloud Hosting Sweden A

Supertrevlig personal! Lyssnade och levererade precis det vi efterfrågat. Snabba och effektiva. Toppen betyg, kommer absolut att använda oss av FS Byggteknik igen.